![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een coalitie zonder de N-VA moet dus iedereen meenemen. De stadslijst met CD&V en Sp.a, Open VLD, Groen, PVDA+ en het Vlaams Belang. Als jij hierin gelooft dan ben jij niet van Antwerpen. Dus het is heel gemakkelijk. Ofwel wordt het op de voorwaarden van Patrick Jannsens ofwel gaat de N-VA met het Vlaams Belang in zee ofwel wordt het don't cry for Antwerp.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet voor mogelijke gemeentedecreten te stemmen. Wat jij voorstelt is trouwens een ad-hoc decreet dat steeds door de raad van State zal worden teruggefloten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 oktober 2012 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vind je dit normaal? Ik niet, PJ is aan't flippen
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Raven
Jij gaat niet in Antwerpen bepalen wat "normaal" is en wat "niet normaal" is. Don't cry for Antwerp.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 oktober 2012 om 22:30. |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Nieuwe verkiezingen waarbij CD&V en SP.a afzonderlijk opkomen?
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() Ik herhaal, wat is je punt? Beide zaken zijn zijn keuze, niet omdat het onmogelijk is. Dat PJ opteert voor de verrottingsstrategie, die jij al te vaak aan BDW toegeschreven hebt tijdens de recordperiode onderhandelen als ik me niet vergis, is wel duidelijk.
|
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze nieuwe verkiezingen in Antwerpen willen voor 2018 dan moeten ze eerst het gemeentedecreet aanpassen om dat mogelijk te maken. Een wet of decreet mag echter nooit op maat worden gemaakt omdat ze anders wordt teruggefloten door de Raad van State. Ze gaan dus het algemeen belang moeten inroepen voor dergelijk decreet. Of dat ze daar in Antwerpen mee akkoord gaan dat weet ik nog niet zo zeker. Je kan de kiezer in Antwerpen niet zomaar passeren. Dat heeft Patrick Jansens al eens gedaan in 2006. Nu hebben ze in Antwerpen zo gestemd dat ze daar hun goesting wel moeten krijgen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 oktober 2012 om 22:37. |
![]() |
![]() |
#174 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat BDW uiteindelijk voor de Rustige Vastheid gaat gaan namelijk N-VA, Stadslijst, O-Vld en Groen.
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Stadslijst + Groen + PVDA+ = 17 + 4 + 4 = 25 zetels
+ gedoogsteun van VB = 5 zetels Samen 30 zetels. We zijn nu toch bezig met het onmogelijke in kaart te brengen. En iedereen blij want Bartje de Magere kan op z'n kin kloppen. ![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar Meyrem Almaci echter wel.... En zij zegt zelf dat ze het allemaal maar een vreemde situatie vindt dat PJ eist (zonder te overleggen dan nog) dat er een coalitie moet worden gemaakt tussen Groen! & de N-VA. Ik ben er zeker van dat bij Open-VLD er ook al een aantal bekken tot op de grond zijn opengevallen van verbazing omdat ze van niets wisten. Ongetwijfeld ook bij de SP-A partijtop. En de eerste scheuren door PJ's cavalier seul beginnen ook zichtbaar te worden: http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...dan-CD-V.dhtml PJ is een nieuwe invulling aan het geven aan het begrip carriëremoord Update: Trouwens, Groen! zou al hebben laten vallen niet in een coalitie te willen gaan met de stadslijst (maar wel met de N-VA). (Bron: Tweet van Freya VDB) Tja, wat wil je.... met een doortrappende emo-teef aan het stuur van die stadslijst. Hoogtijd dat de SP-A top hem wegplukt voor de partijschade onomkeerbaar wordt
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 18 oktober 2012 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om zich niet te verbranden voor de nationale politiek?
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
62.27 % stemde niet voor BDW/N-VA.....daar ben je juist ...grote jongen ...... (in die 62,27 % zitten ook de VB stemmers hé henrique...zijn het plots je bondgenoten geworden die stoute VB .....kleine jongen ) NVA = 23 zetels Stadslijst (Sp-a en CD&V) +Open- VLD + Groen = 23 zetels meerderheid is : 28 zetels (is nogal kantje boord voor een coalitie)
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |