![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's toch gewoon de verzamelnaam van de voorgaande categorieën?
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alexander De Croo reageert met een tweet:
Als ik iemand nodig heb om in mijn naam te spreken, zal ik het wel laten weten("niemand van politici durft te spreken")
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 3 mei 2012 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zou Alexander ondertussen al weten waarover het gaat? In de Terzake 'reportage' wisten o.a. hij, en populist Tobback van toeten noch blazen maar een mening hadden ze al. Net als op dit forum werken de woorden 'Bart De Wever' als een rode lap op een stier voor die clowns.
Laatst gewijzigd door mkb : 3 mei 2012 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk zoals Bart De Wever wel zo dat men een beetje teveel met de cafepraat-tweets bezig is. Je moet zijn stuk maar eens lezen. Bart De Wever zal zijn besognes wel rechtstreeks met de andere partijvoorzitters meedelen want zoals hij correct nogmaals argumenteert moet je zulks niet in de media doen. Zeker niet met cafepraat-tweets.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 3 mei 2012 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Cauwelaert ( Knack) twittert het volgende:
Nu de rust in de huiskamers wat is teruggekeerd: eigenlijk was Karel De Gucht in Pluche (2007) veel harder voor de media, ook voor Luc VDK. Ik heb het boek Pluche van Karel De Gucht niet gelezen. Op de website van Humo staat er wel een bespreking van: http://www.humo.be/boeken/39008/karel-de-gucht-pluche Toen Hans Van Themsche een jaar geleden een paar mensen doodschoot in de Antwerpse binnenstad, was hij gewapend met een jachtgeweer en een gedachtegoed. Het geweer kwam uit een wapenwinkel in de Lombardenvest, het gedachtegoed uit het milieu van het Vlaams Belang. Minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht wees destijds op de verantwoordelijkheid van het Belang én die van de Belang-kiezers. .... Voor politici is het gevaarlijk over de media te schrijven. Luc Van der Kelen, in 'Pluche' uiteraard aangehaald als populist, heeft in Het Laatste Nieuws al in een hoofdartikel gereageerd met een dwaze samenvatting van het boek plus een schop onder de kont van de auteur. Voor serieuze journalisten staat er nochtans genoeg in dat boek - al hadden de hoofdstukken over de macht van de pers nog wat mogen rijpen - om de discussie wél aan te gaan. Nu Bart De Wever slaagt er in waar Karel De Gucht in 2007 is gefaald: hij gooit heel zijn geloofwaardigheid in het spel om Luc Van Der Kelen ( Het Laatste Nieuws) even zonder wederopinie te laten zitten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik verdedig BDW niet. Ik deel enkel de frustratie
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit vind ik nu eens een verzuurde, verbitterde reactie, die enkel aan het brein van een zielepoot kan ontspruiten.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou graag eens BDW tegen Sarkozy zien. Er zal geen fotofinish nodig zijn.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Om de vraag nog niet specifiek naar de de N-Va toe te stellen...)
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart De Wever is vergeten af te geven op de foto's die je via Twitter kan doorsturen:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor de XIXde eeuw was er blijkbaar geen verenigingsleven.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling