![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet zo negatief zijn. Er is niets dat niet kan worden gladgestreken, als je maar lang genoeg onderhandelt. Di Rupo heeft het bewezen, aan ons om zijn voorbeeld op te volgen.
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is omdat Bart het niet kan (en het is ook niet netjes die vraag aan hem te stellen praat liever over iets anders over ene lekkere belgische friet of zo)
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gefrusteerd jaakske,hebben ze wééral naast de pot gemikt in plaats van erin... Als ik u was zou ik toch maar eens een grotere borstel gaan vragen in het magazijn... |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
N-VA zal niet in een scenario stappen van eenzijdige onafhankelijkheidsverklaring tenzij VLD en CD&V meestappen of zich onthouden. Dus zelfs met een +50% scenario zie ik eerder een sterk autonomistische koers �* la Catalonië, maar niet meer dan dat. |
|
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De grote vtaag hierbij is: wie ben jij?
![]()
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onafhankelijk Vlaanderen in een stroomversnelling , het is nu maar een kwestie van uren dagen maanden jaren decenia (g)eeuwen...
|
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach zo. En wanneer beginnen dan die onderhandelingen over de versmelting van Vlaanderen met Nederland?
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#174 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Blijkbaar stapt Vlaanderen uit Belgie in 2020, iets dat ik als radicale Vlaming zelf niet eens wist. Leuk dat de Franstaligen deze uitstap agenderen in onze plaats.
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat tegen dan de kans groot is dat de transfers stoppen of de moeite niet meer waard zijn om met die kwiebussen nog tijd te verliezen, he.
|
![]() |
![]() |
#177 |
Schepen
|
![]() Lijkt me wel. Ik denk niet dat er naar de mening van pakweg Franstalige beenhouwers wordt gevraagd, noch dat die zou worden gepubliceerd.
![]() |
#178 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |