![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen verschillend behandelen op basis van afkomst, is dit discriminatie geïnspireerd door racisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is het programma van het VB racistisch.
En maar goed ook. Want in een representatieve demokratie moet elke opinie aan bod komen, ook als ze jou niet welgevallig is. Iemand moet het vuile werk opknappen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 24 december 2011 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is kerst! haal een illegaal in huis! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met haar racistisch programma vervult het VB een maatschappelijk belangrijke rol.
Het geeft een stem aan mensen met een opvatting dewelke door andersdenkenden maar al te graag de mond wordt gesnoerd op dictatoriale wijze.
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens insiders hier zitten onze gevangenissen al vol met allochtonen. Daar is dus geen bed meer vrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij van oordeel dat je iemand omwille van het uiten van een afwijkende of choquerende mening moet opsluiten?
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De islam discrimineert in tegendeel wél tegen intellectuele luiheid en d/t-fouten zijn een vorm van intellectuele luiheid. De profeet (vrede zij met hem) zei: "De inkt van de geleerde is heiliger dan het bloed van de martelaar." alsook "Zoek de kennis op, al moet je ervoor naar China trekken." (Naar China trekken was toen een extreem dure, hachelijke en levensgevaarlijke onderneming.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben naar China getrokken (spiritueel) en de "Profeet " had dat ook beter gedaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Tenzij tegenvoorbeelden... Laatst gewijzigd door eno2 : 24 december 2011 om 14:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Banneling
|
![]() [quote]Enige voorzichtigheid is inderdaad geboden
Immigratiebeperking is niet per definitie racistisch. Iedereen doet het. Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat hij gelegaliseerd is ondertussen.. (Ooit nog schriftelijk getuigd voor de politie dat hij daar vast woonde) Met het Waalse alcoholische gedrogeerde werkloze krapuul van beneden niks dan last en nachtlawaai...(waarvoor stank aan de andere verhuurder - en aan de politie) Laatst gewijzigd door eno2 : 24 december 2011 om 14:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook kan ik je informeren dat "bigot" niets te maken heeft met d/t-fouten en dat New Age bric-�*-brac syncretisme niet met spiritualiteit mag verward worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 New Age is niet direct als een scheldwoord te gebruiken Zen is een van de oude spirituele parels van China Als ge liever hun economie, hun materialisme en hun communisme hebt, ga je gang. Elk zijn goesting en voorkeur. Als ge liever de beestachtige achterlijkheid van de Islam hebt, ga je gang. Elk zijn goesting en voorkeur. 3 Forumcorrectoren zijn bigot. Ik doe het ook wel eens om een vernederaar te vernederen. Dat is iets anders. 4 Waar gaat de draad ook weer over? Eens kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb je nu al een antwoord op m'n eenvoudige vraag ? "Maar nu we toch bezig zijn, wat vind jij niet racistisch aan deze islamitische voorschriften ?:" http://www.ex-moslim.nl/ http://forum.politics.be/showthread....5071&page=4#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij bent de zoveelste in de rij van degenen die daar niet wensen op in te gaan.
Ik noteer ondertussen dat jij 448 soera's uit de heilige koran onzin vind. Uwe imam zal het graag horen... ![]() Citaat:
Citaat:
Na zelf de bijbel, de kaballa, de yoga-sutra's, de gita etva spirituele geschriften stukgelezen te hebben, kan ik jou moslimarrogantie aka onwetendheid wel enigszins begrijpen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar die diabolisering van racisme en racisten?
Is dat om een soort vermeende morele superioriteit te etaleren?
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ikzelf ben niet godsdienstig, dat is dikwijls een afschuwelijk iets. Ik heb wel bewondering voor Zen-essentials, niet voor de gecodifieerde en uitgeholde hiëratische en formele structuren. By the way: Ga door met persoonlijke aanvallen en het is gedaan met verdere communicatie Ik geloof ook niet dat je veel te bieden hebt gezien je ondermaatse bijdragen, dus dat zal geen groot verlies zijn. Evenmin als Eigenzinnig, trouwens, een van mijn drie seriële bully's. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 december 2011 om 16:52. |
|||
![]() |
![]() |