![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En leg mij eens uit hoe ze dat gaan rijmen met de wet op de privacy ? "verwerking van persoonsgegevens Persoonsgegevens zijn gegevens die betrekking hebben op een natuurlijk persoon (geen rechtspersoon of vereniging), zoals klanten-, rekening- of dossiernummers, foto’s, video- en filmbeelden, klankopnames en vingerafdrukken. Verwerking slaat op de doelmatige en systematische ordening van die gegevens, door registratie, bewaring, ordening, uitwisseling, raadpleging of verspreiding van de persoonsgegevens in de vorm van een bestand (bv. personeelsbestanden van een onderneming, klantenbestanden, registratiesystemen van bezoekers in een bedrijf, uitleeninformatie van een bibliotheek)" En daar mag ik mij dus m.a.w tegen verzetten. Laatst gewijzigd door Stingray : 31 mei 2012 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de subsidies zijn nooit aangepast geweest aan de reeële kosten/baten en die 'tax' corrigeerd dit maar met een fractie...dus er valt nog niets te klagen... Verhalen op de overheid ?..wie is dat die overheid ?..juist de belastingbetaler... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Stel dat ze dat hadden gedaan met de ecopremie van 15% die mensen kregen bij de aankoop en een CO2 gunstige wagen. Die wagen verdient zich natuurlijk niet terug op 4 of 5 jaar maar het ook iets waar we allemaal voor hebben moeten betalen ook al hadden we niet de mogelijkheid om een nieuwe wagen te kopen. Ik ga akkoord met het niet eerlijk gereld is voor de mensen zonder panelen, maar ik denk wel dat er nog andere oplossingen mogelijk moeten zijn dan gewoon een tax te heffen op de mensen met panelen. (en dan alleen bij de kleine garnaal, want de grote zonnepark investeerders dreigen gewoon belgië te verlaten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw bovenstaande nota bewijst niet of ik nu gelijk heb of niet. In elk geval is een vergoeding van 0,43€/kwh, op iets dat met belastingsvoordeel aangekocht is, eventueel nog via een groene lening, met alle voordelen vandien, en dat een gegarandeerd rendement van meer dan 15% geeft, abnormaal hoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel nee. Ze moeten gewoon wat aansluitingstaks betalen (waardoor hun jaarlijks gegarandeerd rendement dan zakt naar bvb 14%).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge gaat er geen vinden, want er zijn er geen (toch geen met gegarandeerde opbrengst). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een feit dat het subsidiesysteem achteraf een miskleun is gebleken maar het is voor mij logisch dat de 'genieters' ervan evenveel bijdragen in de 'opgelopen schade' dan de niet-genieters..logisch toch.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stingray : 31 mei 2012 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Stingray : 31 mei 2012 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En laat mij raden: u heeft er wel. Maar dat alles doet niets af aan het feit dat de subsidies aan de zonnepanelen gewoonweg veel te hoog waren.
En dit los van het feit dat ik liever helemaal geen subsidies zie, op eender wat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je, eerlijk gezegd hoop ik dat ze iedereen die een huis heeft, tegen 2020 verplichten panelen te installeren, maar dan zonder subsidies. Eens zien wie er dan staat te kakken. Laatst gewijzigd door Stingray : 31 mei 2012 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |