![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister
|
![]() Ik vind zijn manier van spreken ook aangenaam. Wat niet wil zeggen dat hij gelijk heeft.
![]() |
#162 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Aan het werk !
![]() |
![]() |
#163 |
Minister
|
![]() Blanke vrouwen die een blanke man vertrappelen ?
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet ook niet alles "au premier degré" nemen, hé.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Letterlijk, zonder dubbele bodem. Het tegenovergestelde van "le second degré", voire "le troisième, quatrième, ... degré" waarbij ironie, hyperbolen en andere vormen van subtiele humor optreden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Ik ben gewoon tegen grootschalige rassenvermening omdat ik ros haar en blond haar nu eenmaal mooier vind dan donker haar.
En omdat ik blauwe ogen mooier vind dan donkere ogen. Met vermenging verlies je al deze eigenschappen. En dat zou ik op zijn zachtst gezegd zonde vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan er dus beter maar mee leren leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Zoals ik altijd al heb geweten, leidt een globale toename van nationale "diversiteit" ofte de globalisatie, die een stijging van de diversiteit in een land impliceert (namelijk allerlei volkeren door mekaar zoals hier gezegd wordt, waarbij we een massale Zuid -> Noord beweging zien, maar het probleem zich voordoet dat de blank - blond en blauw of groen niet-dominante eigenschappen zijn, ironisch genoeg tot een afname in diversiteit in de wereld leidt!
Als dit bij andere diersoorten dreigt te gebeuren, nemen we allerlei maatregelen om dit te voorkomen. Momenteel doen we het omgekeerde: we hebben maatregelen genomen (al was dat onbedoeld) en we blijven deze nemen, om de uitroeiing van een deel van de diversiteit te bespoedigen! Als ik enkele tegenwerpingen mag geven: - in de V.S. is een historische kentering bereikt. Mensen met een lagere socio economische status, maken meer kinderen. Kinderen die jammergenoeg zeer weinig kansen krijgen tijdens hun ontwikkeling en vaak voorbestemd zijn om POS of MOF te worden... Zeker in een land als de V.S. waar verticale mobiliteit niet zo evident is als hier (onderwijs is veel duurder, en de kwaliteit lager - tenzij in bepaalde universiteiten die dan weer volledig onbetaalbaar zijn). Dit zien we ook bij de migranten hier. - Gevolg uit punt één: er zijn veel minder mensen hogeropgeleid. Tenzij deze mensen het scholingssysteem aanpassen aan hun behoeftes, wat in Europa al voor een stuk gebeurd wordt (bv subsidies voor migrantenscholing, bama-hervorming, nivellering van het niveau, ...). De posities voor hoger opgeleiden raken minder goed ingevuld, omdat er gewoon geen kandidaten zijn, of te weinig, of zij niet over de vereiste achtergrond beschikken. Het resultaat zal een samenleving zijn die minder snel ontwikkelt en mogelijk zelfs achterblijft. - Biologie is één zaak, er bestaat ook zoiets als culturalisatie. Niets zegt ons dat dit geen effect heeft op biologie. Niets garandeert ons dat. Het is zeker niet ondenkbaar, dat een bepaald levenspatroon - zeker als dat in iedere generatie terugkeert - zijn stempel drukt op de genen, mede natuurlijk door de genetische selectie, maar zelfs zonder tussenkomst hiervan. Als bepaalde mogelijke capaciteiten onbenut blijven, zullen ze gewoon minder benut kunnen worden op den duur. (Wij hebben ook gemiddeld een minder scherp vergezicht dan een Afrikaan en zijn minder goed in ruimtelijke oriëntatie, dan de mensen die nog in stamverband leven obv wat de natuur ons bood, zoals wij in Europa meer dan 5000 (?) jaar geleden.) Dit alles gaat niet of moeilijker samen met een samenleving die zo gestructureerd en georganiseerd is als de onze denk ik? - Er komt een moment dat blonde blauwogige dames zeer schaars en dus gegeerd goed worden. Wie zal er dan zijn om hun te beschermen tegen bv. verkrachting of een leven zonder seksuele intimidaties? Ik heb ervaren dat ik niet meer in de colruyt om de hoek kan komen, sinds de bevolking in mijn stad ook duidelijk meer kleurlingen telt, zonder daar seksueel geïntimideerd te worden (door een kleurling uiteraard). ![]() - In de V.S. is het kentermoment trouwens bereikt: voor het eerst zijn er meer gekleurde dan blanke baby's geboren. (Ik vraag me af of men hier "huidskleur" zelfs mag registeren in de ziekenhuizen.) In Europa zal dat ook snel het geval zijn, mits de migranten veel meer nageslacht maken dan hier. Vermoedelijk omdat ze vaker werkloos zijn en dus meer tijd hebben, omwille van gebrekkige seksuele opvoeding en/of om er financieel gewin uit te puren (kinderbijslag, belastingsaftrek, hoger leefloon, ... ).
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of het wordt een beeld schoon meisje. Of ne gast die even lui is als reppende neger ( zij het dan nen bleeken )met een broek tot op zijn enkels en een baseball pet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een beetje een legubere vaststelling maar boer kweekt enkel verder met zijn beste dieren , ,waarom , winstbejag . Varkens moeten steeds beter en magerder vlees geven . Koeien moeten de best melk of de beste vleeskalveren leveren. Kippen de beste en de meeste eieren of de meeste vetmesthaantjes Bij de mens stelt men presies het omgekeerde vast . Hoe minder opgeleid , of hoe dommer , hoe groter het krapul of hoe luier , hoe meer kids . En waarom ? Wel..... presies omwille van exact het zelfde uitgangspunt . WINSTBEJAG Stel je maar eens voor dat de grote minderheid aan rijken en intelectuelen morgen in een wereld zouden staan vol met concurentie aan intelectuelen die je geen blaasjes meer wijs maakt en die hun shit niet willen opruimen . onhoudbare situatie . Men is veel beter af een miljarden meute aan domme naive consumenten , die in ruil voor wat honger naar consumptiegoederen hun kloten afdraaien voor de rijken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() Dat is zelfs niet noodzakelijk waar. Binnen de huidige Westerse cultuur zien we net dat het de hoger opgeleiden zijn die een (iets) hoger aantal kinderen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer binnenkort zijn gij en ik er dan ook nie meer, en heeft het geen belang meer he
![]() Ik vind dat raar dat jij je zit te verheugen (jouw "haat voor je eigen oorsprong" dus) over dingen die je bij definitie niet zal meemaken. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 mei 2012 om 05:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
" zorgen maken over dingen die wij niet meer gaan meemaken " Ik geloof niet in reincarnatie , Maar die redenering is nu presies een reden waarom westerlingen minder gedreven zijn om meer collectieve belangen te ondersteunen en dat verzakt ons ras en onze sterkte ten aanzien van andere rassen . De Chinezen en andere aziaten hebben nog echt een nationaal gevoel die willen werken om hun land als een sterk team op de kaart te zetten . wij houden een egoistische uitverkoop , denken niet aan de toekomst van ons kinderen ( die moeten hun plan maar trekken ) en verkwisten en belasten onze eigen economie die daardoor zienderogend verzwakt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat natuurlijk wel een verschil is dat begoede of vermogende intelegente mensen ervoor gekozen hebben en ook zullen hebben overwogen om dat financieel te kunnen dragen waardoor de kinderen in optimale omstandigheden kunnen opgroeien en naar school gaan . Een pijnlijk en of voor sommige mogelijk een kwetsende reactie is ook dat domme mensen domme beslissingen nemen . als je amper centjes hebt voor één kindje in degelijke omstandigheden op te voeden moet je er geen 6 kopen . En zeker geen 10, waarvan er onmenselijk genoeg vaak 3 of 4 jaar een vrij groot budget en inzet naar hen gaat om uiteindelijk er 2 of 3 te moeten zien overlijden . Had men er vb maar 2 gehad , en alle inzet en middelen kon dan naar die twee kindjes gaan dan waren die twee er zeker beter af en hadden ze meer kansen op een gezonder en betere opvoeding . |
|
![]() |
![]() |