Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2012, 07:12   #161
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Och VV moet zich geen zorgen maken - Jacky zit in het leger; die kan dus sowieso niet vechten lol, behalve als hij een Duitse bodyguard meeneemt uiteraard.

VV; als hij langskomt maak gewoon wat geluid, hij zal wel weglopen
Laten we hopen dat mijn Duitse bodyguard geen scheenbeenontsteking heeft wanneer VV zijn Mechelaars loslaat.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 07:13   #162
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Alleen goede mensen kunnen vrijheid en vrijheid van meningsuiting appreciëren, de anderen willen er zich van bedienen om anderen te manipuleren en te sturen.

Ge moet toch echt een vijs mankeren om wat dan ook met federaal België nog willen te maken hebben, laat staan de strapatsen en follietjes van een roedel royale honden en teven met degeneratieve inteeltziekten te willen verdedigen, koste wat het kost. Zonodig met het eigen leven. Gelukkig is het hier nog maar een zaak van credibiliteit op een forum.

Militairen willen hun speelgoed. Maar als een Vlaamse militair niet doorheeft dat een Vlaams Leger veel performanter zou zijn en over betere en meer middelen zou beschikken....
Nozems zij het, lowbrows die niet verder kijken dan de tricolore vod lang is omwille van intellectuele luiheid en plat opportunisme. En het is verraad aan hun voorouders. Punt.

Overigens kan een nato prutsleger nooit winnen van gewapende weerstand of guerilla, kijk maar naar het M-O, de Vietcong, Irak, Afgh., ...overigens zijn er veel te veel huizen in België om met pantservoertuigen iets te proberen bereiken. Kijk maar naar Vukovar, Grozni, enz.. Eerste tank en dan laatste tank uitschakelen. Alles daartussen is een schietkraam. Kelders zijn nog het best om uit te werken. En daarvan zijn er veel in Vlaanderen.

Nooit van mijn leven breng ik een groet aan een tricolore vod. En word ik daartoe verplicht, dan zal ik dat doen en 's nachts eens ferm tegen de vlaggenmast gaan zeiken bwvs.

Ben overigens al eens tegen een brug in het warandepark gaan pissen waar zo'n gigantische L van Leopold (2) op staat. Heerlijk man. Rechttegenover het koninklijk paleis. Volgende keer doen we een zgening van de paleismuur of beter nog, het parlement. Missxhien zou het HQ van de OVLD niet slecht zijn. Als 10 mensen dat doen, kunnen ze elke morgen in een pisvlaag naar hun werk.keuze zat.

Als een ander zo graag de serviele dwijl wil uithangen, mij niet gelaten. Ik betaal geen half loon aan belastingen meer om in de bodemloze putten van de staatsbalans te gooien, aan de matouffies alles te laten uitdelen en er nog steeds files staan bij de minste doedoe op wegen die op Oost-Slavonië anno 1990 beginnen te lijken lijken.

Grappig hoe ze overal de mensen indoctrineren en afpersen wanneer ze geen ordelijke, reële weergave van de toestand van de financiën kunnen voorleggen, maar zelf de vuilste truken hanteren om toch maar niet te moeten snijden of ander vriendje geen plezier te doen. Geschift corrupt. Maar Belgen zijn altijd uilskuikens geweest. Eerloze, ruggegraatloze dorks en trutjes.
Heb je al een verhuiswagen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 15:14   #163
Lavox
Gouverneur

Lavox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Hoezo? Ze spreken onder hen in het Frans en dat bevalt niet Mr. Van Aelst? Het bestaan zelf van het Vlaams-Nationalisme moet juist de Franstalige aanwezigheid in Vlaanderen nog meer versterken, wat mij betreft. Waarom? Om de Vlaams-Nationalisten te laten begrijpen dat hun anti-Franstalig gedrag geen zin heeft en dat wij, Franstaligen, geen rekening met het bestaande Vlaams-Nationalisme en de gevoelens van een bepaalde Vlaanderen nemen.
Correctie: Pro-Vlaams.

Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande.
Lavox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 15:26   #164
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lavox Bekijk bericht
Correctie: Pro-Vlaams.
Doe geen moeite, hij begrijpt het verschil niet, in zijn imperialistische waandenkwereld is dat hetzelfde.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be