![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik de anti-racisten moet volgen, mag geen enkele vrouw nog weigeren om met "een neger" het bed te delen, wegens.... racisme? Dit opent de deur voor vele afrikaanse singles die wel eens een nummertje willen.... Het antwoord is NEEN, maar je wil wel met die WITTE? Dan stappen we naar het CGKR. iedereen MOET gelijk zijn voor de wet, dus ook alle rassen en alle mannen. Wat denkt gij wel vrouw? Gaan we die kant op dan? Of gelden jullie criteria enkel indien een bepaalde daad wordt aangeboden tegen een bepaald bedrag? Is men dan ineens niet meer vrij om onderscheid te maken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat ze bijgevolg dus raciste is. Al dat ontwijkend gedrag en excuustruus gezannik is zwak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Nogtans, de meeste Vrouwen worden graag genegerd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zit hier wel op een glad hellend vlak vind ik. Moet ik ook uitleggen dat ik het niet met Chinezen wil doen omdat die een klein pietje hebben? of is dat ook racistisch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gaat puur om de verkoop van diensten en om de niet verkoop van die diensten als de koper een bepaalde huidskleur heeft. Uw voorkeur of afkeur van kleine pieten, al dan niet bij een Chinees is compleet naast de kwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat dus racisme is. Terecht of niet, persoonlijke voorkeur of niet. Zo eenvoudig is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Banneling
|
![]() Ik zou die job niet kunnen doen, ben veels te vies van sommige mannen.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neen, natuurlijk niet. Geen zin om het te begrijpen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() nee, ik begrijp het niet.
een neger mag niet worden afgewezen omdat hij zwart is een chinees mag ook niet worden afgewezen omdat hij een klein pietje heeft maar een blanke mag wèl worden afgewezen omdat hij stinkt? doe ik het goed zo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer is het niet. Simpeler kan het niet gemaakt worden. Laatst gewijzigd door parcifal : 13 maart 2012 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Doe je dat nu met opzet? Niemand zegt toch dat een neger niet mag afgewezen worden. Je doet wat je wilt als hoer. Maar als die selectie zuiver op basis van ras gebeurt, is dat dus per definitie een vorm van racisme. Dat lijkt me een vrij objectieve observatie, zonder daarom noodzakelijk een moreel oordeel te vellen of Hot Marijke met de vinger te wijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Ze is dus een racistische hoer, maar ze wil dat niet toegeven.
De vraag is waarom. Schrik van de titel? Schrik van wat eigenlijk? We zijn allemaal een beetje een racistische hoer De een al racistischer dan de andere De een al wat meer hoer dan de andere En dat bij de ene seksueel, bij de andere niet
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 13 maart 2012 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Dat is het gevolg van de onaanvaardbare maatschappelijke stigmatisering van die twee bevolkingsgroepen (racisten en hoeren). De arme racisten worden gewoon onderdrukt door het hegemonische discours.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om het met de woorden van de anti-racisten te zeggen: Een Deense Dog is net zogoed "hond" als een chiwawa ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
je voelt je weer eens collectief aangevallen door de "antiracisten" maar ze zitten hier niet
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben gewoon aan het afvragen waar de heren het uithalen dat iemand die zich als prostituee laat betalen zelf niet zou mogen kiezen wie haar klanten zijn! Hoe zat het met die Ellen Petrie? denk je dat die "bepaalde klanten" zal ontvangen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() Nee, Steben heeft gelijk. Je denkt je te moeten verweren tegen de politiek correcte goegemeente die voortdurend over 'racisme' schreeuwt en Hot Marijke met de vinger wil wijzen omdat ze geen negerklanten aanvaardt. Daar draait het helemaal niet om voor mij. Laat ze maar doen. Het kan ook heel goed zijn dat ze daar degelijke statistische redenen voor heeft. Hoe het ook zij, potentiële klanten afwijzen enkel en alleen op basis van huidskleur is toch een vorm van racisme, of het nu terecht is of niet en zonder uitspraken te doen over de morele aanvaardbaarheid hiervan. Dat zou nu toch echt een logische, oncontroversiële vaststelling moeten zijn.
|
![]() |
![]() |