![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Vreemdeling
|
![]() Jullie doen net of het actief opsporen van illigalen de oplossing is? al dan niet door huiszoekingen enz...
En wat als je ze gevonden hebt? ga je ze allemaal terugsturen? Allemaal goed en wel maar daar slagen we nu nog niet in. Waarom zou dat dan anders zijn? Ik ben er dus ook 100% tegen dit voorstel. het probleem is helemaal niet het vinden van illigalen het probleem zit het in de 1000 procedures die er voor zijn en die steeds langer en langer aanslepen waardoor ze helemaal niet worden terug worden gestuurd. |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
"De overheid wil met de actie een einde maken aan telefoonbedrog, belastingontduiking, zwartwerk en sociale fraude." dat is iets heel anders dan het opsporen van illegale mensen door deur aan deur te gaan. Voor een stuk bewijst dat juist mijn punt. het vinden van illegalen is het probleem helemaal niet dat doen we nu al in overvloed. Het probleem is eerder wat er met deze illegalen gebeurd als ze gevonden zijn. Het kan niet dat iemand die illegaal is in een land dat die daar 2-10 jaar verblijft door gewoon de ene na de andere procedure uit te spelen. |
|
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Nicnacer
Die sociale fraude bestrijding hield ook in dat veel nachtwinkels en belwinkels mensen met een tijdelijke vergunning vennoot lieten worden. Zo hadden ze een bewijs dat ze werkten. Achteraf konden ze zich op basis hiervan de Belgische nationaliteit aanvragen op illegale wijze. Het ging evengoed over illegalen. De autoriteiten weten goed genoeg waar de grote concentraties illegalen zitten. Doordat ze weten dat ze onder privacy-mom zelfs mogen weigeren om de autoriteiten binnen te laten werk je het ontladingsbeleid tegen. Nu als de illegalen gevonden zijn moeten ze geregistreerd worden. Als ze dit weigeren moeten ze uit hun verblijf worden gezet en hebben ze geen recht op opvang of hulp. Dit alleen al werkt als effectief ontradingsbeleid. De oplossing van het Vlaams Belang is geen zaligmakende oplossing. Ooit komt er wel een beleid dat hierop geïnspireerd is. Tenzij we hier naar Nederlandse toestanden willen gaan waar men illegalen nog niet uit een onbewoonbaar verklaard kraakpand mag zetten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 juni 2012 om 09:54. |
![]() |
![]() |
#165 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#167 |
Vreemdeling
|
![]() een eenvoudigere en meer consequente aanpak lijkt me beter.
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Akkoord dat je huiszoekingen moet kunnen doen op zoek naar criminelen, maar dan wel enkel bij ernstige misdrijven, bijvoorbeeld wanneer het om een moordenaar gaat. Overleven en eventueel door anderen uit vrije wil geholpen worden zijn ongeacht wie je bent ongeacht waar je bent in mijn ogen geen en in de ogen van de wet slechts lichte misdrijven. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#172 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Huiszoekingen alleen bij moordzaken ?..jij bent wel een lekkere gij... Mischien moeten we ook papiertjes gaan uitdelen aan snoepdieven : 'gelieve binnen de 24h de snoepjes terug te bezorgen aan de rechtmatige eigenaar' ![]() |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
soms moeten we voor selectief blinden de zaken eens op een rijtje zetten: een Vlaams-Nationalist die verhuist van Mol naar Gent, moet in zijn slaapkamer zijn onderbroeken tonen aan meneer de flik; een illegale vreemdeling moet ongeveer van parlementaire onschendbaarheid genieten ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het eens cru zeggen, zie: hoe meer illegalen er zijn, hoe meer stemmen het Belang zal halen. En ik dacht dat dat laatste jullie niet erg genegen is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
men mag camerasystemen,snelheidsdetectoren,nummerplaatherk enningen en een dozijn combi's op pad sturen om mijn weggedrag te controleren maar een sans papiers opsporen is mensonterend facisme.. Mag ik nu ook 'sans papiers'(d'automobile) op de baan rondscheuren met als enige mogelijke sanctie een briefje waarop staat dat ik binnen de 24h in orde moet zijn ? |
|
![]() |