![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat echter niet betekent dat ik hun culturen hier met open armen MOET ontvangen. Of wél misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het zelfhatend links hier zo tegensteekt, waarom verkast ze niet naar een islamparadijs? Met de hedendaagse communicatiemogelijkheden kunnen ze nog altijd hun misprijzen voor de Westerse cultuur en hun zelhaat kenbaar maken. Als ze maar stoppen met hier onze eigen cultuur te vernietigen door hun hand- en spandiensten aan de islamiseringskolonisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat begint de normale mensen stilaan tegen te steken. Komt nog bij dat er uit die andere culturen meestal niet veel hoogstaands te rapen valt. We draaien dus zwaar op voor anderen hun kennismaking met miserieculturen.
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En volgens mij behoren gelijkheid man en vrouw, scheiding kerk en staat, democratie, holebirechten ook tot uw cultuur? Of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() of complete groepen kinderen afschieten op een eilandje omdat ze plezier maken met een organisatie die een andere mening heeft
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 maart 2012 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
waar breng ik dit in verband met sportwedstrijden / seksueel geaardheid of helikopters? ik vroeg me af of deze westerse waarden ook respect verdienen.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 maart 2012 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Als ze nu nog "stropop!" beginnen roepen, dan blijf ik er in. Edit: ik was al te laat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 10 maart 2012 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar ja, nog altijd een enorm bedrag ![]()
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zitten waarschijnlijk de RSZ-verminderingen, die de bedrijven cadeau krijgen, nog niet bij. Mensen geloven blindelings de voorgekauwde propaganda en hebben geen benul meer, van waar er echt veel geld naar gaat, Laatst gewijzigd door artisjok : 10 maart 2012 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interessant en nuttig (...ken je vijand) om één en ander te vernemen over de nazi's...maar dat is/was het niet meer als ze hier de plak kwamen zwaaien! Idem voor de islam. De verrijking gebracht door de nazi's heeft men hier aan den lijve kunnen ondervinden. We zitten echt niet te wachten op de verrijking die de islam ons zou/zal brengen. We weten er al genoeg over, onze keuze is al lang gemaakt zou ik zeggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ik ben het met die woorden gewoon niet eens. Iedereen in dit land gebruikt de normen en waarden als waren ze producten in een supermarkt. Ik gaf een paar voorbeelden aan op dit forum, maar ge kent ze ook wel IRL. Niet iedereen deelt ons totaalpakket, vooral de extreem rechtse mensen hier op dit forum aangezien, discriminatie op basis van afkomst, vrijheid van meningsuiting en godsdienstvrijheid ook deel uitmaken van het totaalpakket. Of meent ge van niet?
![]() |
![]() |
#179 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Genoteerd! ![]()
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|