![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() Ja, die de Wever is zo'n gewone man gebleven met zijn doctoraat op zak... Weliswaar wel maar in geschiedkunde maar toch, echt "Jan met de pet" zou ik hem niet noemen.
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een paar maal het deksel op de neus krijgen doet wonderen voor het begrip van de realiteit.
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niemand eigenlijk die hem Jan met de pet wil noemen.
![]() |
![]() |
#164 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() De N-VA is de enige die haar antwoord onderbouwde. Overigens, de inhoud van de akkoorden wordt angstvallig geheim te houden. Dan is het natuurlijk makkelijk zeiken over de onderbouw van kritiek op die akkoorden... Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||||
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Netjes,iedereen heeft er weer de mond van vol,leuk toch,of voor jou niet denk ik... |
|
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep. Sounds about right...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#167 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
waar zijn de volwassen reacties? Laatst gewijzigd door Shadowke : 7 november 2011 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas, het zijn Belgiscistische reacties, totaal gespeend van enige volwassenheid. Die mensen kennen alleen maar anti-Vlaamse haat.
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en zeker ook bij de CD&V ... want die hebben dat vies woord ook in hun programma staan ... ![]() (binnen een paar weken zal de frank bij de OpenVLD dan mss ook nog wel beginnen vallen ![]() t zal in elk geval binnenkort een duidelijke keuze worden ... zonder Wallonie bij de Neuro of met Wallonie bij de Piggs Laatst gewijzigd door Anna List : 7 november 2011 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je eens wat verder kijken dan je neus lang is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... Jij vroeg ernaar hé...
![]()
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk. Tommm is niet de enige die zeg wel eens durft te laten verleiden tot extreem trollgedrag. Er zijn er zelfs waarvan 90% van de berichten puur getroll is om dan op rode driehoekjes te kunnen klikken als hun provocatie gewerkt heeft. Triestig hé?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 7 november 2011 om 13:09. |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() wie bedoelde daar nu weer mee ? |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het schoentje past...
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn naam rijmt op waf.
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |