![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie is er de egoist ? de jongeren die , wegens een te ver van hun bed schow, geen reet geven om de hogere pensioenleeftijd als ZIJ er maar niet moeten voor betalen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nochtans vindt mijn werkgever niet dat ik "jong" en "onervaren" ben, en vertaalt hij dat ook in een salarispakket waar jij enkel van kunt dromen op de gemeente ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U onderschat de jongeren. Zij zijn intelligenter en beter geinformeerd als de meeste ouderen, en weten zeer goed wat de gevolgen zijn van dit debat. In tegenstelling tot anderen slikken zij de propaganda van de vakbonden niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister
|
![]() Tiens, in de geschiedenis had je nog zo wel wat mensen die voor ander hun "bestwil" gingen beslissen en er geen problemen mee hadden fundamentele rechten en vrijheden met de voeten te treden.
Meestal staan die toch op het lijstje van de minder populaire dictators. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die "jongeren" hebben intussen al begrepen dat zij volop aan het betalen zijn voor een pensioen waar ze zelf nooit van zullen genieten. ZIJ betalen er sowieso voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Zelfde leeftijd als Tavek hier, en 65-67 lijkt me een ideale leeftijd om op pensioen te gaan. Wellicht met nog wat freelance werk achteraf, kwestie van niet te gaan vegeteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik 43 en als ik tot m'n 65 moet blijven werken, geen probleem. Net zoals Tavek, wil ik m'n kinderen (en hun generatie) niet opzadelen met de kosten die nu gemaakt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() wat een fatalistisch gedoe...ik ben trouwens 46 en heb al 26 jaar betaald voor een pensioen dat steeds minder zeker wordt...en nu ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Daar is niets fatalistisch aan, hoor. Hoe denk je met een steeds krimpende (of in het beste geval gelijkblijvende) actieve bevolking een steeds groeiende groep pensioenen te gaan financieren? Voor gepensioneerden die ook altijd maar ouder worden, bovendien. Geldschijtende ezels kweken of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Zelfde uitleg..je bent te jong om nu al te kunnen inschatten in hoeverre je mentaal en fysisch nog geschikt bent op die leeftijd..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom dan niet neuten dat ge alles terug met schop en kruiwagen moet gaan opbouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah? Verwachtte je een argument op je populistische prietpraat?
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |