Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2012, 19:09   #161
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Het gaat slecht met de nv-a. 't Is persies de titanic... Alweer interne afrekeningen
Het gaat al decennia slecht met heel het politieke landschap maar dat je of we dat vergeten verbaasd me niets. Tenslotte zijn wij net even grote opportunisten als politiekers dat zijn. We hebben op de CVP gekakt, op de PVV, op de VU, op Agalev, op het VB en doen dat tot op de dag van vandaag onafgebroken. En nu is het N-VA die aan de beurt is.. begint eerlijk gezegd afgezaagd te worden maar soit.
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 19:10   #162
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als je A stelt moet je ook B zeggen. Als je beschuldigende vragen stelt over de N-VA moet je de beschuldiging niet in de lucht laten hangen.
Ik beschuldig niemand, zeker de N-VA niet.
De feiten, die ik aanhaal, zijn gepleegd door de PS.
Indien de N-VA perikelen de PS perikelen doen vebleken, dan moeten ze ....

Begrijpend lezen was blijkbaar niet je sterkste vak op school.
Oud 22 januari 2012, 19:24   #163
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Als NVA kiezer in 2010 ben ik geen fan van minister Muytters zelf, toch vind ik de manier van politiek doen van Luytten en Geybels bijzonder laag bij de grond.

Ze hebben zelf fouten gemaakt in Thailand, ze zijn zelfs geholpen geweest om Thailand te verlaten en dan nog nemen ze de verantwoordelijkheid voor hun stommiteiten niet op. Integendeel ze gaan met stront gooien. Zeer goede zaak dat NVA die creaturen aan de deur heeft gezet, want dat is toch nog een pak erger dan de politiek onervaren Muytters.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 19:29   #164
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik kan ook tegen een stootje en ik aanvaard graag uw repliek.
Dat ik offtopic ging en reageerde op uw avatar is juist.
Had ik het beter in een pm gedaan, wellicht. Eigenlijk had ik het moeten weten omdat ik zelf suggereerde om pm te gebruiken als reactie. Ik geef toe dat ik ook weinig subtiel was.
Ik gedraag me wel degelijk tegen iedereen hetzelfde. Ik vind het geen praktijk om vlaggen in de fik te steken. Dat die N-VA jongeren de Belgische vlag in de hens hebben gezet vind ik een praktijk die niet goed te keuren is. Het is schokkend voor sommige mensen en dat vind ik dus niet nodig. Met vlaggen zwaaien darentegen doet niemand kwaad. Ook u moet niet te snel tot conclusies komen wat betreft mij. Geef toe die vlag was nogal provocatief, maar ik sta niet in uw schoenen, ik bekijk de wereld niet door uw ogen, en ik kan niet inschatten wat u ertoe heeft bewogen om het te doen. Ik heb hier nog niet direct een avatar gezien van de belgische vlag die door een vlaams nationalist in brand wordt gestoken. Ik vind dat dus vrij zinloos en op die manier gaan we zeker ons gelijk niet halen.
Ik ben dan toch blij dat je de raad hebt opgevolgd van mede forummers. Wat ook aantoont dat ik niet de enige was die het opviel. Ik vond het inderdaad nogal raar omdat jij niet direct als een onverdraagzaam persoon overkomt.
Hallo, aarde aan meneer Stuyck?
Oud 22 januari 2012, 19:35   #165
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Als NVA kiezer in 2010 ben ik geen fan van minister Muytters zelf, toch vind ik de manier van politiek doen van Luytten en Geybels bijzonder laag bij de grond.

Ze hebben zelf fouten gemaakt in Thailand, ze zijn zelfs geholpen geweest om Thailand te verlaten en dan nog nemen ze de verantwoordelijkheid voor hun stommiteiten niet op. Integendeel ze gaan met stront gooien. Zeer goede zaak dat NVA die creaturen aan de deur heeft gezet, want dat is toch nog een pak erger dan de politiek onervaren Muytters.
Muyters heeft zich in 2010 verkiesbaar gesteld.
Oud 22 januari 2012, 19:41   #166
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik beschuldig niemand, zeker de N-VA niet.
De feiten, die ik aanhaal, zijn gepleegd door de PS.
Indien de N-VA perikelen de PS perikelen doen vebleken, dan moeten ze ....

Begrijpend lezen was blijkbaar niet je sterkste vak op school.
Welke N-VA perikelen ?

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 19:43   #167
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Lijkt me nogal een zielige jongen die "Luyten". Als hij wat te zeggen heeft dat hij het dan doet... en zo niet zwijgt stil en... kweet het niet... doe eens iets nuttigs.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 19:50   #168
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat bedoel je daarmee ? Dat jij de rechter maar moet spelen bij gebrek aan een veroordeling ?

Judment is mine said the Lord.
.......
Als hij dat zei is het zonder meer duidelijk dat hij de Engelse taal niet beheerste. In ieder geval, in afwachting van een mogelijk oordeel van een mogelijke Lord heeft de mensheid zelf een uitgebreid rechtssysteem op poten gezet, en het is daarmee dat we het hier op aard moeten doen.

