![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verduidelijk nu eens de connectie tussen het verkrachten van priesters, mannenkonten en Repelsteeltje. Het zijn jouw berichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lezen is niet je sterkste kant?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel keer ga je de vraag nog ontwijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt er van af: hoeveel keer ga jij ze nog stellen?
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk geef je toe dat je berichten nergens over gaan.
Bedankt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, dat heb ik helemaal niet toegegeven. Povere poging trouwens...
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De RKK kan ontploffen, ik hou me met die smeerboel niet bezig. Ik sta als katoliek in hun boeken ? En dan ? Ik sta toch ook als Belg opgeschreven, dat laat mij al even onverschillig.
![]() |
![]() |
#170 |
Minister
|
![]() Jij haat die vooral wegens je geaardheid, nee ?
![]() |
#171 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je weet toch dat " België " nog niet zo heel lang bestaat ? De rijksregisters van België, awel, die bestonden niet VOOR dat België op de wereldkaart gescheten werd door de omliggende grootmachten. De genealoog is voor de periode die " België " voorafging afhankelijk van doopregisters. Hopelijk bent u bij machte dit te begrijpen. Anders maken we er wel een cartoontje bij.
Nee, er is geen geld in Europa... http://www.challenges.fr/classements/fortune/http://www.inegalites.fr/spip.php?article1294 Laatst gewijzigd door Aligator : 18 augustus 2012 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aangezien dat toch geen effect heeft op de subsidies dat ze ontvangen is het de moeite niet om mij te laten ontdopen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een systeem waar iedereen vrij kiest waaraan hij zijn subsidies voor "het achterlijk houden van het gepeupel" wil besteed zien, lijkt mij wel logisch. We kunnen dan kiezen tussen: de vrt, het katholicisme, het koningshuis, den islam, de straathoekwerkers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet dus niet verwijzen naar de sharia. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent dan nog niet dat eetcultuur en erotiek behoren tot de voetballiefhebberij. Zelf al maken die neven-elementen de boel wel interessanter voor velen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai in deze draad is er nog al een stukje gezaagd zeg.
.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou nog altijd graag willen weten wat hier precies de bedoeling van is... Puur uit nieuwsgierigheid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar gij, naast anderen, kunt er wel wat van.
Citaat:
Maar toegegeven, het is een tic nerveux van mij. Een idee-fix misschien. Een afwijkinkske. Een literair relatietje. Een handicap. Gelieve het te beschouwen zoals ongeveer de boodschap "hij is zot, maar gelukkig gene ambetante zot; soms is hij ietwat plezant als hij maar op tijd naar huis gaat". .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat men ook bepaalde grenzen heeft overschreden, door heel de RK wereldwijd in dezelfde zak te steken, is eveneens waar. De bijna hysterische campagne tegen het geloof is daarvoor tekenend. Wat echter nu opvalt, dat die verontwaardiging zo selectief was/is. Bij de staatsjeugdzorg in Nederland zijn er minstens 120 gevallen van kindermisbruikers bekend geraakt, zonder dat dit in onze media groot opzien baarde. Nergens was er maar 1 opmerking dat dit eveneens hier kan gebeuren. Gaan later de verantwoordelijke ministeries/beambten ook een gelijkaardige behandeling krijgen zoals de RK te beurt gevallen is ? Nu is bekend geraakt dat er bij de BBC/Top of The Pops ook pedofielen als DJ rondliepen die jarenlang hun gang konden gaan en er tientallen tienermeisjes misbruikt werden door alleen al 1 figuur. Gaat de BBC nu ook verplicht worden al die "slachtoffertjes" te vergoeden ? Wat voor de RK voldoende was om maar heel de kerk te verbieden, blijkt bij anderen een "fait-divers". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet te vroeg victorie kraaien. ![]() |
|
![]() |
![]() |