![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn hier trollen geweest die zouden wenen bij het lezen van uw voorspelbare truut.
Je komt niet eens aan die mensen hun enkels. Ik begrijp niet hoe jezelf tevreden kan zijn van zulke middelmatigheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou bijna roepen, Straat/Rue, kom terug, alles is vergeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Brussel kwijt!
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vakbonden moeten het hebben van hun leden, begrijp ik je goed wanneer ik stel dat je denkt dat de opsplitsing van Belgie tot minder politiek gegraai zal leiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het "eigen volk laatst" van de traditio's zal niet meer doorgedrukt kunnen worden met Waalse hulp.
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oei. Hier beging u een kemel van jewelste. Oei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Ja maar, ik heb nooit gezegd dat alle Vlamingen racistisch en haatdragend zijn. Ik heb juist het tegenovergestelde gezegd. Ik heb gezegd dat iemand die er iets van kent, er zeker ook kan vinden die niet racistisch of haatdragend zijn. Diegenen die dat ontkennen, weten gewoonweg niet waar ze het over hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als mensen blijven geloven in zulke onzin kan ik niet meer dan lachen met zulke onwetendheid.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sssssssssssssssssssssshhhhhhhhhtttttttttttttt, oogjes dicht en vooral snaveltjes toe !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik erken de staat als legitieme wetgever. Als ik wil kan ik duchtig tegen die zijn schenen schampen. Ik kan rechtszaken aanspannen en ze winnen. Ik kan er zelf deel van uitmaken. Ik kan die legitieme wetgever duchtig relativeren. Voor jou is de enige exclusieve en legitieme wetgever een god 'die misschien niet bestaat'. En het komt je perfect uit. Ik kan me indenken dat het heel plezant is om situaties zelf in te kleuren en situaties naar je hand te zetten. Het is een oeroude overlevingstechniek. Een overlevingstechniek en daar eindigt het ook. Sommige politieke ideologieën kan je indd rijmen met bepaalde karaktertrekken van monotheïstische godsdiensten, zoals het communisme van weleer (standbeelden overal van Lenin, van Stalin,...). In Islamitische landen heb je dan de politeke 'leider' die naast Allah een god op zichzelf wordt. Zo dicht mogelijk bij 'het'. Portretten overal in het straatbeeld. En het volk heeft niet veel keuze tenzij ze willen 'verdwijnen' of opgesloten en gemarteld willen worden, of in het beste geval geïntimideerd. Daar gaat politieke ideologie en godsdienst hand in hand, net zoals voor de Communistische revolutie (°1917) het tsarisme (lees feodalisme) hand in hand ging met de Orthodoxe Kerk. De 'leiders' van Islamitische landen zijn eigenlijk tsaren. Niet meer of niet minder. Je moest eens weten hoe verdeeld de Islamgelovigen wereldwijd zijn. De Islam bedreven in Indonesië staat haaks op deze bedreven in Iran. Enz. Ik zou het woord 'superieur' maar vlug laten vallen daar in de Islam gaten zitten zo groot als in een Hollandse kaas. Tenzij 'superieur' natuurlijk staat voor uitmunten in het uitmunten om mensen te misleiden en deze mensen bewust in hun geestelijke en materiële armoede te laten 'gedijen'. Het kapitalisme als economisch systeem heeft ook die trekjes, hoor. Is een burger nog een burger of is hij eerder consument dan burger? Als het jou perfect uitkomt om een entiteit aante kleven die boven alles staat (boven wetgeving), die misschien niet bestaat en onzichtbaar is, maar volgens jou superieur is en dat dit je perfect uitkomt, krijg ik de indruk dat je de anarchistische toer opgaat. Je lijkt in je schrijven zelfs de regeltjes van de menselijke predator niet te volgen. Corrupte politici. Hier valt het best mee. En ik moet aan niemand gehoorzamen. Als er iets is aan wie ik wil gehoorzamen, dan zijn het de seizoenen en de zon en de aarde. Dat is mijn enige betrouwbare 'wetgever'. Dat organisme bestaat al reeds voor de mens in wording was, nog voor het animisme, nog voor het polytheïsme,nog voor het monotheïsme. Ik vertrouw niets dat afkomstig is uit het 'defectieve' menselijk brein. Niets, dus ook geen godsdienstleer. Ik snap de sociale en politieke functie ervan wel. Dat die functies constant met elkaar clashen ligt voor de hand. Jouw waarschijnlijk onbestaande en onzichtbare wetgever die jou zo perfect ligt heeft vele menselijke (mannelijke) 'handtekeningen' die voor de dagelijkse dosis lijden en menselijk bloedvergiet zorgen. Doe maar, als het jouw vrijgeleide dient te zijn. Miljoenen zoals jij volgen die weg. Menselijke maatschappijen hebben nu eenmaal een hoog gehalte 'kannonnenvlees' nodig. Daar er geen natuurlijke predator is en daar de mens eigenlijk geen prooidier is maar zich wel als een prooidier voortplant (Islam, ultra orthodoxe Joden, katholieken weleer en ultra katholieken nu), ligt het voor de hand dat die offspring kanonnenvoer is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |