Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juni 2012, 21:45   #161
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Van Poppel Bekijk bericht
• Op hun bakkes go portugal

• Met arrogantie alleen win je gelukkig geen tornooi. Even op Ned1 gekeken voor de wedstrijd en die arrogantie was om kotsmisselijk van te worden. Waarom toch altijd zo, Nederlanders? Woensdag op hun doos tegen Duitsland en ze mogen terug naar huis. De bus is alvast gestart!

• oh wat zijn die kezen stil ... ein zwei zaufen

• zalig dat die Hollanders op hun doos gekregen hebben

• Altijd leuk als een arrogante ploeg/land op hun bek gaan

• Volledig onverdiend maar arrogantie heeft weer een lesje gekregen. Voor de start was Jack van Gelder (NOS) al vrij zeker van de titel. . Nu woensdag Denen winnen van Portugezen en Duitsland van NL en de oranjegekte kan 20 jaar worden opgeborgen want deze generatie loopt op zijn laatste pootjes. Tip: laat Duitse verdedigers 15min filmkes zien van Robben en Sneijder en die raken geen vuilbak meer voorbij...altijd zelfde moves.

• Had hed voorspeld, Miljaar had er geld moete opzetten haha

• Haha, ik heb voor de wedstrijd nog met een Hollander gesproken die deze wedstrijd niet ging bekijken, omdat die "niet spannend genoeg" ging zijn.

• hup holland hup,mijn week-end kan niet meer stuk,op nederland 1 waren ze al gewonnen van voor de match begon,mannekes,mannekes,en hoe dat al die mafketels aangestoten zijn,ja jongens als DAT een land op de kaart moet zetten,erg ,erg, hééééél erg!

• hopelijk zijn we woensdag van die arrogante hollanders af

• Weet u dat er een reklame spot loopt op Ned.met de slogan WIJ ZIJN KAMPIOEN !!! Voor de match was er iemand die zei...het wordt 2-0 appeltje eitje....wat een arrogantie. Voor mij kan het EK niet meer stuk, wat een mooie afgang.

• Jaja, de Hollanders gingen het weer eens doen. Ze zijn niet beter dan onze Belgen.

• Woensdag mogen ze de koffers al pakken. Die Robben is de meest egoïstische speler die ik heel m'n leven heb zien spelen. Als hij een superdag heeft vliegt er zo eens een bal in, en dan klaagt niemand natuurlijk, maar vandaag was Robben echt de zwakste op het veld (na van der wiel, wat een kluns is dat ! ). Doei Keesjes, tot binnen 2j, wanneer wij er bij zullen zijn !

• Geen bal beter dan de rode duivels, maar gene bal hé! . En bij mijn weten is Denemarken geen bal beter dan England. . Dan sta je daar op het EK, met een arrogante nek tot in Tokio.. zonder punten. . Nu verder feestje bouwen met mijn Deense overburen! :o)

• Met arrogantie win je gelukkig geen tornooi. Woensdag op hun bek tegen Duitsland en terug naar huis.

• de nekken zullen reeds minder zijn in omvang.

• Ik kom/kwam niet bij van het lachen. De arrogantie ten top en dan dit. Mochten ze er nu nog uitliggen in de eerste ronde dan zullen ze misschien, ik schrijf wel misschien, iets minder arrogant zijn in het buitenland op vakantie. Want daar is ook altijd de hele camping, het hele hotel, het hele zwembad, het hele restaurant.... enz van hun alleen. Begin al maar het oranje van de gevels af te spuiten en de vlaggen te verwijderen...

• De hollanders worden Europees kampioen! En toen... rolde de eerste bal. Bye, bye Holland en merci om zo zelfzeker te zijn, dat was heel goed om andere deelnemers aan de pronostiek te misleiden. De mijne was, jawel 0-1.

• waar staan ze nu met hun arrogant gedoe. Natuurlijk zijn de Denen de underdog zij Van Maarwijck. Met ego trippers raakt je nooit ver, zelf als ze overvloed aan talent hebben. nog twee wedstrijden jongens en ge moogt bij vrouw en kindjes.

• waar is nu dat feestje...? Juist hier in Belgie ! Misschien niet sportief maar als je zo hoog van de toren blaast moet je wel weten dat er velen nu leedvermaak hebben ! .

• wat een heerlijke dag

• Net goed, hun ego's blokkeerden de goal....

• Een team van belegen vedetten die nu toch wel en beetje over datum zijn. De Hollanders moesten dit EK zelfs niet spelen...ze zouden met de vingers in de neus kampioen worden. Gelukkig gaat het oranje legioen nu even op zijn bek.

• Nederland speelt al langer onsportief. Laatste WK vergeten misschien? Of de match tegen Portugal tijdens EK met al die kaarten? Ze hebben er de mannen voor: de Jong en van Bommel, de twee smerigste spelers van alle nationale ploegen.

Deze reacties bereiken ook de Nederlandse media. Youri Mulder heeft al zijn afschuw afgeroepen over de haatcampagne die de Belgische media (en Sporza in het bijzonder) heeft opgezet. Mijn droom van een muur op de Belgisch-Nederlandse grens is vandaag weer een stuk realistischer geworden. Met die achterbakse en gluiperige Belgen moet je niks te maken willen hebben.
Dit klopt vrijwel voor 100%. Wat willen jullie Nederlanders nu. Dat wij allemaal gaan janken zeker ? Als ge zo'n streken verkoopt verdienen jullie niet beter. Met al dat onnozel oranjegedoe !! Ik zou zeggen doe normaal bende idioten !!

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 16 juni 2012 om 21:51.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 21:52   #162
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik ben het hier 500% mee eens. Wat willen jullie nu dat wij allemaal gaan janken zeker ? Als ge zo'n streken verkoopt verdienen jullie niet beter. Met al dat onnozel oranjegedoe !! Ik zou zeggen doe normaal bende idioten !!
Citaat:
Onzin uitkramen is natuurlijk het handelsmerk van alle mohamedanen en hun aanhangers in geitenwollen kousen. Wat zitten wij ons hier moe te maken om die hersenloze wezens wat echte "cultuur" mee te brengen ipv debielencultuur met de bijpassende rituelen. Rituelen en gewoontes waar je toch al heel achterlijk moet voor zijn om ze te volgen. ....
Haten op moslims en Nederlanders.....het gaat meestal samen.

Geen verassingen hier.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 21:55   #163
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Het voordeel is iig dat steeds meer Nederlanders zien wat de ware aard van de Belg is. Inmiddels kan de gemiddelde Nederlander het bloed van de Belg wel drinken!
Wij dulden geen strekenmakers. Doe normaal da's al gek genoeg. Een beetje eigendunk is goed maar van jullie eigendunk stinkt heel Europa. Je moet dan ook niet verwonderd zijn dat heel Europa krom ligt van het lachen als jullie verliezen. Dat is de meest normale en menselijke reactie. Tijd dat zoiets in jullie janetten koppen doordringt.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 16 juni 2012 om 21:57.
Oud 16 juni 2012, 22:07   #164
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Haten op moslims en Nederlanders.....het gaat meestal samen. Geen verassingen hier.
Ik haat geen Nederlanders. Zeer simplistische conclusie van U. Het enigste vergelijk is dat moslims en Nederlanders op bepaalde punten even fanatiek zijn en dom zijn.
Oud 16 juni 2012, 22:19   #165
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Dat is natuurlijk ook een traditie in het Nederlands voetbal: als ze zich op een groot toernooi in de eerste ronde met de hakken over de sloot kwalificeren, kunnen ze nadien wel heel ver geraken. Zie WK '78 of EK '88.
ook typisch is dat ze voor een tornooi luid roepen dat ze Europees/wereld kampioen worden, na de eerste wedstrijden die wat minder gaan, roepen ze allemaal dat ze de slechtste ploeg ter wereld hebben, en als het dan toch lukt, roepen ze weer allemaal even luid dat hun ploeg toch echt wel de beste is.

allé, dat is normaal voor die-hard supporters, probleem is dat hier alle Nederlanders die-hard supporters zijn, er is daar niemand gematigd in het supporteren.

heerlijk toch?
Oud 16 juni 2012, 22:42   #166
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Doen ze dat niet een beetje overal zo?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 22:47   #167
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Uiteraard. Alleen maken sommige Vlamingen er sedert jaar en dag een probleem van dat Nederlanders dit collectief doen.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 22:47   #168
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
niet zo extreem als in Nederland. bv de Duitsers bekijken dat allemaal véél afstandelijker, tot een paar jaar geleden waren ze zelf wat beschaamd om een Duitse vlag te tonen in een stadion.

ken jij een ander volk dat zich compleet in het oranje verft als hun nationale voetbalploeg speelt? echt heel het land ziet oranje morgen hé.

ik heb ergens gelezen dat dit komt door de secularisering van de Nederlandse maatschappij, voetbal is hun nieuwe religie.

fantastisch fascinerend allemaal.
Oud 16 juni 2012, 22:50   #169
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
niet zo extreem als in Nederland. bv de Duitsers bekijken dat allemaal véél afstandelijker, tot een paar jaar geleden waren ze zelf wat beschaamd om een Duitse vlag te tonen in een stadion.

ken jij een ander volk dat zich compleet in het oranje verft als hun nationale voetbalploeg speelt? echt heel het land ziet oranje morgen hé.

ik heb ergens gelezen dat dit komt door de secularisering van de Nederlandse maatschappij, voetbal is hun nieuwe religie.

fantastisch fascinerend allemaal.
Nederland is niet het enige land dat zo meelevend met het nationale elftal, integendeel, voetbal is wereldwijd erg populair.

En mogen zal niet heel Nederland oranje zien, veel Nederlanders zullen juist niet gaan kijken. De hoop is allang opgegeven.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 22:52   #170
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Nederland is niet het enige land dat zo meelevend met het nationale elftal, integendeel, voetbal is wereldwijd erg populair.

En mogen zal niet heel Nederland oranje zien, veel Nederlanders zullen juist niet gaan kijken. De hoop is allang opgegeven.
Juist. Er zijn zelfs landen waar het allemaal nog een stuk extremer is. In Brazilië bijvoorbeeld zijn er ieder WK gegarandeerd een aantal mensen die zelfmoord plegen bij de uitschakeling van het nationale elftal. En dat zie ik in Nederland nog niet direct gebeuren.
Oud 16 juni 2012, 22:58   #171
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist. Er zijn zelfs landen waar het allemaal nog een stuk extremer is. In Brazilië bijvoorbeeld zijn er ieder WK gegarandeerd een aantal mensen die zelfmoord plegen bij de uitschakeling van het nationale elftal. En dat zie ik in Nederland nog niet direct gebeuren.
Precies.

Wat niet wegneemt dat het in Nederland ook heel erg leeft, alleen ik denk dat de kijkcijfers mogen tegen gaan vallen. De hoop is opgegeven zoals ik al zei.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 23:12   #172
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Op het FOK-forum kan men nochtans het bloed van de Belgen inmiddels wel drinken...

Feest in België
http://forum.fok.nl/topic/1828267

Bij vele Nederlanders zijn de ogen gelukkig geopend. Dat is het grote pluspunt van dit EK.
Op dat FOK forum beste Van Poppel en dus in een thread van een nederlandstalig forum (ik vraag me trouwens af wat je hier in een Belgisch forum komt lullen terwijl je op dat Nederlands FOK forum toch al genoeg geluld hebt) krijg je toch af en toe ook flink op je bek. Ik zal je even helpen.

Citaat:
BramKVO :
Maar inderdaad, door zielige figuren �* la van poppel zou je nog een degout beginnen krijgen van oranje. Ik denk dat zijn enige doel hier is om Belgen te Bashen. Ik blijf erbij dat ie in een Waalse kelder misbruikt werd. Zou veel verklaren.
en nog ...

Citaat:
BramKVO :
Joh, van poppel heeft dit topic geopend, dat die kerel hier überhaupt nog topics kan en mag beginnen.
Oud 16 juni 2012, 23:13   #173
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Uiteraard. Alleen maken sommige Vlamingen er sedert jaar en dag een probleem van dat Nederlanders dit collectief doen.
Of spelers die moeten vrezen voor hun leven. Het is een waarachtig hellegat, dat Brazillië.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 23:13   #174
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Precies.

Wat niet wegneemt dat het in Nederland ook heel erg leeft, alleen ik denk dat de kijkcijfers mogen tegen gaan vallen. De hoop is opgegeven zoals ik al zei.
Dat is toch tof. Moet kunnen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 23:23   #175
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Of spelers die moeten vrezen voor hun leven. Het is een waarachtig hellegat, dat Brazillië.
Bedoel je niet Escobar van Colombia die na één of andere kardinale fout (eigen doelpunt? gemiste strafschop?) die de gokkende Colombiaanse drugsbaronnen een hoop geld kostte, en daarna bij thuiskomst in opdracht van dezelfde drugsbaronnen werd omgelegd?
Oud 17 juni 2012, 09:58   #176
Van Poppel
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dit klopt vrijwel voor 100%. Wat willen jullie Nederlanders nu. Dat wij allemaal gaan janken zeker ? Als ge zo'n streken verkoopt verdienen jullie niet beter. Met al dat onnozel oranjegedoe !! Ik zou zeggen doe normaal bende idioten !!
Welke streken? Voor het EK dacht slechts 15% dat een EK-titel mogelijk was. Gelukkig zien steeds meer Nederlanders, getuige de reacties op FOK!, wat de ware aard van de Belg is. Dat maakt mijn EK tot een geslaagd EK.

Trouwens, jullie Belgen zijn wel de laatsten die over andermans arrogantie moeten beginnen. Jullie soort heeft zich 10 jaar niet voor een eindronde kunnen plaatsen, maar toch beweren jullie dat jullie met 2 vingers in de neus wereldkampioen in 2014 worden.

Lukaku: 'Wereldkampioen met België is realistisch'
http://www.vi.nl/nieuws/201694/Lukak...ealistisch.htm

Hazard: "Wil wereldkampioen worden met Rode Duivels"
http://www.demorgen.be/dm/nl/998/Voe...-Duivels.dhtml

Leekens: "Ik zie Rode Duivels in 2014 wereldkampioen worden"
http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/l...ampioen-worden

Mertens: "Let op mijn woorden: binnen vijf jaar is België wereldtop"
http://www.soccernews.nl/news/126471...%AB_wereldtop_

Ook Anderlecht zou even over AZ heen lopen. Wat dat betreft is het Belgische volk het arrogantste volk op aarde.
Van Poppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 10:02   #177
Van Poppel
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Op dat FOK forum beste Van Poppel en dus in een thread van een nederlandstalig forum (ik vraag me trouwens af wat je hier in een Belgisch forum komt lullen terwijl je op dat Nederlands FOK forum toch al genoeg geluld hebt) krijg je toch af en toe ook flink op je bek. Ik zal je even helpen.

en nog ...
Je hebt dus blijkbaar niet door dat BramKVO ook zo'n typische haatbelg is. De rest van het forum moet hem ook niet! Van de 50 man, die daar hebben gepost, zijn er 5 van het Belgische ras en hebben 40 man een gezonde afkeer jegens het Belgenvolk opgebouwd! Dat is een goede zaak.
Oud 17 juni 2012, 10:05   #178
Van Poppel
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wij dulden geen strekenmakers. Doe normaal da's al gek genoeg. Een beetje eigendunk is goed maar van jullie eigendunk stinkt heel Europa. Je moet dan ook niet verwonderd zijn dat heel Europa krom ligt van het lachen als jullie verliezen. Dat is de meest normale en menselijke reactie. Tijd dat zoiets in jullie janetten koppen doordringt.
Wij staan in Europa bekend om ons voetbal en kaas. Jullie Belgen staan bekend om jullie kinderverkrachters en kelders...

Zuur he dat die oh getalenteerde Rode Duivels iedere keer op hun stinkbek gaan?
Oud 17 juni 2012, 10:34   #179
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Een Belgisch forum? Wat is dat voor iets? Schrijven ze daar in het Belgisch?
Oud 17 juni 2012, 12:31   #180
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Bedoel je niet Escobar van Colombia die na één of andere kardinale fout (eigen doelpunt? gemiste strafschop?) die de gokkende Colombiaanse drugsbaronnen een hoop geld kostte, en daarna bij thuiskomst in opdracht van dezelfde drugsbaronnen werd omgelegd?
Toen Brazillië verloor van Nederland werd het elftal uitgejouwd bij hun terugkomst en ik ben er zeker van dat sommige spelers doodsbedreigingen ontvingen. Het voorbeeld van Escobar is ernstiger, uiteraard.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be