![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was eerder 160 a 170, waarvan 100k betaald werden met overheidsgeld. Dat dit jaren later nog steeds budgettaire kraters slaat is natuurlijk onbelangrijk.
Verhofstadt heeft allerhande overheidsactiva van de hand gedaan om zijn jobs tijdelijk te kunnen subsidieren, om daarna te zeggen dat hij zijn doel heeft bereikt. Dat dit dan nog eens gebeurde in een periode van hoogconjunctuur, daar zwijgen we dan nog over. Het Oosten staat jaren na datum nog steeds op tafel te dansen van plezier. Je houdt het eigenlijk niet voor mogelijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 7 juni 2012 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs een journalist van De Tijd stelde -toenmaals (2008)- dat het zeker niet allemaal overheidsjobs waren die in de periode Verhofstadt erbij kwamen. Hetgeen uw stelling duidelijk in de vernieling jaagt. En het duidt erop dat u zo maar wat napapegaait zoals velen van uw companen hier. http://www.radio1.be/programmas/vand/428030 En dus: "de meeste jobs werden geschapen als volwaardige jobs in de privé-sector"... Pech voor u! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 juni 2012 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af hoe Larry David, als linkse progressieve rakker, over jouw ideeën zou denken...
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De stelling van "fox" is dus niet de vernieling ingejaagd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch een behoorlijk aantal! 170.000 van de 204.000 zo beweerde hij stellig. Op kosten van de staat zo voegde hij er aan toe en dus met onze centen zo oreerde hij. Hij had het zelfs over 'kraters in het budget die 3 jaar nazinderden'... En dat is dus manifest onjuist. Ik zal maar zeggen: bewust manifest onjuist. Maw, de gekende 'fox-prietpraat' dus. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 juni 2012 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Will je daarmee zeggen dat Stalinisten "een afwijking hebben in hun hoofd" ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat u eerder zoals altijd rap rap de stelling van uw tegenstander gelezen hebt, daardoor de essentie misbegrepen, en dan maar op uw eigen stropop begon te foeteren.
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Instituut voor de Nationale Rekeningen.
Het Instituut voor de Nationale Rekeningen (INR) werd opgericht bij de wet van 21 december 1994, titel VIII, houdende sociale en diverse bepalingen, met het oog op de hervorming van het apparaat voor de statistiek en de economische vooruitzichten van de federale regering en gewijzigd bij de wet van 8 maart 2009 (gepubliceerd op 30 april 2009) houdende uitbreiding van de opdrachten van het instituut. Het INR brengt de volgende bij de wet aangeduide instellingen samen: het Nationaal Instituut voor de Statistiek, de Nationale Bank van België en het Federaal Planbureau. Met medewerking van deze instellingen, maar onder eigen verantwoordelijkheid, moet het Instituut de volgende economische statistieken, analyses en vooruitzichten: de reële nationale rekeningen; de financiële nationale rekeningen; de jaarlijkse en driemaandelijkse rekeningen van de openbare besturen; de driemaandelijkse nationale rekeningen; de bruto regionale producten; de statistieken van de buitenlandse handel, zowel binnen als buiten de Europese Unie, alsook de statistieken betreffende de doorvoer; de economische vooruitzichten die vereist zijn voor het opstellen van de federale begroting, ook economische begroting genoemd; de input-outputtabellen; de satellietrekeningen voor sommige gegevensbehoeften; de prijsobservatie en –analyse. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 juni 2012 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is maar wat je links noemt, nietwaar. Als de 'Democrats' hier zouden opkomen zouden ze als centrum-rechts worden bestempeld, net als de N-VA.
Laatst gewijzigd door mkb : 7 juni 2012 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch al iets beter dan Di Rupo die van zichzelf oreert dat Di Rupo het fantastisch doet.
![]() Maar onafhankelijk zijn deze ambtenaren natuurlijk niet. BTW: ww cijfer van 201.000 nieuwe jobs kan ik niet direct terugvinden.
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe eens een inspanning. Ik ben bijna zeker dat u veel beter kunt dan dit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik misschien wel. Maar u kunt het blijkbaar niet: een eenvoudig linkje produceren dat uw bewering ondersteunt.
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk probleem heb je met voluntarisme ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen, wel met dwangmatige leugenaars.
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder verwacht ik nog steeds een bron van uw 201K jobs. http://www.gva.be/arch/rapport-verho...-geslaagd.aspx
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 7 juni 2012 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 juni 2012 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk verschil is er voor jouw tussen een dwangmatige leugenaar en een voluntaristisch iemand ?
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Banneling
|
![]() Neen, ik weet ook effectief veel. Zo weet ik dat u een open vld partijsoldaatje bent. Misschien bent u geen lid, maar dan nog bent u een open vld partijsoldaatje.
Neen, ik weet veel. Zo weet ik dat u een open vld partijsoldaatje bent. Misschien bent u geen lid, maar dan nog bent u een open vld partijsoldaatje. Citaat:
Citaat:
Als ik uw handen op uw rug bind, dan kan ik u niet verwijten dat je uw neus niet kan snuiten. U bezondigt zich aan demagogie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Neen dat heeft u niet gedaan. Voorlopig staat de teller op 160.000 �* 170.000. Volgens een link die iemand anders gegevens heeft.
|
![]() |
![]() |