Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2012, 15:33   #161
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Espadas Bekijk bericht
Verwijst dat naar mij? Ben ik een 'dubbelnick' die al eens verbannen is geweest? Impliceert dat dat ik hier al eens geweest ben op deze site en dat ik door een of andere 'verbanning' hier met dit account registreer?
uiteraard.

waarom anders doe je net alsof je me al jaren kent?

Citaat:
Ik weet dat wel hoor circeke ik informeer mij beter over onderwerpen dan jij. Ik kijk verder dan mijn kartonnen krot met een witte dikke computer erin lang is. Ma bon, je midlife-crisis zit er voor jou ook nog niet op he.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 15:41   #162
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
uiteraard.

waarom anders doe je net alsof je me al jaren kent?
Omdat ik een 'ke' toevoeg achter je naam, impliceer en veronderstel dat ik mij beter informeer over dit onderwerp en zeg dat je een mid-life crisis hebt omdat jij mijn gedrag wild puberaal noem, ben ik een dubbele nick die je al jaren kent?

Wat een hoop bewijzen dat jij hebt sherlock holmes. En het zijn dan nog eens bewijzen die niet op toevalligheden stuiten!
Espadas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 15:42   #163
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat ik een 'ke' toevoeg achter je naam, impliceer en veronderstel dat ik mij beter informeer over dit onderwerp en zeg dat je een mid-life crisis hebt omdat jij mijn gedrag wild puberaal noem, ben ik een dubbele nick die je al jaren kent?

Wat een hoop bewijzen dat jij hebt sherlock holmes. En het zijn dan nog eens bewijzen die niet op toevalligheden stuiten!
Niet alleen daarom.

Ik denk trouwens net hetzelfde als circe.

Dubbelnick.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 15:44   #164
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Niet alleen daarom.

Ik denk trouwens net hetzelfde als circe.

Dubbelnick.

Paulus.
Waarom dan wel?
Oud 21 augustus 2012, 15:47   #165
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Forum.politics.be is het grootste politiek internetforum dat ik ken. Betekent dat dat dit forum representatief is voor de meningen van de mensen in Vlaanderen of in Nederland? Als je hier naar de pols kijkt, dan stemt er in Vlaanderen 1�*2% op SP.A, CD&V en Open VLD. Ok, de traditionele partijen hebben pluimen verloren, maar er zijn nog altijd heel veel Vlamingen die op deze partijen stemmen.

Op dezelfde manier ga je ook op moslimfora vooral de hardste roepers zien. De zwijgende meerderheid is gewoon bezig met haar leventje, zoals dat ook geldt voor christenen, boeddhisten of atheïsten. En andere, meer spirituele stromingen in de islam zijn eerder bezig met spirituele retraites, liefdadigheid of interreligieuze dialoog en veel minder met discussiëren op internet.

Internet geeft een vertekend beeld.
Waar kan ik dan een correct beeld vinden????-niet op het internet
-niet in de kranten
-niet op de Brusselse of
Vilvoordse straten.
En niet bij de zwijgende meerderheid(want die zwijgt)
Mijn persoonlijke ervaringen zijn ronduit negatief,en mijn 20 jarige dochter die dagelijks de trein neemt is het kotsbeu.Het partijbladje van de PVDA moet je me niet doorsturen.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 15:50   #166
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom dan wel?
Dat hoef ik niet te zeggen.

Paulus.
Oud 21 augustus 2012, 15:52   #167
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Waarom dan wel?
Omdat U een gelijke stijl hebt als Filosoof, maar dan met de achterlijkheid van Artisjok.

Laatst gewijzigd door maddox : 21 augustus 2012 om 15:53.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 15:55   #168
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat hoef ik niet te zeggen.

Paulus.
Natuurlijk niet. Je bekeek mijn profiel om via mijn berichten achter aanwijzingen te zoeken, en je vond er geen, dus zeg je dit. Je hoeft het niet te zeggen? Je kan het niet zeggen, dat is het.

Je vermoeden dat ik hier al eens ben geweest raakt kant noch wal en impliceert voor mij dat iedereen die hier zich registreert en de eerste keer kennis maakt met dit forum al eens geregistreerd heeft.

Jij bent ook een dubbele nick. Waarom?

Hoef ik niet te zeggen.

Stop maar met de Sherlock Holmes uit te hangen. Men kan iedereen op een forum verwijten een dubbele nick te zijn.
Oud 21 augustus 2012, 15:57   #169
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Omdat U een gelijke stijl hebt als Filosoof, maar dan met de achterlijkheid van Artisjok.

zijn/haar stijl herken ik niet direct..maar ik krijg wel altijd kromme tenen van nieuwelingen met een attitude van een 'ancien'...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 15:57   #170
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat U een gelijke stijl hebt als Filosoof,
Een gelijke stijl van wie?

Citaat:
maar dan met de achterlijkheid van Artisjok.
Gerapporteerd voor je gebruik van het woord achterlijkheid.

Artisjok? Ben ik nu ook al een groente?

Man man, voer eens een discussie hier zeg, ben ik een dubbele nick van allerlei andere personen die ik niet eens ken.
Oud 21 augustus 2012, 15:58   #171
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
niet Filosoof : die kon toch enkel maar telkens één nietszeggend zinnetje uit zijn toetsenbord persen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 15:59   #172
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
niet Filosoof : die kon toch enkel maar telkens één nietszeggend zinnetje uit zijn toetsenbord persen?
Begin er een appart topic over. Of moet ik het doen? We kunnen er dan een spelletje van maken zoals jullie er een van willen maken.
Oud 21 augustus 2012, 16:00   #173
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk niet. Je bekeek mijn profiel om via mijn berichten achter aanwijzingen te zoeken, en je vond er geen, dus zeg je dit. Je hoeft het niet te zeggen? Je kan het niet zeggen, dat is het.

Je vermoeden dat ik hier al eens ben geweest raakt kant noch wal en impliceert voor mij dat iedereen die hier zich registreert en de eerste keer kennis maakt met dit forum al eens geregistreerd heeft.

Jij bent ook een dubbele nick. Waarom?

Hoef ik niet te zeggen.

Stop maar met de Sherlock Holmes uit te hangen. Men kan iedereen op een forum verwijten een dubbele nick te zijn.
Uw wijze van reageren bevestigt alleen maar mijn vermoeden van dubbelnick.

Wat kan jou dat eigenlijk schelen als het nie waar is?

Paulus.
Oud 21 augustus 2012, 16:01   #174
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

Man man, voer eens een discussie hier zeg, ben ik een dubbele nick van allerlei andere personen die ik niet eens ken.
Doe nu niet alsof de rest 'lichtbegaafd' is..uw 'vlotte' kennis van het forumreglement (driehoeken) en het 'verleden' van mede forumleden stinken geen klein beetje jongen...

p.s. je kan geen melding doen voor het schelden op verbannen leden...
Oud 21 augustus 2012, 16:02   #175
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
²
Oud 21 augustus 2012, 16:05   #176
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hou je politieke stempel achter je want je zit er met het bovenstaande erg naast. Maar jij spreekt de waarheid, nietwaar profeet?
Ik merk gewoon op wat jij schrijft. Dat had evengoed uit de mond van iemand van Groen of Spa kunnen zijn. Die reageren en zeggen klak hetzelfde.

Citaat:
Maar als het op mensen aankomt met een andere huidskleur, politieke mening of geloofsovertuiging zijn we rap weg, hup hup hup naar de pc om daar onze frustratie te uiten.
Uw schrijven toont voor de zoveelste keer aan wat ik schrijf. Waar haalt u huidskleur vandaan ? Maalt bvb een Koptische (politiek correcte modus on ... haatzaaiende racistische extreemrechtse 'islamofoob' ... politiek correcte modus off) Egyptenaar om huidskleur ? of iemand in Nigeria, Libanon of in de rest van de wereld waar niet-moslims te maken krijgen met een in getalsterkte groot genoeg zijnde ummah ?

Citaat:
Politiek correct boekje aangeleerd op school? Wat ga je nog verzinnen? Meneer weet met zijn bekrompen mensenkennis hoe de vork op de steel zit bij forummers die hij net pas leren kennen heeft. Wat een gave zeg!
Ik weet hoe het er tegenwoordig in bepaalde scholen aan toe gaat. http://nieuws.peterpauwels.be/#post102. (bekijk eveneens de fotos) Niet alleen werd de media opgelegd wat ze al dan niet mogen zeggen of schrijven om maar niet te moeten 'stigmatizeren' zoals dat heet maar ook scholen en andere instellingen. Ik weet hoe het vroeger was toen onze vrijheid nog niet aangetast was.

Citaat:
ik verwees wel naar jouw sokpop op je skynetblogs met die extreemrechtse partij.
Mijn skynetblog ? Ik heb geen skynetblog. En in indien een extreemrechtse partij een waarheid zegt ga ik die waarheid niet ontkennen enkel en alleen maar omdat die waarheid uit de mond van iemand van extreem rechts komt. Het zou nogal blijk geven van een bekrompen kijk enkel en alleen maar een waarheid ontkennen omdat die uit de mond komt van iemand van extreem rechts.

Citaat:
Hoewaaa het is een complot grrr!!
Je lijkt me nogal gefrustreerd pilleke gepakt ? De islamofobie dient toch bestreden te worden ? Dat doe je toch niet door de nare waarheid over de islam en 'profeet' mohammed te zeggen of schrijven want dan bereik je net het tegenovergestelde. Wie of wat spint daar garen bij ?

Citaat:
Maar wij weten beter want wij zijn verlicht hoezee!
Wat komt die 'hoezee' daar bij doen ? Ik weet inderdaad beter ik heb de boekskes gelezen en ik ken mijn geschiedenis. Ik ga die nu omwille van de 'multiculturele' samenleving niet gaan ontkennen.

Citaat:
linkiewinkie
moslimknuffelaar
bepamperde sossenmaatschappij
...
Alles wat tegenwoordig onder de noemer 'progressief' valt

Citaat:
En jij noemt met belachelijke speeltuinpeuterwoordjes als deze in je vocabulair het woord 'islamofobie' een belachelijk woord?
een fobie is een onterechte angst voor iets. Dus is het woord islamofobie (alleen maar uitgevonden om de islam uit de wind te zetten) even belachelijk als het woord nazifobie.

Citaat:
Dat jij een radicale extremist bent die als hij daar de macht toe heeft mensen zou deporteren
Tegen mensen zeggen die niet akkoord zijn met onze levenswijze en samenleving dat die dan naar een ander land kunnen verhuizen als ze dat willen is niet deporteren. Wat wel dioent te worden gedaan is dubbelpaspoortige radicale moslims die een gevaar vormen voor onze samenleving de belgische nationaliteit af te pakken en die te sturen naar het moslimland dat op hun buitenlands paspoort staat.

Aan deportatie is niks mis. Het is de noirmaalste zaak van de wereld

Vrijwel alle landen kennen in het rechtssysteem voorzieningen om buitenlanders, ook die welke al langere tijd in het land woonachtig zijn, te deporteren wanneer deze bepaalde overtredingen begaan (doorgaans overtredingen van de immigratiewetten, met een politiek karakter of verstoringen van de openbare orde http://nl.wikipedia.org/wiki/Deportatie

Citaat:
en desnoods uitmoorden

Bron ? link ? Je bent geschift.

Citaat:
kan ik uit jou opvatten als ik jouw blogs lees op skynet.
Skynet ? Bron, Link

Citaat:
Het is meer dan terecht dat extremisme bestreden word van zowel links als rechts. Of vind je dat triest, dat we extremisme bestrijden?
Mensen die volkeren willen uitmoorden dienen uiteraard gestopt te worden. Er is niks mis met bepaalde volkeren er is iets mis met bepaalde ideologieen. Die ideologieen moeten bestreden worden. 1 daarvan is de islam. En dat doet men met de pen, gewoon de waarheid over de islam en 'profeet' mohammed schrijven (of eindelijk beginnen via radio en tv wat vooralsnog niet mogelijk is) met de islamitische bronteksten als bewijs, zodat de moslim in naam met enig moreel besef geschokt die islam kan verlaten. Jihadis die geweld gebruiken dienen met geweld gestopt te worden, dat kan je niet doen door het vriendelijk te vragen.

Laatst gewijzigd door smiley : 21 augustus 2012 om 16:17.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 16:13   #177
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik heb me vergist. Mijn excuses.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Wil U alstublief meer driehoekklikken. 't Zou mijn eerste strafpuntje kunnen zijn.
Citaat:
Neen, U bent geen groente. Een groente is nog nuttig.
Artisjok was de naam van een zo achterlijk forumlid dat die zelfs een volledige uitleg vroeg over lidwoorden in een zin, en daarna nog pagina's lang verder ging over het volgens Artisjok verkeerdelijk gebruik van dat lidwoord.

Citaat:
Met U valt geen discussie te voeren. Vandaar dat een aantal vaste leden U een dubbelnick noemen. We hebben namelijk nog een hoop van die Meloenen en dhimmies zien passeren.

Laatst gewijzigd door maddox : 21 augustus 2012 om 16:14.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 16:36   #178
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Een kwaliteitsvol academisch centrum gaat alvast de koran 'profeet' mohammed en islamgeleerden niet tegenspreken. 20 jaar geleden was de universiteit nog kwaliteitsvol onder leiding van islamoloog Urbain Vermeulen.
Urbain Vermeulen is professor emeritus. Het is dus normaal dat hij dus minder actief is. Urbain Vermeulen is inderdaad iemand die vanuit een christelijk-apologetisch hoek vertrekt en, om het met een understatement te zeggen, de islam geen warm hart toedraagt.

Iedereen heeft persoonlijke voorkeuren en aversies en ik respecteer Vermeulen's apologetische invalshoek. Ook Vermeulen zou echter erg beschaamd zijn om de onzin te lezen die je hier neerpent.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 16:44   #179
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Urbain Vermeulen is professor emeritus. Het is dus normaal dat hij dus minder actief is.
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...vermeulen.html

Citaat:
Urbain Vermeulen is inderdaad iemand die vanuit een christelijk-apologetisch hoek vertrekt en,
Nahed selim ook ? http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...randeren.dhtml Of een Arabist hans jansen http://hoeiboei.blogspot.be/2009/07/goede-duitsers.html een Salman Rushdie een Taslima Nasrin een Ram Swarup een Chahdortt Djavann een Sita Ram Goël een Ibn Warraq een Anwar Shaykh enz.

Hoe belangrijke mensen over de islam denken
https://ejbron.wordpress.com/2012/05...ische-citaten/

Citaat:
om het met een understatement te zeggen, de islam geen warm hart toedraagt.
Hoe kan je nu zoiets een warm hart toedragen ?

Citaat:
Qur'an:9:29 "Fight those who do not believe until they all surrender, paying the protective tax in submission."

Qur'an:8:39 "So fight them until there is no more Fitnah (disbelief [non-Muslims]) and all submit to the religion of Allah alone (in the whole world)."

Tabari IX:22 "The Prophet continued to besiege the town, fighting them bitterly."

Tabari IX:25 "By Allah, I did not come to fight for nothing. I wanted a victory over Ta'if so that I might obtain a slave girl from them and make her pregnant."
Citaat:
Iedereen heeft persoonlijke voorkeuren en aversies en ik respecteer Vermeulen's apologetische invalshoek.
Apologeet ? islamapologeten moet je ergens anders zoeken

Citaat:
Ook Vermeulen zou echter erg beschaamd zijn om de onzin te lezen die je hier neerpent.
Oh ja ? Wat zoal ?

Citaat:
URBAIN VERMEULEN OVER DE ISLAMISERING VAN ONZE SAMENLEVING

Het einde van de Europese beschaving

"De tekenen van de islam worden met de dag duidelijker. We stevenen af op het einde van de Europese samenleving zoals we die nu nog kennen. In 2025 is Brussel de maghrebhoofdstad van een grote islamitische enclave in Europa."

Moslimmannen en de hoofddoek

"De hoofddoek wordt zogezegd gedragen om te verhinderen dat de mannen seksueel opgewonden raken door de vrouwen. Leg mij dan eens waarom ik vrouwen zie met hoofddoek én rode lippen, spannende jeans en gelakte teennagels."

"In Iran steken ze zelfs de jonge meisjes van zes en zeven jaar achter een zwarte doek. Als dat echt om hun seksuele aantrekkingskracht te doen is, dan lijkt er mij iets mis met de Iraanse mannen."

De aard van het beestje

"De islam - en dat is iets wat men in politieke kringen nog altijd niet onder ogen DURFT te zien - is niet alleen een godsdienst. Het is in de eerste plaats een systeem dat zegt wat men mag doen en wat niet."

Kamelen

"De dingen waarvan de moslims nu zeggen dat ze behoren tot hun godsdienst, zijn gebaseerd op een tekst die ontstaan is in het begin van de zevende eeuw en op even oude uitspraken van de profeet. Waarvan we niet eens zeker weten of hij ze gedaan heeft. De onderwerpen gaan dus over totaal andere culturele, socio-economische en politieke zaken, in een totaal andere tijd en in een wereld die IN GEEN ENKEL OPZICHT te vergelijken is met ons hedendaags Europa. Je zou dus eigenlijk kunnen zeggen dat moslims die vasthouden aan dergelijke principes, dan ook maar - net als de profeet - moeten reizen per kameel."

