Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2011, 11:38   #161
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Het grotendeel van de bevolking is inderdaad achterlijk. Zij die Dewinter serieus nemen of op zijn partij stemmen spannen de kroon.

Dat is geen vorm van discriminatie nee.
Djeezes. Hoe hoog is uw troon, majesteit ?
Wat een oetlul.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2011, 11:54   #162
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kenmerken van het huidige westerse extreem links:

- Ubermens: Is slim, mondig, creatief, heeft heel dikwijls een gevoel voor kunst/muziek/media, voelt zich veel beter dan de meeste anderen en laat dit zeer duidelijk merken. Als je in zijn vaarwater komt dan zal hij een degenerende, beledigende, rond de pot draaiende en aanvallende houding aannemen. Meestal is deze houding latent aanwezig.

- Heeft een onrealistische drang om zo snel mogelijk te gaan naar een wereld zonder sociale onrechtvaardigheid (iedereen evenveel rijkdom, extreme nivellering).

- Ze beschouwen het kapitalisme als het grootste monster ter wereld. Desondanks het feit dat alle andere systemen (marxisme, communisme) gefaald hebben blijven ze erin geloven. In eender welk land waar hun gedachtegoed het kapitalisme heeft kapot gemaakt resulteert dit in stagnatie of verzwakking van de vooruitgang .

- Ze zullen de vreemdelingen extreem romantiseren omdat ze hen beschouwen als het slachtoffer van het kapitalisme, ze zijn de lagere arbeidsklasse.

- Ze zijn antisemitisch, ze haten de Joden omdat ze een verpersoonlijking zijn van het kapitalisme. In het conflict van Israël zullen ze resoluut kiezen voor de Palestijnen en niet voor de Joden. De Palestijnen zijn de arme arbeidsklasse.

- Ze zijn tegen elke verstrenging van elke sociale regel. Ze steunen zelfs misbruik, omdat ze vinden dat de lagere arbeidsklasse het recht heeft om sociale regels te misbruiken. Op die manier denken ze dat ze de winst van het kapitalisme extra afromen maar in realiteit maken ze het systeem voor iedereen kapot.

- Ze zullen nooit kritiek geven op vreemdelingen omdat ze dat kiesvee nodig hebben om hun doelstelling via politieke weg te verkrijgen. Ze zullen de poorten van het land keihard openhouden. De linkse partij zal langzaam islamiseren en uiteindelijk zal de linkse partij een extreem rechtse islam partij worden die niets meer te maken heeft met het gewone westerse ideaal.

- Ze misbruiken de gevolgen van de tweede wereldoorlog om het westerse rechts en extreem rechts te demoniseren.

- De kans is groot dat ze zelf slachtoffer waren van sociale onrechtvaardigheid en een autoritair gezag dat onrechtvaardig was.

- Ze hebben een onuitputtelijke energie om hun mening te blijven herhalen.

- Als ze aan de macht komen dan schuwen ze geen geweld/massamoorden om hun ideologie in de strot van alle andersdenkenden te duwen.

- De “eigen volk eerst taal” van de westerse mensen buigen ze perfect om naar racistische taal, terwijl ze de “eigen volk eerst taal” van andere culturen/volkeren perfect ombuigen naar het gevolg van de “eigen volk eerst taal” van de westerse mensen. Terwijl “eigen volk eerst taal” een verschijnsel is bij alle rassen/culturen op deze wereld.

- Hun haat tegen onrecht is zo groot dat ze het echte onrecht niet meer zien. Hun eigen onrecht naar andere mensen toe praten ze goed omdat ze overlopen van hun gelijk.
Bron: http://forum.politics.be/showthread.php?t=152326

Laatst gewijzigd door bf62 : 27 november 2011 om 12:00.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2011, 12:04   #163
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Ubermens: Is slim, mondig, creatief, heeft heel dikwijls een gevoel voor kunst/muziek/media, voelt zich veel beter dan de meeste anderen en laat dit zeer duidelijk merken. Als je in zijn vaarwater komt dan zal hij een degenerende, beledigende, rond de pot draaiende en aanvallende houding aannemen. Meestal is deze houding latent aanwezig.
Wat heeft dat met extreem links te maken? Als we kijken naar joden met deze kwaal, die zijn daarom niet links. Net zoals Iranezen dat met deze kwaal niet zijn. Of van eender waar.

Basisloze propaganda, wederom. Bovendien ben ik niet "links" , wel extreem.

Laatst gewijzigd door Oblique : 27 november 2011 om 12:07.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2011, 12:04   #164
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat met deze draad te maken?

Ben ik volgens jou extreem-links omdat ik het CGKR steun?
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2011, 12:10   #165
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Wat heeft dat met deze draad te maken?

Ben ik volgens jou extreem-links omdat ik het CGKR steun?
aanvulling/verduidelijking van #161

Aan hoeveel puntjes (het zijn er 13) voldoe je?

Laatst gewijzigd door bf62 : 27 november 2011 om 12:11.
Oud 27 november 2011, 12:15   #166
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:

De dingen in het groen, daar voldoe ik aan, de dingen in het rood, daar voldoe ik niet aan. Mogelijk volgt in het blauw verduidelijking.
Citaat:
- Heeft een onrealistische drang om zo snel mogelijk te gaan naar een wereld zonder sociale onrechtvaardigheid (iedereen evenveel rijkdom, extreme nivellering).
(Alles geleidelijk aan.)

- Ze beschouwen het kapitalisme als het grootste monster ter wereld. (Grootste monster is wel overdreven.)Desondanks het feit dat alle andere systemen (marxisme, communisme) gefaald hebben blijven ze erin geloven. In eender welk land waar hun gedachtegoed het kapitalisme heeft kapot gemaakt resulteert dit in stagnatie of verzwakking van de vooruitgang .

- Ze zullen de vreemdelingen extreem romantiseren omdat ze hen beschouwen als het slachtoffer van het kapitalisme, ze zijn de lagere arbeidsklasse.

- Ze zijn antisemitisch, ze haten de Joden omdat ze een verpersoonlijking zijn van het kapitalisme. In het conflict van Israël zullen ze resoluut kiezen voor de Palestijnen en niet voor de Joden. De Palestijnen zijn de arme arbeidsklasse.

- Ze zijn tegen elke verstrenging van elke sociale regel. Ze steunen zelfs misbruik, omdat ze vinden dat de lagere arbeidsklasse het recht heeft om sociale regels te misbruiken. Op die manier denken ze dat ze de winst van het kapitalisme extra afromen maar in realiteit maken ze het systeem voor iedereen kapot.

- Ze zullen nooit kritiek geven op vreemdelingen omdat ze dat kiesvee nodig hebben om hun doelstelling via politieke weg te verkrijgen. Ze zullen de poorten van het land keihard openhouden. De linkse partij zal langzaam islamiseren en uiteindelijk zal de linkse partij een extreem rechtse islam partij worden die niets meer te maken heeft met het gewone westerse ideaal.

- Ze misbruiken de gevolgen van de tweede wereldoorlog om het westerse rechts en extreem rechts te demoniseren.

- De kans is groot dat ze zelf slachtoffer waren van sociale onrechtvaardigheid en een autoritair gezag dat onrechtvaardig was.

- Ze hebben een onuitputtelijke energie om hun mening te blijven herhalen.(Dat ben ik kotsbeu.)

- Als ze aan de macht komen dan schuwen ze geen geweld/massamoorden om hun ideologie in de strot van alle andersdenkenden te duwen.

- De “eigen volk eerst taal” van de westerse mensen buigen ze perfect om naar racistische taal, terwijl ze de “eigen volk eerst taal” van andere culturen/volkeren perfect ombuigen naar het gevolg van de “eigen volk eerst taal” van de westerse mensen. Terwijl “eigen volk eerst taal” een verschijnsel is bij alle rassen/culturen op deze wereld.

- Hun haat tegen onrecht is zo groot dat ze het echte onrecht niet meer zien. Hun eigen onrecht naar andere mensen toe praten ze goed omdat ze overlopen van hun gelijk.

Laatst gewijzigd door Albrecht : 27 november 2011 om 12:20.
Oud 27 november 2011, 12:17   #167
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat met extreem links te maken? Als we kijken naar joden met deze kwaal, die zijn daarom niet links. Net zoals Iranezen dat met deze kwaal niet zijn. Of van eender waar.

Basisloze propaganda, wederom. Bovendien ben ik niet "links" , wel extreem.

Oud 27 november 2011, 12:18   #168
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:

Ze beschrijven dan ook "extreem links" vanuit een achterlijk "extreem-rechtse" visie die niet met de realiteit strookt. Laat staan dat er serieus op gereageerd kan worden.
Oud 27 november 2011, 12:22   #169
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze beschrijven dan ook "extreem links" vanuit een achterlijk "extreem-rechtse" visie die niet met de realiteit strookt. Laat staan dat er serieus op gereageerd kan worden.

Je gaf al toe dat je extreem bent, vermits "extreem rechts" volgens jou achterlijk is moet je eigenlijk aan mij niets doorgeven. Het is duidelijk.
Oud 27 november 2011, 12:23   #170
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Aan hoeveel puntjes voldoe jij?

Ik wacht ten andere nog steeds op
1 je voorbeelden.
2 enig weerwoord op de ontmaskering van je demagogie.
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=82
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2011, 12:27   #171
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
De dingen in het groen, daar voldoe ik aan, de dingen in het rood, daar voldoe ik niet aan. Mogelijk volgt in het blauw verduidelijking.
Geen extreem links dus. Had ik ook niet gedacht.
Oud 27 november 2011, 12:34   #172
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Je gaf al toe dat je extreem bent, vermits "extreem rechts" volgens jou achterlijk is moet je eigenlijk aan mij niets doorgeven. Het is duidelijk.
Ik zal specifiëren: het is een achterlijke lijst opgesteld door een achterlijke extreem rechtse knaap die niet met de realiteit strookt.

Met uw simplistisch dualistisch gedoe ook. Als je niet rechts bent moet je wel links zijn. Terwijl ik net zei dat ik niet extreem links ben.

Wat is dan duidelijk? Je kan mij niet in een hokje duwen. Ik kan dat bij u wel.
Oud 27 november 2011, 12:36   #173
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal specifiëren: het is een achterlijke lijst opgesteld door een achterlijke extreem rechtse knaap die niet met de realiteit strookt.

Met uw simplistisch dualistisch gedoe ook. Als je niet rechts bent moet je wel links zijn. Terwijl ik net zei dat ik niet extreem links ben.

Wat is dan duidelijk? Je kan mij niet in een hokje duwen. Ik kan dat bij u wel.
Trek het je niet aan, zo erg is het niet om "extreem links" te zijn. Uiteindelijk heeft iedereen zijn rol.
Oud 27 november 2011, 12:38   #174
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Trek het je niet aan, zo erg is het niet om "extreem links" te zijn. Uiteindelijk heeft iedereen zijn rol.
Aan welke puntjes voldoe ik dan?
Oud 27 november 2011, 12:41   #175
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aan welke puntjes voldoe ik dan?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=169

Je mag altijd de puntjes doorgeven! Mag geen probleem zijn voor een "extreem" persoon zoals jij.
Oud 27 november 2011, 12:47   #176
artisjok
Banneling

Standaard

@bf62

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Aan hoeveel puntjes voldoe jij?

Ik wacht ten andere nog steeds op
1 je voorbeelden.
2 enig weerwoord op de ontmaskering van je demagogie.
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=82
Citaat:

Je mag altijd de puntjes doorgeven! Mag geen probleem zijn voor een "extreem" persoon zoals jij.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2011, 12:47   #177
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=169

Enkel dit af en toe. Echter, heb ik dat reeds ontkracht als zijnde een puur links of extreem links eigenschap.

Bovendien, geven die puntjes extreem links niet op een correcte manier weer, omdat het doorspekt is van extreem rechtse basisloze propaganda.

Geen enkel "puntje" dus.
Citaat:
Ubermens: Is slim, mondig, creatief, heeft heel dikwijls een gevoel voor kunst/muziek/media, voelt zich veel beter dan de meeste anderen en laat dit zeer duidelijk merken. Als je in zijn vaarwater komt dan zal hij een degenerende, beledigende, rond de pot draaiende en aanvallende houding aannemen. Meestal is deze houding latent aanwezig.
Oud 27 november 2011, 12:51   #178
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

@Albrecht: Waar zoek je iets wat je eigenlijk al gevonden hebt? Er is niet mis met de normen en waarden van christendom. Ze hebben al meermaals bewezen dat ze "veranderlijk" zijn. De RKK is gewoon het gevolg van een misgroeide machtspositie. (zoals de huidige linkse kerk) Mensen zoals jij kunnen van binnenuit het gedrocht veranderen. Iets wat je in de islam spijtig genoeg niet kunt doen.

http://www.gelovigen-nemen-het-woord.be/manifest/
Oud 27 november 2011, 12:55   #179
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Sommige onnozelaars doen niets liever dan de rol van nuttige idioot van links te spelen.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2011, 14:33   #180
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is de linkse kerk.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be