Maar hoe dan ook, en zonder mij uit te spreken over het specifiek geval van bedoelde Luyten, kan men gerust een druggebruiker zijn zonder daar ooit een veroordeling voor opgelopen te hebben, nietwaar. Net zoals men een snelheidsovertreder kan zijn zonder ooit veroordeeld te zijn geweest voor overdreven snelheid : telkens u ergens sneller rijdt dan toegelaten begaat u een snelheidsovertreding en bent u derhalve een “snelheidsovertreder”, ook als u daar nooit een boete voor kreeg.

Een druggebruiker is iemand die drugs gebruikt, of hij daar voor veroordeeld werd of niet.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 19:59   #169
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Bij mijn weten neemt Van Campenhout geen ILLEGALE drugs en heeft hij evenmin een maand in het jeugddetentiecentrum van Mol gezeten wegens drugsdealen. Daar geraak je dus niet zomaar binnen als minderjarige.
Met andere woorden : Van Campenhout mag zich een stuk in de kloten zuipen omdat zijn drugs toevallig legaal en sociaal aanvaard is? Dit noem ik wegen met 2 maten en 2 gewichten.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 20:04   #170
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Met andere woorden : Van Campenhout mag zich een stuk in de kloten zuipen omdat zijn drugs toevallig legaal en sociaal aanvaard is? Dit noem ik wegen met 2 maten en 2 gewichten.
Van Campenhout is ook geen krapuul zoals Luyten. Dat maakt ook.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 20:05   #171
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Max ouwe rukker, je hoeft je niet te verontschuldigen. Minister Muyters stond niet eens op een lijst van het NV-A. Niemand - met uitzondering van zijne doorluchtigheid Bart De Wever - kon een fan zijn van de heer Muyters toen er voor het Vlaamse parlement gekozen werd.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 januari 2012 om 20:07.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 20:08   #172
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan tellen: de NV-A jongeren werden geleid door een stuk krapuul.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 20:08   #173
DebianFox
Minister

DebianFox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
En waarom is dat vuilspuiterij? De mails zijn wat ze zijn.
Het is belachelijk natrappen van iemand die terecht uit de partij is gezet en zijn verantwoordelijkheid weigert op te nemen voor wat er in Thailand gebeurd is. U kwijlt natuurlijk enorm op deze zaak, maar Bassie heeft wellicht alles al gelekt wat hij kon. Hij is wellicht uitverkocht. Daarom dat hij de GSM-nummer van Bart DW op facebook vermeldde ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 20:13   #174
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken heel wat krapuul in maatpak, hoor. In het dagelijks leven zijn het "deftige" en gerespekteerde bedrijfsleiders, maar op recepties en op kaffee zijn het zwijnen en ruziezoekers die vrouwen lastigvallen omdat ze denken dat ze zich alles kunnen permitteren omdat ze een dikke portemonnee hebben. Voor mij zijn dit even grote krapuuls als gewelddadige junkies.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Oud 22 januari 2012, 20:14   #175
Groentje-18

Standaard

omg, vooral die Kim is toch verondersteld hoogopgeleid te zijn. Kan zij geen einde maken aan al wat Bas momenteel zichzelf en zijn expartij aandoet?

Hiermee maken ze twee dingen duidelijk: de Vlaase ideeën hebben hun nooit een jota geïnteresseerd. Politiek ook niet. Geld verdienen zonder al te veel uit te steken en populair zijn bij het volk. Dat waren hun doelen.
NVA dacht: een fris meisje, jong, dokteres, ... kan niets mis meegaan. Maar de eerste vragen werden al hardop gesteld toen mevrouw in het parlement verscheen, met name over de kleding die ze daar droeg.
Dat ze dus niet helemaal dezelfde ideeën had als de rest van de samenleving, was toen al duidelijk.

Dan zichzelf toch verlagen tot de positie van minnares, van een junkie dan nog nota bene waarvoor zij enorm veel heeft geriskeerd... Thailand zou niet mals geweest zijn! Zijn ze nu werkelijk zo naïef geweest? Of vonden ze het spannend? Het kan toch niet dat iemand met een diploma als Kim Geybels niet kon inschatten wat de consequenties konden zijn van haar vluchtig tripje naar het buitenland??

Dan het hele om haar heen geschop wat ze erna gevoerd heeft... en wat ze jaren na datum nog steeds bezig is. Want ze heeft de goedbetaalde zitjes aan zich voorbij moeten zien laten. Gelukkig overlegt ze nu met alle partijen. Kwestie van voor iedereen goed duidelijk te maken dat het haar echt niet om de inhoud te doen is.

Laatst heb ik nog het genoegen mogen hebben om een "opinie-artikel" van haar in de Knack te lezen. Excuseer ... het was een stroom van gefulmineer tegenover alles wat bewoog. Want iedereen is tegen haar en de brave Bas.

