![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou me dood schamen als DAT het boegbeeld van mijn politieke beweging zou zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zie je wel vaker bij volkeren die vroeger arm waren en recent aan meer geld geraken : van arme boerkes tot boerkes met SUV's en skilatten op hun bagagedrager... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuk voor stuk helden, echte vlaamse strijders die dan ineens zonder boe of ba gedumpt werden voor een nieuwe rijzende ster. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Profiteer maar van deze periode van vlomse glorie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schaam me dood voor de enorm lege pensioenkas, en voor de lage pensioenen in ons land ... en wie waren de laatste 30 jaren de ministers van pensioenen ? Juist ! Ik schaam me dood, mocht ik Gentenaar zijn, omdat hun burgemeester zegt dat de armoede toeneemt in Gent. Wie waren de laatste vijf burgemeesters van Gent, en van welke partij ? Alle klassieke machtspartijen hebben er een zootje van gemaakt. Er kan maar één fatsoenlijk politiek boegbeeld komen, en dat zal een iemand zijn die niet tot die drie (en tot groen ook niet) behoort; en het zal iemand zijn die orde op zaken stelt inzake communautaire verhoudingen in ons land. De meest duidelijke nieuwe regel in dat verband, de meest transparant: boedelscheiding, en solidariteit via Europa (desnoods nog een klein extra schepke, zeer tijdelijk, ... bla bla ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever voor premier ! Dat hij zo snel mogelijk Elio Di Rupo aflost. Die boedelscheiding kan je vergeten. Daar heeft Bart De Wever meer dan een jaar lang Goudot gespeeld.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#175 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door pajoske : 19 februari 2012 om 08:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar is dit nu nog steeds zo? Integendeel, in Vlaanderen betaalt iedereen, en bijgevolg moet iedereen afdokken voor de armlastige Belgische francofonie. Wenu als iedereen in Vlaanderen betaalt, dan is het ook maar evident dat iedereen via het algemeen stemrecht en de keuze van de uitgebrachte stem bepaalt hoe lang het bodemloos francofoon vat nog mag duren. Zolang we nog deel uitmaken van dit strontland zal die "solidariteit" nog wel voortduren. Maar, wat mij betreft (en ik ben daarin niet alleen) mag het federaal niveau tenminste toch het elementaire fatsoen opbrengen om klaar en onweerlegbaar in de officiële statistieken van het N.I.S. een jaarlijkse glasheldere tabel op te nemen waarin ondubbelzinnig de samenstelling en de omvang van de transfers uit de doeken wordt gedaan. Naar het Duits model van de "Finanzausgleich". Waarom is dit tot op heden nog steeds niet gebeurd? Gewoon omdat de Belgische francofonie er zich altijd tegen verzet heeft. De Vlaamse negers moeten maart hun bek daarover houden.
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mits ze stil blijven staan zijn stropoppen gemakkelijke doelwitten, nietwaar.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Hoe ga jij statistieken opstellen van transfers? Leg gij mij dat eens uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja Vlaanderen als geheel staat reeds vele jaren netto heel wat af aan "WalloBrux". Onder andere via de sociale zekerheid (die geen rekening houdt met de veel geringere Waalse productiviteit) en via de aflossing en de rente van de overheidsschuld (waarvan de oorsprong vooral aan Wallonië toe te schrijven is). Waarom mag dat niet nauwkeurig berekend en openbaar gemaakt worden door een staatsinstantie wiens job zoiets is, met name het N.I.S.?
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 19 februari 2012 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |