![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Een beschermeling van de Goden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door smosty : 7 mei 2012 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik meen dat destijds tegen een zekere Eno2 ( waar u klaarblijkelijk niks mee te maken hebt ![]() Ik heb trouwens nooit een vermeende forumnick van een mod publiekelijk gemaakt als eerste...die link was al veel langer gelegd en vermeld door anderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Smosty heeft een aanvraag lopende bij mod om deze eerlijk gedeclareerde dubbelnick verder te mogen gebruiken (zoals Chinasky voorstelde in de bash the fascists draad), en wel met met opgave van reden. Ik hoop dat Pontifex mij ondertussen niet permabant. Laatst gewijzigd door smosty : 7 mei 2012 om 12:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() en melk voor Nyn ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jajong, gij stelt moeilijke vragen zulle
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het forumreglement is ook voor hen geschreven hé. De smerigste beledingen en racisme zijn toegelaten t.o.v. iedereen behalve de heilige forummer. Al wie buiten het forum valt mag je ongestoord boven de Sahara uit een vliegtuig in de Sahara werpen, dan nog zal Maarten Malaise je in verdediging nemen en bij hoog en bij laag beweren dat daar geen racisme mee gemoeid is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 8 mei 2012 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, persoonlijk ben ik voor een absoluut recht op vrije meningsuiting inclusief voor racisten en dit in tegenstelling tot de gebande forummers. Laat ze hun racisme maar openlijk uiten, ik haat die neerbuigende politieke correctheid. Dan nog liever openlijk racisme, dan vallen de maskers en weten we wie wie is. Aan de ene kant heb je humanisten die bruggen willen bouwen; aan de andere kant heb je racisten die alleen maar verdeeldheid willen zaaien. Iedereen moet in zijn eer en geweten en op basis van eerlijke informatie kunnen beslissen. Ik heb mijn keuze gemaakt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ernstig: ik heb op dit forum altijd duidelijk gemaakt dat ik tegen het CGKR ben en tegen politieke correctheid als omgekeerd racisme. Ik kwam altijd goed overeen met de N-SA'ers en Voorposters op dit forum. We agree to disagree. Hoe komt het dat de N-SA'ers en zelfs Voorposters mij accepteren zoals ik ben en dat bij jullie I&I-zaagkliek niet lijkt te lukken? Is dat omdat de N-SA'ers en Voorposters echt een ideaal hebben zoals ik en jullie gewoon willen zeuren?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U doet zich hier voor als de man van het compromis , de man die respect heeft voor de mening van iemand anders, terwijl niets uit uw voorafgaandelijke tussenkomsten daarop zou wijzen, integendeel zelfs Zelfs in deze post niet. Die post van Circe over "droppen boven de Sahara "is hier al meermaals besproken en uit de context bleek duidelijk dat ze daarmee "terugsturen naar hun thuislanden" bedoelde Alleen u moet dat per se weer anders interpreteren. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 10 mei 2012 om 06:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft geen respect voor andere opvattingen, en dat hoeft ook niet, maar wenst ze wel te laten uiten, en zo hoort het. Respect voor de meningsuiting, impliceert nog geen a priori respect voor de mening zelf. En dat is ook in mijn visie de enige optie. Dan zijn we meteen af van al dat valse respect, enkel met de mond beleden, in onze hypocriete sorry-cultuur.
![]() |
![]() |