Als je dan idd ziet dat haar facebook openbaar is, en de hele wereld dingen als deze worden medegedeeld:

Citaat:
Grappig dat er effectief mensen BDW hebben kunnen bereiken op het befaamde GSM-nummer (cfr Paul Van Miert)...
Het zal velen verbazen en velen niet, maar ik heb dat nummer maanden geleden gebeld om voor eens en altijd deze situatie uit te praten en het gif uit de angel te krijgen, ondanks dat ik als slachtoffer van BDW en consoorten dat zeker niet als eerste moest doen. Hij nam niet op, dan maar op... voicemail. Gevolg: geen gesprek, geen angel weg, zelfs geen enkele respons dat het de man ook maar iets kon schelen. Dus voor iedereen die me nu zegt (en u bent met velen) dat dit toch uitgepraat had kunnen worden, en dat alles nu mss zo ook had kunnen voorkomen worden, zoek uw antwoord bij De Wever.
Ik betreur de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en zeker de manier waarop, maar mss had 'Calimero' het niet alleen het met mij kunnen uitpraten, maar die rondgroeiende schimmel van verleden jaar eens goed kunnen aanpakken. Op een menselijke manier.
Bron = facebook Kim, waar meer dergelijke berichten op staan over hoe zij denkt over het hele circus dat ze aan het uithalen zijn...

Dan haar foto's, met alle respect, maar als dit een spoedarts moet voorstellen.

Beide maken ze de Vlaamse politiek kapot en belachelijk. Absoluut. Ik vind het heel jammer voor de NVA want dit zal zeker schaden en nazinderen. De tweede partij voor de Vlaamse zaak, die kapot ging aan intern geruzie ...
Alsof de pijlen van buitenaf nog niet hard, snel en diep genoeg afgevuurd werden.
Bedenk dat er bv maar één reden is waarom de NVA de minister voor begroting mocht leveren: ze hadden géén kandidaat op de lijst! En wie in godsnaam van de grotere partijen gaat het riskeren om in tijden van een mega-crisis de minister van begroting te leveren? Elkeen kan voorspellen, dat je dan kop van jut bent binnen afzienbare tijd!
Oud 22 januari 2012, 20:15   #176
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Kan tellen: de NV-A jongeren werden geleid door een stuk krapuul.
Sluit aan bij mijn vorige opmerking over krapuul in maatpakken. N-VA is dan ook een partij van de maatpakken, waar Schone Schijn belangrijk is.

westhoek.jpg
Oud 22 januari 2012, 20:16   #177
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sluit aan bij mijn vorige opmerking over krapuul in maatpakken. N-VA is dan ook een partij van de maatpakken, waar Schone Schijn belangrijk is.
Oud 22 januari 2012, 20:17   #178
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Het is belachelijk natrappen van iemand die terecht uit de partij is gezet en zijn verantwoordelijkheid weigert op te nemen voor wat er in Thailand gebeurd is. U kwijlt natuurlijk enorm op deze zaak, maar Bassie heeft wellicht alles al gelekt wat hij kon. Hij is wellicht uitverkocht. Daarom dat hij de GSM-nummer van Bart DW op facebook vermeldde ...
Correctie: het is misschien natrappen wat Luyten doet, maar het is geen vuilspuiterij. Immers en nogmaals:de mails zijn wat ze zijn!
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 20:17   #179
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken heel wat krapuul in maatpak, hoor. In het dagelijks leven zijn het "deftige" en gerespekteerde bedrijfsleiders, maar op recepties en op kaffee zijn het zwijnen en ruziezoekers die vrouwen lastigvallen omdat ze denken dat ze zich alles kunnen permitteren omdat ze een dikke portemonnee hebben. Voor mij zijn dit even grote krapuuls als gewelddadige junkies.
Heb je het nu over Willy Claes, Patrick De Wael, Ludwig Vandehove, papa Daerden ... ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 20:20   #180
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
omg, vooral die Kim is toch verondersteld hoogopgeleid te zijn. Kan zij geen einde maken aan al wat Bas momenteel zichzelf en zijn expartij aandoet?
Citaat:
Grappig dat er effectief mensen BDW hebben kunnen bereiken op het befaamde GSM-nummer (cfr Paul Van Miert)...
Het zal velen verbazen en velen niet, maar ik heb dat nummer maanden geleden gebeld om voor eens en altijd deze situatie uit te praten en het gif uit de angel te krijgen, ondanks dat ik als slachtoffer van BDW en consoorten dat zeker niet als eerste moest doen. Hij nam niet op, dan maar op... voicemail. Gevolg: geen gesprek, geen angel weg, zelfs geen enkele respons dat het de man ook maar iets kon schelen. Dus voor iedereen die me nu zegt (en u bent met velen) dat dit toch uitgepraat had kunnen worden, en dat alles nu mss zo ook had kunnen voorkomen worden, zoek uw antwoord bij De Wever.
Ik betreur de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en zeker de manier waarop, maar mss had 'Calimero' het niet alleen het met mij kunnen uitpraten, maar die rondgroeiende schimmel van verleden jaar eens goed kunnen aanpakken. Op een menselijke manier.
Wat zijn die mensen rancuneus zeg ...

Die mensen moeten nogal wat gedacht hebben van De Wever vooraf. De manier waarop ze de brok maar niet kunnen doorslikken doet denken aan jonge kinderen in de speeltuin die werden bedrogen door "hun beste vriend" (de populaire van de klas). Serieus zeg...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be