Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 mei 2012, 08:33   #161
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
10 keer eerlijker dan gij...

Ge hebt 100 pagina's lang de klachten in vraag zitten trekken en toen duidelijk was dat uw 'favoriet' niet gepermband ging worden, hebt ge mee zitten cheeren terwijl ge 80-tig keer ontkend hebt dat ge een 'belang' had bij dit verhaal...ik kots van huichelaars en leugenaars en kalikles zit in dat clubje..
Kotst gij zoveel ge goesting hebt en kunt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2012, 11:52   #162
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Waar staat ergens dat het hem niet toegestaan zou zijn om bepaalde uitspraken te doen? Gaat gij bepalen wat Kallikles hier nog "mag" en niet "mag"? Wie zijt gij misschien?

Ge toont aan wat te verwachten viel: "straatrepressie" tegen "collaborateurs".
Een beschermeling van de Goden
smosty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2012, 11:56   #163
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
10 keer eerlijker dan gij...

Ge hebt 100 pagina's lang de klachten in vraag zitten trekken en toen duidelijk was dat uw 'favoriet' niet gepermband ging worden, hebt ge mee zitten cheeren terwijl ge 80-tig keer ontkend hebt dat ge een 'belang' had bij dit verhaal...ik kots van huichelaars en leugenaars en kalikles zit in dat clubje..
En hoe zit het met dat strafrechterlijke proces dat ik volgens jou aan mijn been heb wegens infractie van de privacy op forum, terwijl ge zelf de forumnick van een door u gehate moderator publiek gemaakt hebt? Zijn dat geen leugens? Is dat niet hypocriet? Ik walg daarvan.

Laatst gewijzigd door smosty : 7 mei 2012 om 11:57.
Oud 7 mei 2012, 12:06   #164
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smosty Bekijk bericht
En hoe zit het met dat strafrechterlijke proces dat ik volgens jou aan mijn been heb wegens infractie van de privacy op forum, terwijl ge zelf de forumnick van een door u gehate moderator publiek gemaakt hebt? Zijn dat geen leugens? Is dat niet hypocriet? Ik walg daarvan.
Waar heb ik dat gezegd Smosty ?

Ik meen dat destijds tegen een zekere Eno2 ( waar u klaarblijkelijk niks mee te maken hebt ) een officieële klacht was ingediend ( zegge en schrijve Maarten Malaise )

Ik heb trouwens nooit een vermeende forumnick van een mod publiekelijk gemaakt als eerste...die link was al veel langer gelegd en vermeld door anderen
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2012, 12:08   #165
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Kotst gij zoveel ge goesting hebt en kunt.

(met dank aan Superstaaf)
Oud 7 mei 2012, 12:22   #166
smosty
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Waar heb ik dat gezegd Smosty ?

Ik meen dat destijds tegen een zekere Eno2 ( waar u klaarblijkelijk niks mee te maken hebt ) een officieële klacht was ingediend ( zegge en schrijve Maarten Malaise )
Ik leg geen databanken aan, op het moment zelf ging een RD naar Mod wegens laster, waar Mod verkoos niet op te reageren. Ik herhaal: Er is tegen mij geen enkele rechtszaak lopende. Er is alleen een telefoontje geweest van een politie-inspecteur naar Maarten, die mij naar aanleiding daarvan 5bp gaf. Er is natuurlijk geen enkele procureur die op zo een belachelijk PV zal vervolgen. Mod heeft bovendien boter op haar hoofd in deze zaak. Want ze vonden mijn klacht tegen fysieke bedreigingen van een forummer aan mijn adres niet ernstig genoeg om te bestraffen. Maar toen ik de bedreiger voor de grap mijn laatste adres doorgaf met de naam van de nieuwe bewoner, de zoon van de huisbaas waar hij mijn inboedel kon gaan kort en klein slaan, dan was de bedreiging plots wel ernstig genoeg geworden om geloofwaardig te zijn voor de politie en om mij Bp te geven voor Maarten. Ik herhaal: voor de politie was de bedreiging dus ernstig genoeg, voor Mod evenwel niet. De bedreiger is overigens kort daarna gepermbanned voor ANDERE redenen...

Citaat:
Ik heb trouwens nooit een vermeende forumnick van een mod publiekelijk gemaakt als eerste...die link was al veel langer gelegd en vermeld door anderen
Dat kan ik niet weten noch controleren. Het uiterst vervelende gegeven blijft, dat ik nu weet dat een hooggewaardeerde forummer een mod is, en welke mod, en dat heb ik alleen aan jou te danken. Bedankt.

Smosty heeft een aanvraag lopende bij mod om deze eerlijk gedeclareerde dubbelnick verder te mogen gebruiken (zoals Chinasky voorstelde in de bash the fascists draad), en wel met met opgave van reden. Ik hoop dat Pontifex mij ondertussen niet permabant.

Laatst gewijzigd door smosty : 7 mei 2012 om 12:34.
Oud 7 mei 2012, 12:41   #167
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
zeg hem eens dat we hem hier missen, het forum is véél serieus geworden.
Jamaar wat is het nu? De één komt hier enkel nog om zich te amuseren en de ander vindt het hier veel te serieus geworden?
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2012, 12:56   #168
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Jamaar wat is het nu? De één komt hier enkel nog om zich te amuseren en de ander vindt het hier veel te serieus geworden?
bier en tenen
alfa en omega

en melk voor Nyn
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2012, 13:07   #169
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
jajong, gij stelt moeilijke vragen zulle
Oud 7 mei 2012, 23:36   #170
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Steunend op het forumreglement, dat was nog het meest verbazende.
Het forumreglement is ook voor hen geschreven hé. De smerigste beledingen en racisme zijn toegelaten t.o.v. iedereen behalve de heilige forummer. Al wie buiten het forum valt mag je ongestoord boven de Sahara uit een vliegtuig in de Sahara werpen, dan nog zal Maarten Malaise je in verdediging nemen en bij hoog en bij laag beweren dat daar geen racisme mee gemoeid is.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2012, 23:53   #171
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Na een paar jaar vaste klant op het forum van politics.be stel ik met spijt vast dat het forum vandaag overspoeld is door ***** en door *****. Er zijn zelfs geen serieuze discussies meer mogelijk. Enkel geruis.

Blijkbaar ben ik niet de enige die dat vind, want vele van de wat oudere collega's zijn het intussen ook afgebold.

Er was een gulden tijd op dit forum. Maar - zoals bij zovele fora - is het verval nu compleet.

Gelukkig is het internet gigantisch en zijn er interessante plekken bij overvloed.

Dus adios, ik spring nog wel eens binnen, maar fundamenteel ligt hier geen enkele intellectuele uitdaging meer te rapen. 't Was fijn, maar 't forum is failliet.
De afwezigen hebben ongelijk.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2012, 00:07   #172
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het forumreglement is ook voor hen geschreven hé. De smerigste beledingen en racisme zijn toegelaten t.o.v. iedereen behalve de heilige forummer. Al wie buiten het forum valt mag je ongestoord boven de Sahara uit een vliegtuig in de Sahara werpen, dan nog zal Maarten Malaise je in verdediging nemen en bij hoog en bij laag beweren dat daar geen racisme mee gemoeid is.
Mod gaat strenger modereren, hebbm ze weeral eens beloofd. Wie is die heilige forummer? En ja, voor wat die oude koeien betreft die je hier uit de gracht haalt, het was geen racisme omdat droppen volgens mod met een parachute gebeurt
Oud 8 mei 2012, 00:19   #173
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Pffff, de newbies uit 2006.

Toen begon het net bergaf te gaan!
2002 - 2006, d�*t waren de topjaren hier.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2012, 07:55   #174
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het CGKR aka de moslimvakbond nog niet eens reageerd op uw aantijgingen , dan zal dat racisme maar alleen bestaan in de islamofiele geesten van pcoloco's en islamisten..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 8 mei 2012 om 07:56.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2012, 18:45   #175
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het CGKR aka de moslimvakbond
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2012, 18:46   #176
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat het rusten.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2012, 00:37   #177
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mod gaat strenger modereren, hebbm ze weeral eens beloofd. Wie is die heilige forummer? En ja, voor wat die oude koeien betreft die je hier uit de gracht haalt, het was geen racisme omdat droppen volgens mod met een parachute gebeurt
Dat zegt genoeg over de mindset van Maarten Malaise hé. Als je gedropt wordt in de Sahara, dan sterf je, want het is een woestijn hé, er is geen water. Dit was wel degelijk een racistische oproep tot genocide, met de mantel der liefde bedekt door Maarten Malaise. De mensen die dreigden met een rechtszaak, wat hun recht is gezien de Belgische wetgeving, werden geband.

Nu, persoonlijk ben ik voor een absoluut recht op vrije meningsuiting inclusief voor racisten en dit in tegenstelling tot de gebande forummers. Laat ze hun racisme maar openlijk uiten, ik haat die neerbuigende politieke correctheid. Dan nog liever openlijk racisme, dan vallen de maskers en weten we wie wie is. Aan de ene kant heb je humanisten die bruggen willen bouwen; aan de andere kant heb je racisten die alleen maar verdeeldheid willen zaaien. Iedereen moet in zijn eer en geweten en op basis van eerlijke informatie kunnen beslissen. Ik heb mijn keuze gemaakt.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 10 mei 2012, 00:42   #178
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als het CGKR aka de moslimvakbond nog niet eens reageerd op uw aantijgingen , dan zal dat racisme maar alleen bestaan in de islamofiele geesten van pcoloco's en islamisten..
Heb je nog een vocabularium buiten "moslimvakbond", "pocoloco's" en "islamofielen"? En ook: islamofilie, is dat een parafilie of een inversie?

Ernstig: ik heb op dit forum altijd duidelijk gemaakt dat ik tegen het CGKR ben en tegen politieke correctheid als omgekeerd racisme. Ik kwam altijd goed overeen met de N-SA'ers en Voorposters op dit forum.

We agree to disagree. Hoe komt het dat de N-SA'ers en zelfs Voorposters mij accepteren zoals ik ben en dat bij jullie I&I-zaagkliek niet lijkt te lukken? Is dat omdat de N-SA'ers en Voorposters echt een ideaal hebben zoals ik en jullie gewoon willen zeuren?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 10 mei 2012, 06:09   #179
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zegt genoeg over de mindset van Maarten Malaise hé. Als je gedropt wordt in de Sahara, dan sterf je, want het is een woestijn hé, er is geen water. Dit was wel degelijk een racistische oproep tot genocide, met de mantel der liefde bedekt door Maarten Malaise. De mensen die dreigden met een rechtszaak, wat hun recht is gezien de Belgische wetgeving, werden geband.

Nu, persoonlijk ben ik voor een absoluut recht op vrije meningsuiting inclusief voor racisten en dit in tegenstelling tot de gebande forummers. Laat ze hun racisme maar openlijk uiten, ik haat die neerbuigende politieke correctheid. Dan nog liever openlijk racisme, dan vallen de maskers en weten we wie wie is. Aan de ene kant heb je humanisten die bruggen willen bouwen; aan de andere kant heb je racisten die alleen maar verdeeldheid willen zaaien. Iedereen moet in zijn eer en geweten en op basis van eerlijke informatie kunnen beslissen. Ik heb mijn keuze gemaakt.
Dit is nu toch werkelijk om plat te gaan van het lachen.
U doet zich hier voor als de man van het compromis , de man die respect heeft voor de mening van iemand anders, terwijl niets uit uw voorafgaandelijke tussenkomsten daarop zou wijzen, integendeel zelfs
Zelfs in deze post niet.
Die post van Circe over "droppen boven de Sahara "is hier al meermaals besproken en uit de context bleek duidelijk dat ze daarmee "terugsturen naar hun thuislanden" bedoelde Alleen u moet dat per se weer anders interpreteren.

Laatst gewijzigd door Pericles : 10 mei 2012 om 06:10.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2012, 06:25   #180
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
U doet zich hier voor als de man van het compromis , de man die respect heeft voor de mening van iemand anders, terwijl niets uit uw voorafgaandelijke tussenkomsten daarop zou wijzen, integendeel zelfs
Zelfs in deze post niet.
Ik ben meestal geen fan van Kallikles opvattingen, maar hier interpreteer jij m.i. wat hij schrijft fout.
Hij heeft geen respect voor andere opvattingen, en dat hoeft ook niet, maar wenst ze wel te laten uiten, en zo hoort het.
Respect voor de meningsuiting, impliceert nog geen a priori respect voor de mening zelf.
En dat is ook in mijn visie de enige optie.
Dan zijn we meteen af van al dat valse respect, enkel met de mond beleden, in onze hypocriete sorry-cultuur.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be