![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als individu ben je al minstens met een groep van 2...vanaf 3 heb je een bende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'k Dacht dat het anderen waren die pleiten voor het ontnemen van vrije keue en die met maatregelen �* la "opsluiten, onteigenen of zelfs opknopen van iedereen die het land uit wil". Ieder zijn keuze, maar ik wil niet in zo'n maatschappij leven. En, wat beter is, dat is mijn volste recht om die keuze te maken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar één en ander spreekt elkaar soms wel tegen hé. Jij en tavek staan boven het maaiveld wegens veel beter te zijn natuurlijk maar beslissen wel beiden om het maaiveld op de hoogte te laten werken en groeien als jullie in je kopje hebben. En langs de andere kant wens je er geen deel van uit te maken. Ik denk dat jullie er zelf nog niet zo goed aan uit zijn. Ik hou het op jeugdig over-enthousiasme. Dat groeit er nog wel uit tenminste. Ik heb zo eerder het gevoel dat je ondervind wat elke manager, leidinggevende of dergelijke voelt...dat ze een hoge boom zijn die veel wind pakt en er een beetje eenzaam bij staan. Laatst gewijzigd door Mambo : 11 februari 2012 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus wat jij zegt is heel simpel: omdat wij beter presteren, presteert de rest slechter ? De wereld op zijn kop.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jawel. Feitelijk te jong om leiding te geven zelfs. Maar bon voor zover ik inschat doen jullie beiden wat leiding gevend elk op zijn manier. Daar geven jullie elkaar natuurlijk een goed handje. En uiteraard klagen jullie over de ondergeschikten. Ook daar geven jullie elkaar een goed handje. Maar ja...mijn ervaring en ik heb er nu al wat jaartjes sleet op zitten...doen ondergeschikten maar dat wat de leiding gevenden hun laten doen. Is het ondermaats ligt dat doorgaans aan de leiding wegens een slechte communicatie. Ik moet eens mijn handleiding communiceren met ondergeschikten zoeken en dat zou jullie al veel verduidelijken. Bij gelegenheid zoek ik het eens, samen gesteld door één of andere prof en het klopt nog ook. Laatst gewijzigd door Mambo : 11 februari 2012 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin ja, begrijpend lezen en truth in th eeye of the beholder en zo... Citaat:
![]() En eerlijk gezegd, zo voel ik me nog steeds ook hoor; zeker in het aanschijn van zoveel kerktorenmentaliteit. Citaat:
Maar dat doet niets af aan het typische doorsnee gifgroene jankgedrag van de Belg die er stenen kloten van krijgt wanneer een ander het wat beter heeft dan hijzelf. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Tja.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de individuen zelf die dat zo laten uitschijnen. Zo van...ik weet iets wat jij niet weet en ik ga u niet vertellen wat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Toch wel Laatst gewijzigd door Sfax : 11 februari 2012 om 13:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar uw gevoel was uw communicatie duidelijk. Naar al de andere gevoel was dat ook duidelijk.
Toch short er iets aan. Als je de gevoelens barometer van de mensen op 5 punten zet, van rustig naar kwaad en zo...scoor je meteen een 3 of 4. Je moet ze op 1 of 2 hebben wil je een deftige boodschap rationeel kunnen overbrengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor rationaliteit moet je niet op dit forum zijn, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar daar gaat het niet om. Het gaat er mij om dat uw ethiek u niet belet zulke smeerlappen te bewonderen voor hun intelligentie, zelfs als zij de gemeenste streken uithalen. W�*t zij juist doen is jou gelijk, als het maar op een intelliggente wijze gedaan word , t'is te zeggen één die hen geld opbrengt. Al de rest is u gelijk. En dit immoreel gedrag is nu nét de basis van het kapitalistische denken. Maffiosi zijn gewoon kapitalisten, die dat systeem tot in het uiterste doordrijven: Anderen vertrappelen, mishandelen en uitbuiten om er zelf beter van te worden... Kapitalisten zijn vulgaire gangsters, zonder empathie, en zonder geweten...Uitschot waar alles voor moet wijken, zowel het welzijn van het merendeel der mensheid, want enkel een kleine elite word beter van dit systeem, maar ook de gezondheid van onze planeet zélf, en dus worden voor deze egoïstische geldmaniakken ook de overlevingskansen van onze, en hun eigen, nageslacht opgeofferd... Zij maken zich schuldig aan een genocide, aan mens-, dier-, plant- en planeetvijandige misdaden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, persoonlijk vind ik dat "de grijze massa" niet eens bestaat. Vroeger zou ik ook gereageerd hebben zoals jij - met enige pretentie dus - maar ik weet ondertussen dat de zgn. grijze masse enkel en alleen bestaat uit individuen met elk hun eigen meningen, gebreken en kwaliteiten, en dat deze individuen soms heel verrassend uit de hoek kunnen komen. De grijze massa bestaat niet, maar het vormt een handig begrip voor degenen die zich om absurde redenen beter voelen dan de rest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Dat is nu éénmaal de core-business van nationalisten: het creëren van een fictieve kudde brave, goed menende werkende mensen die de juiste taal spreken.
|
![]() |
![]() |