Ze WILLEN niet integreren

"Men wil eenvoudigweg geen integratie. Of men wil er wel één, maar volgens de eigen islamitische normen. Ze willen in ONS land leven volgens HUN regels. En als dit ongelovige regime dat toelaat, zoveel te beter."

Ze halen hun neus op voor het Westen

"Het dragen van een hoofddoek, het voortdurend eisen dat bepaalde islamregels algemeen erkend worden, het binnen het kader van de scheiding tussen kerk en - excuseer - moskee en staat rechterlijk afdwingen van islamregels, komt erop neer dat ze ons hele systeem afwijzen."

De islam is wel een erkende godsdienst ...

"Als je de islam volledig erkent, dan moet je voor bewezen diefstal ook de rechterhand afhakken. En dan moeten we ook toelaten dat mannen vier vrouwen hebben. En dat de slavernij weer wordt ingevoerd. Want de islam laat slavernij toe. In de islam kan je niet �* la carte eten. Je moet het hele menu nemen."

Erkenning was een stommiteit

"We hebben in 1975 een HELE grote fout gemaakt. Koning Boudewijn had de politieke wereld er beter niet toe aangezet om de islam als vijfde godsdienst in België te erkennen."

Islam verovert Europa

"Over dertig tot veertig jaar zal de streek van Noord-Frankrijk (Rijsel-Roubaix-Tourcoing) tot Rotterdam één islamitische enclave zijn. Vlaanderen en Brussel liggen daarin. Binnen twintig jaar al is Brussel de grootste maghrebijnse stad buiten de Maghreb."

Het einde van de Europese beschaving?

"Onze samenleving zal gedestabiliseerd worden. De moslims zullen probleem na probleem opwerpen, steeds meer eisen stellen en het straatbeeld bepalen. Dat is misschien het einde van de overwegend Europese cultuur."

De katholieke kerk: van naïviteit tot grote schrik

"Het droevige van de zaak is, dat velen binnen de katholieke kerk hen (de moslims) daar lange tijd in geholpen hebben. Ze dachten dat de islam de stoottroepen kon leveren in de strijd tegen de laïcisering (ontkerkelijking) van de samenleving. Pas vandaag beseft het Vaticaan hoe laat het is. Daar leeft nu de angst dat ze gewoon gaan weggeveegd worden."

Het 'Roomse' Italië behoort straks tot het verleden

"In Italië is de islam zo groot, dat het land op het einde van deze eeuw in meerderheid een islamitisch land zal zijn, zeggen sommigen pessimistisch."

De collaboratie van de multiculti's

"Ik verwijt onze politici en al de aanhangers van het verkeerd begrepen multiculturalisme dat ze verraad plegen aan de principes waar onze voorouders zo hard voor gevochten hebben. Die hebben van dit kleine stukje van de wereld iets unieks gemaakt op het gebied van democratie, welvaart, vrijheid en verdraagzaamheid. Dat alles - waarvoor die moslims naar hier komen tussen haakjes - wordt nu kapot gerelativeerd."

De moslims lachen met ons

"We relativeren onszelf zodanig kapot dat wij in de ogen van die mensen geen enkel respect meer verdienen. De moslims lachen met ons, ze vinden ons zwakkelingen en ze hebben gelijk.

Van de ene toegeving naar de andere

"Onze politici geven steeds meer toe. Neem nu de burgemeester van Maaseik over de boerka's. 'Ik ga spreken met de leiders van de Marokkaanse gemeenschap'. Die man moet dat niet doen. Die moet gewoon zeggen: 'De wet verbiedt de boerka. Punt'. Ze schatten de zaak TOTAAL verkeerd in. Ze denken dat alles nog ten goede zal keren, maar vergeten dat iedere aarzelende houding, iedere toegeving aan de moslims beschouwd wordt als een precedent waarop we niet meer kunnen terugkomen."

De lafheid van de politiek

"Het is toch merkwaardig dat er socialisten zijn die op 21 juli niet meer naar het Te Deum gaan. Maar ze kunnen niet snel genoeg hun schoenen uitspelen om naar de moskee te gaan. Dat komt bij heel veel mensen eigenaardig over."

Prof. Urbain Vermeulen in Het Laatste Nieuws, 27.10.2004

Laatst gewijzigd door smiley : 21 augustus 2012 om 17:00.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 16:54   #180
smiley

Standaard

Citaat:
Met U valt geen discussie te voeren. Vandaar dat een aantal vaste leden U een dubbelnick noemen. We hebben namelijk nog een hoop van die Meloenen en dhimmies zien passeren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be