![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() de moeder van drie is niet vermoord ?....ach ja |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heb geen probleem met blokbusteren, maar tracht eerst wat na te denken voor je zoiets neerschrijft. En sinds wanneer hebben die "jonge krapulekes" een aanleiding nodig? Zoals een tas aan je arm hebben, een autoradio hebben, een kort rokske dragen, of een keppeltje dragen? Je vraag houdt geen steek, tenzij je de schuld aan de slachtoffers wenst te geven. Zou bijna denken dat je een blokker bent met zo'n logica. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() tiss tiss onwetendheid he
het is in antwerpen al lang zo dat het blok zijn best doet om de joden aan hun kant te krijgen, dit is één van de redenen waarom een typ als Raes na zijn uitspraak meteen naar de achtergrond moet en de negationisten kort worden ge houden binnen eigen rangen. Dewinter heeft al heel wat charmeoffensiefen ingezet en heeft zich ook al meermaals uitgesproken tegen de Palestijnen (nochtans een nationalistische strijd) . De grote meerderheid van de joden moet echter niet weten van het blok, maar onlangs was er in de verkiezingshow nog een jood (naam ontsnapt me, die het blok wel wou aanhoren). telkens dewinter de joodse kar hier trekt, over Palestina begint te zeveren, maakt Jajah daar dankbaar gebruik van... zelf eerst nadenken zou geen slecht "gedacht" zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Minister-President
|
![]() nogmaals
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien ook even herhalen als dat kan helpen? Sinds wanneer en hoe heeft Dewinter de marokkanen opgestookt tegen de joden? Waarom horen we niets over problemen tussen turken en joden indien hij daar een rol gespeeld heeft? Hoeveel joden hebben al marokkanen aangevallen in Antwerpen? Heb geen probleem met blokbusteren, maar tracht eerst wat na te denken voor je zoiets neerschrijft. En sinds wanneer hebben die "jonge krapulekes" een aanleiding nodig? Zoals een tas aan je arm hebben, een autoradio hebben, een kort rokske dragen, of een keppeltje dragen? Je vraag houdt geen steek, tenzij je de schuld aan de slachtoffers wenst te geven. Zou bijna denken dat je een blokker bent met zo'n logica. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
2.een autochtone crimineel is automatisch een VB ? van wie heb je dat ? allezins niet van mij 3. een andere "realistische" stem ? wat is er meer realistisch aan een stem en WIE linkt die meteen aan een blokker ? als u een vreemdelinghatende stem of een veralgemenende stem naar vreemdelingen bedoelt, hebt u gelijk dat die link gemaakt wordt en niet onterecht ! Maar om ze dan nog realistisch te noemen ![]() 4; Naast de kwestie ? je stelde de vraag over de boodschapper en de werkelijkheid , daar werd op geantwoord. 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Parlementslid
|
![]() Ze hebben nog altijd niemand kunnen oppakken.
![]() Het zou me niet verwonderen dat de daders al lang in Marrokko zitten. En dat ze dit gedaan hebben als een soort 'finisching touch' om hun afscheid te vieren. Kwestie van op vakantie een sterk verhaal te kunnen vertellen over hun 'heldendaad'. En nu hopen ze dat tegen september alles al vergeten is.
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zeg zone kristallen bol die alles ziet , inclusief in het hoofd van elk individu , waar kunt ge zo'n spel krijgen ? lijkt me wel interessant ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En eenmaal de daders gevat zullen zijn kunnen we ons verwachten aan de klassieke politiek correcte linkse zeik over achterstand, uitsluiting etc. Deporteren dat moslimuitschot! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik schrijf " Het zou me niet verwonderen dat " Maw Ik zou er niet van opkijken dat het zo gegaan is. Ik DENK dat het zo zou kunnen zijn. Niet ik BEWIJS dat het zo is. Het kan natuurijk toeval zijn dat het precies nu gebeurt op het einde van het schooljaar en dat vele allochtonen vertrekken voor 2 maanden naar hun thuisland. We zullen het zien tijd brengt raad. Wedden voor een bak bier ![]()
![]() |
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En voor mijn part mag dat zo blijven. Als ik de zegeningen van multikultuur wil opsnuiven dan kom ik wel eens af naar Antwerpen, Mechelen of Brussel. Mijn habitat is in orde er moet niets aan gewijzigd worden. Of om het te zeggen zoals de Luxemburgers. [size=7]We willen blijven zoals we zijn[/size] (Dit zou een ideale slagzin zijn voor het 'nieuwe' blok ![]()
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() ook niet van de slimsten he
"joden in de lamonierestraat bijvoorbeeld kunnen evengoed schelden als een ander. provocatie kent geen nationaliteit . dat bedoelde ik UITERAARD ![]() waarom verbaast het me niet dat ik weer dit ongelofelijk simpel feit nog aan jou moet uitleggen vooaleer je er nog maar iets van begrijpt... ![]() Je hebt wel vaker bijstand nodig om de meest eenvoudige zaken te vatten he"... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister-President
|
![]() wel ,tjolder, daar moest ge wel even wat over nadenken he
![]() niet erg hoor, ik ben verdraagzaam ,ook jegens de wat trageren... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik moest gaan plassen De hond moest buiten Ik had net een virusaanval Ik typ maar met twee vingers Hier is het qwerty en op mijn werk azerty. Ik moest mijn computer rebooten Ik heb een 28k modemverbinding Ik heb een 486 computer op 66 Mhz Uitvluchten genoeg ? ![]()
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden er anders direct rellen uitgebroken zijn ? Toch ging het om een enkele dader en geen bende die de moord pleegde. Een moord is niet erger omdat er toevallig een autochtoon en een allochtoon bij betrokken is. Moorden bij autochtonen of allochtonen onderling zijn even erg. Lynchpartijen door groepen op een lid van een andere gemeenschap zijn wel een ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |