![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noem het veelzeggend dat u uit politieke correctheid wilt ontkennen dat de ene groep veel vaker seksueel intimiderend gedrag stelt dan anderen. Omdat de norm over wat " goede vrouwen doen" verschilt, dat ontkennen getuigt van absurd correct politiek denken! Dat is dan uw probleem, maar probeer dit niet dat van anderen te maken, want dat vind ik dan weer veelzeggend. Ik heb trouwens een vraag, klopt het dat u moderator bent op dit forum? Voor ik deze discussie verder zet met u wil ik daar graag even duidelijkheid over. Laatst gewijzigd door alice : 6 juni 2012 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil een onafhankelijk rechts Vlaanderen. Ik wil een Vlaanderen zonder islam. Dat wil zeggen zonder hoofddoeken, zonder moskeeën. Ik wil ook zo weinig mogelijk allochtonen in Vlaanderen, omdat de multiculturele samenleving niet werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil. Als nen kleine 't zegt, pets op de mond! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
MAAR dus nog steeds totaal geen antwoord op de eenvoudige vraag die ik stelde: Verdedig je het Westen? Beschouw je Vlaanderen als deel van het Westen, vind je dat de "Westerse beschaving" moet beschermd/verdedigd/... worden? Het kan toch niet zo moeilijk zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste blijken de cijfers die daar worden aangehaald al niet correct. En ten tweede zijn statistieken wat dat betreft totaal onbetrouwbaar, omdat in de meeste gevallen (zelfs bij verkrachting, maar meer nog bij aanranding en zeker bij seksuele intimidatie) niet eens een klacht wordt ingediend en omdat de meeste klachten dan nog eens zonder gevolg blijven bij een gebrek aan bewijs. Je weet toch hopelijk ook dat de meeste verkrachtingen bijvoorbeeld door bekenden gebeuren, hoop ik? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En je vond seksuele intimidatie toch vaak uitgelokt? Maar enkel bij autochtonen dus? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En hier kun je het hele rapport van de Noorse politie over die zaak lezen: https://www.politi.no/vedlegg/lokale...dlegg_1309.pdf En hier nog een "youtube-filmpje" van CBN waar het verkrachtingsprobleem o.a. ook aan de orde komt: http://www.youtube.com/watch?v=gKBo5a-wzos Vanaf 3:15 heel goed opletten wat er gezegd wordt.
![]() |
![]() |
#170 | ||
|
![]() Citaat:
Het lijkt me overigens nogal voor de hand te liggen dat dit vaker voorkomt in machistische culturen. Ook in het zuiden van Europa, kom je dat vaker tegen. Maar nogmaals, dat maakt het geen exclusief probleem in die culturen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 7 juni 2012 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij kan nooit dat rapport van 88 bladzijden zo snel gelezen hebben, en al helemaal niet in het Noors. Dat nieuwsitem, nogmaals, is van de NRK, de Noorse staatstelevisie en tevens het bloedrode propagandakanaal van de sociaal-democraten daar. Als zelfs die dit soort zaken op prime time uit gaan zenden, dan is er wel degelijk wat aan de hand. Overigens probeer jij mijn bronnen in het discrediet te brengen, maar kom je zelf af met één of ander extreemlinks blogje dat het over Pat Condell heeft, iemand die ik niet eens genoemd heb. Ga een ander maar in de maling nemen met je "nuance is aan jou niet besteed".
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 7 juni 2012 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Je had blijkbaar ook niet gezien dat in de link uit mijn post naar het originele politierapport wordt verwezen (Engels is nu eenmaal toegankelijker dan Noors). En daar was ik dus wel degelijk de cijfers gaan nakijken. Die zijn wel wat anders dan in die filmpjes wordt gezegd (p.53 en p.54), daarvoor baseerde men zich immers op één type van verkrachtingen en dan nog alleen op de beperkte gevallen waarvan de dader geïdentificeerd kon worden. Je mag anders altijd aantonen waar in dat rapport de cijfers uit de filmpjes bevestigd zouden worden. En nogmaals ga je voorbij aan wat ik schreef over de betrouwbaarheid van de statistieken in zo'n zaken. Dat is nochtans een algemeen bekend gegeven. Nu ja, ik had niets anders verwacht hoor... Laatst gewijzigd door Edina : 7 juni 2012 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat die vrouwen eens ophouden met dat calimerogedoe..ook duizenden mannen worden dagelijks gepest en geintimideerd in een werkomgeving..dat is een probleem waar iedereen mee kan geconfronteerd worden.. Geen mens neemt klachten tegen autochtone intimidaties in een werkomgeving niet ernstig omdat dat iets is wat alleen 'vreemden' doen... Nogmaals op het gaybashing meldpunt wordt de herkomst expliciet vermeld met reden en met een duidelijke tendens.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben in het Zuiden van Europa nooit op agressie gebotst of gehoord hoe vrouwen voor hoer werden uitgemaakt, omdat ze niet beantwoorden aan de geldende norm over vrouwen onder bepaalde groepen. Morele eerlijkheid van uw kant zou de discussie vooruit helpen. OP het forum werd soms beweerd dat u ook moderator zou zijn, ik lees dat u dit tegenspreekt, ontkent, voor mij goed. Maar daar de suggestie aan verbinden dat de opmerking gemaakt werd om u de mond te snoeren zegt iets over u, niet over mijn intentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Het enige 'onrecht' dat deze draad kan verweten worden is dat sexuele intimidaties op andere locaties door andere dadergroepen onderbelicht blijven....
Het muilkorven van meningen over bepaalde vormen van intimidaties door het plat te willen slaan met een racismemepper is even walgelijk als de intimidaties zelf.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Ik durf trouwens ook niet met een minirok gaan werken..ik ben er zeker van dat ik sexueel getinte commentaren ga krijgen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minirok staat me niet. Maar in Kilt gaan werken, waarom niet? Alleen, er is een kledingcode op't werk. Ergo, zolang ik de verloning in verhouding vind tot de toegevingen, zal ik niet moeilijk doen.