![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ze het Woord van God en het leven van Jezus totaal niet kennen, hoe kunnen ze deze dan volgen. Dat is eigenlijk schrijnend voor die kinderen. Ze hebben zelf geen enkele keuze. Vergeet ook de periode na de dood niet hé !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vind u dat nuttig dat dat zo blijft bestaan ? Ik zie daar weinig meerwaarde in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetenigz waaarmee ikakkooord ga , omdat men dwingt !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 juni 2012 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Als het niet privaat is, is het van de commons. Dan val je volledig onder het staatsregieme voor de scholen. Bye bye religieuze indoctrinatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() De inrichtende macht van niet-privaat scholen, zoals Jan ze noemt, zou bijgevolg nooit religieus mogen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het mogelijk op te houden met te desinformeren? Laatst gewijzigd door eno2 : 26 juni 2012 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer de zoveelste stap in het beperken van onze grondwettelijke vrijheden. U wil schijnbaar een politiestaat waar eenieder die ander denkt dat u, in zijn vrijheden gefnuikt wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() [quote]Een tip voor jou Jan:
Ge moet dringend eens de bladzijde van Wikipedia herschrijven over het vrij onderwijs: Citaat:
Privé-initiatief, dat zich door de staat laat betalen! Ge moet het maar gedaan krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat hoe langer hoe minder mensen daar nog mee geconfronteerd willen worden, laat staan dat ze hun kinderen eraan willen onderwerpen.
Hoe vaak gaat u dezelfde, reeds meermaals beantwoorde vraag nog stellen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u "hen vertellen" over die tijd?? Ik dacht dat u onderwijzer was? Telkens wanneer ik uw schabouwelijke Nederlands onder ogen krijg, vraag ik me af of u uw diploma gratis bij 10 kilo waspoeder heeft gekregen... Iemand die zijn taal niet meester is, hoort evenmin in het onderwijs thuis als godsdienstlessen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag uw overtuiging uitdragen tot u een ons weegt, maar niet in scholen en voor kinderen die daar niet voor (kunnen) kiezen. Vrijheid van godsdienst impliceert ook de vrijheid om niet met godsdienst geconfronteerd te willen worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben ze die keuze wèl wanneer godsdienst hen via ons onderwijssysteem wordt opgedrongen? Daar valt weinig over te vergeten. Je lichaam rot weg in een gat in de grond, of wordt tot as gereduceerd in een crematorium. Daar houdt het op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Ik wou nog even aanstippen dat de grote vertrappelaar van het katholiek onderwijs Raf zich er ooit over verlustigd heeft dat ik op mijn tiende door een zwartrok seksueel misbruikt werd, omdat hij toen nog prioriteit gaf aan zijn usuele serieel bullying boven het fustigeren van de Vlaamse Ayatollahs.
Fustigeren=> stadhuiswoord voor kastijden usueel=>stadhuiswoord voor gebruikelijke |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar laat je eerst voorlichten ![]() ![]() ![]() Het gaat niet over ontstaan, het is nog steeds een privé-initiatief Jij was blijkbaar niet al te aandachtig tijdens de lessen privaatrecht. Bisschoppen= Inrichtende macht Laatst gewijzigd door eno2 : 27 juni 2012 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |