![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() had je geantwoord waren er al 2 onrelevante posts minder, alé ik ga u nog eens een plezier doen,gij met uw groot ego
altijd maar zitten liegen over ambtenaren die veel uren werken, en die al die overurern kloppen, en die de economie rechthouden, en die zo goed bezig zijn dat belgie bulkt van het geld en dat de regering overschotten boekt het enige dat luk tin belgie is de belg keihard belasten,
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 november 2011 om 18:42. |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Of U ziet gemeentewerkers bezig, 1 werkt 2 kijken. En dat is niet enkel mijn (waarschijnlijk door u kortzichtig bevonden) mening. Er zijn nog talloze voorbeelden die aantonen dat de ambtenarij bevoordeeld is. Ikzelf vind het spijtig dat ik daar nooit begonnen ben hoor... |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het enige wat daar mss nog een beetje menselijker is dat ge mss wat minder druk op de ketel hebt,voor de rest moeten ze daar ook werken. Toch raar dat de commentaar veelal komt van diegenen die het waarschijnlijk vinden om steeds te schelden op de ambtenaren,maar er anderzijds zelf zouden willen werken(alee niks doen als ik u hoor).
![]() |
#167 |
Burger
|
![]() 't is nogthans makkelijk om te besparen op het pensioen van al die overheidsfuncties.
Bereken het pensioen op de volledige loopbaan en niet op de laatste vijf jaar. Iedereen gelijk voor de wet, prive en ambetantenaarij. Gedaan met het gemanouveer om nog ergens een burgemeesterscherp mee te pakken, of een andere ministerpost of voorzitterschap.
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fraaie discussietechniek hou jij er op na... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is niet (meer) zo.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn inherent aan het onderwijssysteem. Of vind jij misschien dat de schoolvakanties maar moeten afgeschaft worden?
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hoeveel? Vertel het ons eens?
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ga ervoor. Begint eraan. Nu. |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Op een dag vind je de job van uw leven... Doe het nu het is allemaal zo roos.. start ermee doe er moeite voor |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk raf: er is niemand die vindt dat een ambtenaar die bvb zonder zijn tweede pijler zit, niet wat meer pensioen mag krijgen dan het minimumpensioen. Het gaat wel over het een voudige feit dat je 1° gat in de begroting hebt, en als je tekort hebt, kijk je naar mensen die meer krijgen dan de rest. 2° dat de grootste oorzaak van dat gat de pensioenlast is. EN vanaf 2015 zal de 'bevolkingspyramide' ten volle hier een gat maken, die helemaal niet meer financierbaar is. Het lijkt erop dat ze dit probleem altijd maar voor zichuit willen schuiven al is het maar door nu de prepensioenleeftijd wat op te trekken 3° wiskundig, als je de pensioenlast gelijkschakelt met de privé heb je op slag het gat van de begroting gedicht, dus dat zegt heel veel over het verschil in pensioen (de helft minder krijgt de privé) en dat zegt heel veel over de waarde en de grootte van dat bedrag (10miljard meer krijgen dan privé is echt wel niet verwaarloosbaar) 4° die periquatie is ook zoiets die in feite al 20 jaar moest afgeschaft zijn uiteraard los van de gigantische demotivatie die ervan uitgaat als je zit te prutsen aan de wortel van de mensen is er daar nu eens geen enkel probleem aan om daarover te discuteren |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#179 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is wel zo, zeg me eens hoeveel overheidsdiensten afslanken zoals de prive geregeld doet, zeg me eens hoeveel die herstructureren en outsourcen. Juist dat gebeurt amper of niet.
De werkzekerheid is veel hoger, de arbeidsdruk minder de lonen grotendeels gelijk (soms raar verdeelt maar gemiddeld kom je er zeker) en het pensioen bijna dubbel zo hoog. EN nog het ergste het is nog steeds een "ons kent ons" vrienden familie clubje dat men gebruikt om kenissen en familie aan werk te helpen . Dus ja, net zoals in de prive kan men daar gerust heeeel wat besparen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |