Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Zou Turkije mogen toetreden als er een garantie komt dat de Turken in Turkije blijven?
Ja 15 24,59%
Nee 46 75,41%
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 11 oktober 2005, 20:57   #161
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Erdogan heeft moed. Hij is zeker beter dan zijn voorgangers. Maar hij is ook medewerker van de grote estabilishment. Dagelijks sterven er 'koene' sodlaten aan de front tegen de Koerdische rebellen.

Turkije moet de Koerden meer rechten geven, maar Turkije moet Noord-Irak, waar de terroristen zich bevinden, BOMBARDEREN!

Klootzakken kunnen het niet doen. Amerika geeft geen toestemming. Amerika steunt de terroristen. Amerika dit, Amerika dat ..

staatsgreep,nu!
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 21:00   #162
Smurfje
Gouverneur

Smurfje's schermafbeelding

Standaard

Staatsgrepen lopen 9 van de 10 keer fout af.

Geen revolutie maar een evolutie!

(en trouwens dat die ministers zeggen dat er niets aan de hand is heeft er niks mee te maken dat het Turkse ministers zijn, elke andere minister zou ook iets in die trant hebben gezegd.)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Smurfje on 11-10-2005 at 22:03
Reason:
--------------------------------

(en trouwens dat die ministers zeggen dat er niets aan de hand is heeft er niks mee te maken dat het Turkse ministers zijn, elke andere minister zou ook iets in die trant hebben gezegd.)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

(en trouwens dat die ministers zeggen dat er niets aan de hand is heeft er niks mee te maken dat het Turkse ministers zijn, elke andere minister zou ook iets in die trant hebben gezegd.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Smurfje : 11 oktober 2005 om 21:03.
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 21:01   #163
de roenekes
Provinciaal Statenlid

de roenekes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Erdogan heeft moed. Hij is zeker beter dan zijn voorgangers. Maar hij is ook medewerker van de grote estabilishment. Dagelijks sterven er 'koene' sodlaten aan de front tegen de Koerdische rebellen.

Turkije moet de Koerden meer rechten geven, maar Turkije moet Noord-Irak, waar de terroristen zich bevinden, BOMBARDEREN!

Klootzakken kunnen het niet doen. Amerika geeft geen toestemming. Amerika steunt de terroristen. Amerika dit, Amerika dat ..

staatsgreep,nu!
Heb jij soms last van een dubbele persoonlijkheid...je begint weer te zeveren...
nu allee tot een andere keer ik moet weg
de groeten
de roenekes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 21:03   #164
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de roenekes
Heb jij soms last van een dubbele persoonlijkheid...je begint weer te zeveren...
nu allee tot een andere keer ik moet weg
de groeten
Neen

(R)evolutie is noodzakelijk ..

Ik heb in België helemaal niet te klagen, maar ...
Oud 11 oktober 2005, 21:05   #165
Smurfje
Gouverneur

Smurfje's schermafbeelding

Standaard

Ik vind ook dat niemand landen moet bombarderen. Ik moet ook gaan, doei!
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 21:07   #166
JusticeLover
Banneling

Standaard

Dag Allemaal!
Oud 11 oktober 2005, 21:11   #167
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een v.d. oorzaken dat er een tijdje geleden een hoop mensen stierven nadat ze namaak rakı hadden gedronken was het feit dat de taksen op alcohol onbetaalbaar aan het worden zijn... ook een manier van 'islamistische preventie'
Tuborg zal zich waarschijnlijk terugtrekken uit turkije.
Het wordt steeds moeilijker om nog een vergunning voor alcohol te verkopen te verkrijgen.
enz...
Tiens ik wist niet dat Scandinavië islamitisch was...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 21:15   #168
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

staatsgreep,nu!
Erdogan is iets beter dan dat militair crapuul dat Turkije decennia heeft bestuurd, maar hij is islamistisch en dat is evenmin goed. Koerdistan moet autonomie en rechten krijgen, zolang de militairen iets te zeggen hebben zal dat niet gebeuren. De PPK en de EU zal Turkije uiteindelijk dwingen iets te doen aan het Koerdische probleem. Koerden zijn voor Turks lidmaatschap, dan zal Turkije moeten ophouden met de Koerden te onderdrukken. Het turkse establishment wachten nog harde tijden...
Oud 11 oktober 2005, 21:17   #169
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
lalalaylom wat is die hier st...

Vertel eens iets van die nucleaire ramp in de Zwarte Zee, ik zou er graag meer over horen, ik ben vele malen in Batumi geweest, heb er veel vrienden en daar nog nooit iets van gehoord.[edit]
[size=1]After edit by tomm on 11-10-2005 at 22:19
Reason:

Citaat:

Vertel eens iets van die nucleaire ramp in de Zwarte Zee, ik zou er graag meer over horen, ik ben vele malen in Batumi geweest, heb er veel vrienden en daar nog nooit iets van gehoord.[/size]

Citaat:
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door tomm : 11 oktober 2005 om 21:19.
Oud 11 oktober 2005, 21:20   #170
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stella Artois is een v.d. grootste bierproducenten in Bulgarije, mede door de overname v.d. oude staatsbedrijven. Het is inderdaad meestal iets duurder dan de 100% Bulgaarse merken maar meestal wel beter van kwaliteit.
bulgaars bier is gewoon lekkerder dan stella artois, en veel goedkoper (ongeveer een halve euro voor een halve liter in café's en restaurants, zelfs in dancings is het niet veel duurder)
Oud 11 oktober 2005, 21:21   #171
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een bediendenjob in Belgie... speelt eens een beetje communist in landen waar ze die nodig hebben.
Waar ze bedienden nodig hebben bedoel je?
Oud 11 oktober 2005, 21:22   #172
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach t'is toch zonde
Nie echt, nu heb ik tenminste tijd en energie over om me met zaken bezig te houden die me echt interesseren.
Oud 11 oktober 2005, 21:24   #173
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je niet weet waarover het gaat zeg je maar 'gelul' inderdaad toegegeven... je bent niet echt een intellectueel.
Goed zo, ik heb een hekel aan intellectuelen.
Oud 11 oktober 2005, 21:29   #174
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gewoon een kwestie van hoeveel je voor je sex wil betalen, gieregaard.
Het wil niet zeggen dat als je geen succes hebt bij de meisjes in Belgie dat dat aan hun pretentie ligt
In Bulgarije moet ge niet betalen, dat is het net...
In BelgiË ook niet, maar je moet dan wel meegaan naar de H en M, elke minuut van je vrije tijd verantwoorden, en oh wee uw gebeente als je per ongeluk eens op de bril pist (niet alleen Belgische trouwens, maar Westerse meisjes in het algemeen zijn nogal bazig over het algemeen, wat niet wil zeggen dat ik een slaafje wil zoals in Turkije, maar ook geen Sturmfuhrerkommandant zoals in België...)[edit]
[size=1]After edit by tomm on 11-10-2005 at 22:36
Reason:

Citaat:
Het wil niet zeggen dat als je geen succes hebt bij de meisjes in Belgie dat dat aan hun pretentie ligt
In BelgiË ook niet, maar je moet dan wel meegaan naar de H en M, elke minuut van je vrije tijd verantwoorden, en oh wee uw gebeente als je per ongeluk eens op de bril pist (niet alleen Belgische trouwens, maar Westerse meisjes in het algemeen zijn nogal bazig over het algemeen, wat niet wil zeggen dat ik een slaafje wil zoals in Turkije, maar ook geen Sturmfuhrerkommandant zoals in België...)[/size]

Citaat:
In BelgiË ook niet, maar je moet dan wel meegaan naar de H en M, elke minuut van je vrije tijd verantwoorden, en oh wee uw gebeente als je per ongeluk eens op de bril pist [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door tomm : 11 oktober 2005 om 21:36.
Oud 11 oktober 2005, 21:33   #175
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk!
je lijkt met ervaring te spreken...
Oud 11 oktober 2005, 21:39   #176
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
In BelgiË ook niet, maar je moet dan wel meegaan naar de H en M, elke minuut van je vrije tijd verantwoorden, en oh wee uw gebeente als je per ongeluk eens op de bril pist
Bulgaren zijn gastvriendelijk.

Op de weg dat Bulgarije met Servië-Montenegro verbindt, kom je prostituées tegen. Laten we niet vergeten dat het om éénrichtignsweg gaat; dan stopt zo'n freak midden op de weg om er eentje op te pikken, voem vrachtwagen moest afremmen ...

Benzine is spotgoedkoop in Bulgarije. Btw, Bulgaarse meisjes zijn niet echt schoon maar aantrekkelijk!

Bulgarije heeft toekomst ...
Oud 11 oktober 2005, 22:29   #177
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:

Vertel eens iets van die nucleaire ramp in de Zwarte Zee, ik zou er graag meer over horen, ik ben vele malen in Batumi geweest, heb er veel vrienden en daar nog nooit iets van gehoord.
Hij heeft het over Tsjernobylramp. Officieel is Turkije niet besmet maar er is geen zekerheid over.. Het aantal kankerpatiënten in die regio steeg na de ramp. Anno 2005, heeft men nog steeds niets aan de hand, geen onderzoek laat staan maatregel ...

Dat de Lazen niet in opstand komen is omdat wij beleefd en loyaal zijn. Als het fascistische estabilishment niet ophoudt met nazi-praktijken. Dan gaan de Lazen ook in opstand komen gelijk de Koerden. Maar wij zullen geen terroristische aanslagen plegen ..

LAZISTAN ONAFHANKELIJK!

Koerdische verenigingen worden gesteund door Europese regeringen. Zouden ze de Lazen ook steunen? Misschien zalVB mij geld geven ook nog. Dan zal ik lobbyen om Turkje buiten de EU te houden Reden meer om Turkije buiten de EU te houden !!!!

vzw lazistan, paar affiches ophangen van Tsjernobyl-slachtoffers .. Zeggen dat we worden mishandeld omwille van onze huids- en oogkleur ... Ook paar leugentjes vertellen zoals de Koerden het doen .. (ik zwans)
Oud 11 oktober 2005, 23:58   #178
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bulgaren zijn gastvriendelijk.

Op de weg dat Bulgarije met Servië-Montenegro verbindt, kom je prostituées tegen. Laten we niet vergeten dat het om éénrichtignsweg gaat; dan stopt zo'n freak midden op de weg om er eentje op te pikken, voem vrachtwagen moest afremmen ...

Benzine is spotgoedkoop in Bulgarije. Btw, Bulgaarse meisjes zijn niet echt schoon maar aantrekkelijk!

Bulgarije heeft toekomst ...
Bulgaarse meisjes zijn echt wel mooi vind ik, prostituées zijn er wel maar niet meer dan hier. De meeste meisjes zijn positief ingesteld en willen zich amuseren, echt veel taboes lijken er niet te zijn, noch minder dan in België. Er heerst een gemoedelijke sfeer en mensen zijn niet gemaakt, ze zijn alleen vriendelijk als ze het menen, dus geen fake smile in restaurants of bij de loketten, niet zoals in het Westen die gemaaktheid. Maar wel invitatie bij hen thuis met overvolle tafels als ze U sympathiek vinden. Dat is trouwens zo in de meeste ex-communistische oostblok landen. Bulgarije heeft zeker toekomst, maar spijtig genoeg lijtk het economisch niet goed te komen, de levensstandaard is nog altijd veel lager dan in de jaren '80, hoewel Bulgaren altijd zullen proberen zo goed mogelijk voor de dag te komen.
Oud 12 oktober 2005, 00:04   #179
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij heeft het over Tsjernobylramp. Officieel is Turkije niet besmet maar er is geen zekerheid over.. Het aantal kankerpatiënten in die regio steeg na de ramp. Anno 2005, heeft men nog steeds niets aan de hand, geen onderzoek laat staan maatregel ...

Dat de Lazen niet in opstand komen is omdat wij beleefd en loyaal zijn. Als het fascistische estabilishment niet ophoudt met nazi-praktijken. Dan gaan de Lazen ook in opstand komen gelijk de Koerden. Maar wij zullen geen terroristische aanslagen plegen ..

LAZISTAN ONAFHANKELIJK!

Koerdische verenigingen worden gesteund door Europese regeringen. Zouden ze de Lazen ook steunen? Misschien zalVB mij geld geven ook nog. Dan zal ik lobbyen om Turkje buiten de EU te houden Reden meer om Turkije buiten de EU te houden !!!!

vzw lazistan, paar affiches ophangen van Tsjernobyl-slachtoffers .. Zeggen dat we worden mishandeld omwille van onze huids- en oogkleur ... Ook paar leugentjes vertellen zoals de Koerden het doen .. (ik zwans)
Ik wist niet dat er een onafhankelijkheidsbeweging was in Lazistan, maar goed ik steun jullie nu al! Aansluiting bij Georgië lijkt me weinig waarschijnlijk, beide zijn enorm uit elkaar gegroeid.
Tsjernobil-ramp in de Zwarte Zee?????????? De radioactieve straling kwam vooral terecht in Wit-Rusland en Noord-Oekraïne, in mindere mate ook Moldavië, Roemenië en Polen, de streken rond de Zwarte Zee werden zelfs minder besmet dan de Baltische landen.
Oud 12 oktober 2005, 06:43   #180
de roenekes
Provinciaal Statenlid

de roenekes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tiens ik wist niet dat Scandinavië islamitisch was...
stom
de roenekes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be