Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2012, 10:07   #161
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Stel U nu voor. Die controle van die arafatsjaaltist.
Het wordt ruw, en de agenten worden in't nauw gedreven door een horde "jongeren". 1 agent trekt de matrak, en timmert een paar van die straatschoffies naar de tandarts.

En dan?
Dan worden die agenten veel zwaarder gestraft dan het gespuis dat nu is vrijgelaten.
Oud 3 augustus 2012, 10:07   #162
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Kust ons kloten nekeer, jongen.
Dus je bent een man ? Je hebt ons goed liggen gehad, hé ?!
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2012, 10:07   #163
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Nogmaals, beste Antoon (u die onlangs de woorden "makak" gebruikte). Naar waar als je hier geboren bent? Het land van uw voor-voor ouders?

Houzee zijn post heeft veel waarheid... politiecontroles op andersgekleurden zijn er gewoon vaker.
Dan had u allang dienen te zien en in te zien dat wij hier (in €) een gastvrije streek zijn, die buiten 'moslim allochtoon crapuul', alsook deze die ze steunen en aanmoedigen, met niemand problemen willen en ook niet hebben.

Het decennia lange geduld dat onze bevolkingen u dagdagelijks wijdt, getuigt hiervan.

Elk geduld heeft echter een einde en is hier al ruimschoots voorbijgestreefd.

Wat mij betreft verwacht ik van jullie 'moslims' nog slechts iets: OPDONDEREN zonder verder uitstel graag
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2012, 10:11   #164
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Dus je bent een man ? Je hebt ons goed liggen gehad, hé ?!
Ik denk eerder dat zij een 'stam' is! Hé 'Sugar Little Joeke'.

Misschien wel de toekomstige Burgemeester van 'Mohlabeke' bij Brussel
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2012, 10:12   #165
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Nachtdiensten en weekendshifts brengen extra op.

En wat brengt een andere job voor een diplomaloze op? €1000/maand voor een rekkenvuller?
Ik vind wel dat ze beter moeten kunnen vechten...Lees dit nu weer eens : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-Elsene.dhtml

Citaat:
Een dief die een vrouw wou beroven op een bus in Elsene, heeft gisterenmiddag twee agenten het ziekenhuis ingeslagen. Het gaat om een 25-jarige man uit Gambia die illegaal in het land verblijft. Dat meldt het Brussels parket.

Op buslijn 71 bemerkte een vrouw rond 14.10 uur dat iemand aan de haal wou gaan met haar handtas. Ze begon te roepen waarop de buschauffeur stopte en een politiepatrouille wenkte.

Pepperspray
De dief die probeerde te vluchten, werd opgepakt maar verzette zich tegen zijn arrestatie en sloeg de agenten. Zij moesten pepperspray gebruiken. Een deel van het gas vloog de bus in, waarop alle passagiers moesten uitstappen en met een andere bus hun reisweg verder zetten.

Twee messen
Even later kwam er politieversterking om de dief te overmeesteren. Twee agenten moesten naar de spoeddienst voor verzorging. De twee zijn arbeidsongeschikt. De verdachte, die ook twee messen op zak had, is ter beschikking gesteld van het parket.
Die krijgen alsmaar motten ! Met ik weet niet hoeveel tegen éne neger, met pepperspray en matrakken, en dan nog slagen krijgen. Dat is toch 10 onder nul ?! Wat zijn me dat voor onbekwame slapjanussen ?!
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2012, 10:14   #166
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Hadden die geen vereenvoudigde versie van het Nederlands uitgevonden?
De comuniestiese revolusie rigte zig vooral tot de wat simpele pol&sok student
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2012, 10:16   #167
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Ik vind wel dat ze beter moeten kunnen vechten...Lees dit nu weer eens : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-Elsene.dhtml

Die krijgen alsmaar motten ! Met ik weet niet hoeveel tegen éne neger, met pepperspray en matrakken, en dan nog slagen krijgen. Dat is toch 10 onder nul ?! Wat zijn me dat voor onbekwame slapjanussen ?!
Aangezien onze gambiaan het voordeel heeft dat die niks te vrezen noch te verliezen heeft en dus de eerste slagen mag uitdelen, is het niet verwonderlijk.

Misschien eerst eens een paar 10 000 volt door die zijn kloten taseren vooraleer te handboeien en te fouilleren. Dan hoeft de politie geen klappen te vangen voor ze iets mogen doen.
Oud 3 augustus 2012, 11:38   #168
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dat kan als we Justitie door de Vlaamse regering kunnen regelen, met uiteraard een splitsing van de gerechtelijke arrondissementen in BHV.

Want die franstalige rechters lopen totaal naast hun schoenen. Wat ze met hun schorremorie in Wallonië doen intereseert me weinig, maar in Vlaanderen moet het anders.
de Vlaamse rechters lopen eveneens naast hun schoenen. het is hier een negerjustitie. de gouverneurs leggen de beslissingen van de raad van staten naast zich neer, de minister doet het zelfde. en alles blijft bij het oude. ze dronken een glas, deden nen plas; en alles bleef zoals het was. op naar een belgische lente?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2012, 11:50   #169
Anatomehelena
Banneling

Standaard Daders zijn al vrij!

In wat voor land leven wij toch?
Agenten verwonden, wagens vernielen en met jerrycans en brandbommen rondlopen. Amper 2 dagen na het gebeuren loopt dat vuil crapuul alweer vrij rond: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-voeten.dhtml
Anatomehelena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2012, 12:12   #170
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dat kan als we Justitie door de Vlaamse regering kunnen regelen, met uiteraard een splitsing van de gerechtelijke arrondissementen in BHV.

Want die franstalige rechters lopen totaal naast hun schoenen. Wat ze met hun schorremorie in Wallonië doen intereseert me weinig, maar in Vlaanderen moet het anders.
Van Asch zegt ook zoiets

Citaat:
Voor Van Asch is de vrijlating van de relschoppers een teken aan de wand. "De splitsing van het gerechtelijk arrondissement Brussel-Halle-Vilvoorde moet er zo snel mogelijk komen. Pas dan kunnen we een eigen vervolgingsbeleid voeren en zullen we niet meer verzuipen in Brusselse materies."
Alleen is het met deze "splitsing" zo dat als deze ettertjes beweren Franstalig te zijn, ze toch zullen kunnen vragen om voor een Franstalige onderzoeksrechter te verschijnen.
Oud 3 augustus 2012, 12:19   #171
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anatomehelena Bekijk bericht
In wat voor land leven wij toch?
Agenten verwonden, wagens vernielen en met jerrycans en brandbommen rondlopen. Amper 2 dagen na het gebeuren loopt dat vuil crapuul alweer vrij rond: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-voeten.dhtml
Blijkbaar zijn de feiten dan toch niet zo gewichtig als de rechtse goegemeente het hier wil voorstellen he
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2012, 12:28   #172
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Lijkt wel op de Filosoof opmerking "fait divers".

11 wagens ontdaan van elk stuk glas. Een promotiecampagne van Carglass misschien?

En die jongens met hun jerrycan waren gewoon onderweg om een kameraad te voorzien van benzine in zijn opgefokt brommerke... Die vodden hadden ze bij om gemorste benzine op te ruimen.

Laatst gewijzigd door maddox : 3 augustus 2012 om 12:28.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2012, 12:36   #173
WetIsWet
Gouverneur

WetIsWet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik ken iemand die aan de KMS studeerde. Dorpsgenoot van mij.

Is eens lastig gevallen op de metro in brussel, door een paar marocs. Ze wilden zijn gsm hebben. Een tiental meter verder stond de rest van zijn groep (mannen van zijn promotie). Hij was effe alleen gaan staan om zijn madam te bellen.

Die marocs hebben het pak slaag van hun leven gehad
Lol Tavek, heb dat ook eens meegemaakt op de trein. Mijnheer de zwartrijder ging wat ruzie zoeken tegen de conductrice tot wanneer er drie autochtone belgen wat steun kwamen verlenen. Hij heeft tot het volgende station stillekes op een bankje gezeten en kreeg dan een transportje naar zijn slaapplaats voor die nacht

Laatst gewijzigd door WetIsWet : 3 augustus 2012 om 12:37.
WetIsWet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2012, 12:40   #174
knip
Gouverneur

knip's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Blijkbaar zijn de feiten dan toch niet zo gewichtig als de rechtse goegemeente het hier wil voorstellen he
Dus u vindt dit maar normaal en aanvaardbaar. Waar woont u? op de top van de Himalaya mischien.

Leuk hoor als je 'smorgens naar je werk wilt vertrekken en merkt dat je auto gemolesteerd is. Maar ja, dan weet je waarvoor je werkt hé
knip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2012, 12:42   #175
Anatomehelena
Banneling

Standaard

Citaat:
Het zijn de media die het zo voorgesteld hebben. Het zijn gewoon de naakte feiten of ga je ontkennen dat ze de auto's vernield hebben, brandbommen bij hadden (er werd er eentje achtergelaten en die is gefilmd)? Man, man, man, wat gaat ge nog allemaal uitvinden om het toch maar te minimaliseren?
Oud 3 augustus 2012, 12:45   #176
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor onze rechtse medemensen:

Hoeveel identiteitscontroles heeft de politie bij u het afgelopen jaar al uitgevoerd?
Geen enkele. Ik loop dan ook niet verdacht met een sjaal voor mijn gezicht rond. Ik ben steeds herkenbaar. Ik vertoon ook geen hyenagedrag.
Oud 3 augustus 2012, 12:45   #177
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anatomehelena Bekijk bericht
Het zijn de media die het zo voorgesteld hebben. Het zijn gewoon de naakte feiten of ga je ontkennen dat ze de auto's vernield hebben, brandbommen bij hadden (er werd er eentje achtergelaten en die is gefilmd)? Man, man, man, wat gaat ge nog allemaal uitvinden om het toch maar te minimaliseren?
Dus u trekt het justitiële apparaat in twijfel? Nochtans is dat één van de fundamenten van onze democratie.

U ziet enkel de feiten, maar u houdt geen rekening met achterliggende feiten, omstandigheden, .... zaken waarop de onderzoeksrechter een veel beter zicht heeft als ons
Oud 3 augustus 2012, 12:47   #178
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
U bent houder van het vereiste diploma
(geen diploma voor agent, secundair voor inspecteur)
U bezit de Belgische nationaliteit;
U beschikt over uw burgerlijke en politieke rechten;
U bent van onbesproken gedrag
U bent tenminste 18 jaar oud;
U hebt geen wettelijk verbod gekregen om wapens te dragen
U kan een bewijs van "goed zedelijk gedrag" voorleggen
U beschikt over de vereiste fysieke vaardigheden
U bent in het bezit van een rijbewijs B

http://www.opac.be/index.php?option=...d=66&Itemid=70
Ik voldoe aan die voorwaarden, meneer de commisaris, ben tevens heel sociaal ingesteld en sta volledig open voor onze verrijkende mohammedaanse medemensen.
Krijg ik nu nen Hummer met een 50mm geschut gemonteerd op het dak ?
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2012, 12:48   #179
Anatomehelena
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus u trekt het justitiële apparaat in twijfel? Nochtans is dat één van de fundamenten van onze democratie.
Waar heb ik dit gezegd of geschreven? Zeg het mij of toon het mij aan.
Als ik echter lees hoe vlug dat crapuul (een ander woord heb ik daar niet voor) weer op straat staat, zou ik inderdaad beginnen twijfelen.
Oud 3 augustus 2012, 12:49   #180
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knip Bekijk bericht
Dus u vindt dit maar normaal en aanvaardbaar. Waar woont u? op de top van de Himalaya mischien.

Leuk hoor als je 'smorgens naar je werk wilt vertrekken en merkt dat je auto gemolesteerd is. Maar ja, dan weet je waarvoor je werkt hé
De verzekering betalen dat wel terug. En ja het is natuurlijk bijzonder sneu als je auto een beetje schade oploopt, maar moeten we daarom een hele bevolkingsgroep gaan stigmatiseren? Wat er gebeurd is, is een gevolg actie/reactie : de politie heeft agressief opgetreden en dat heeft burgerlijke ongehoorzaamheid uitgelokt. De onderzoeksrechter houdt rekening met alle omstandigheden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be