![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Parlementslid
|
![]() Uit ergonomisch standpunt is dit een achtergrond die enorm belastend is voor de ogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Kan hier niks aan gedaan worden, ik krijg het als ik post zonder in te loggen:
Citaat:
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als we dan toch bezig zijn:
In de ondertitel van columns & opinies staat een i teveel achteraan: "In dit forum kan u reageren op de columns & opinies die verschenen zijn politics.bei"
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dikke proficat met het nieuwe forum. Vele zaken zijn ten goede veranderd.
Toch ben ik het eens met de opmerkingen die velen hier al gemaakt hebben nl dat alles een beetje te grijs is. Persoonlijk zou ik de titels en de bijhorende postings in het liefst in het zwart zien. Dat is beter leesbaar vind ik en houdt de aandacht meer op het essentiele. Quotes en onderschriften kunnen dus perfect in het grijs. Enfin, dit is als opbouwende kritiek bedoelt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Voor de rest is het inderdaad een tof forum.
Ik moet wel vanalles terugzoeken, zoals smilies, berichtopmaak,... Misschien handig om nu een instructietopic te beginnen, waar er enkel berichten te vinden zijn met tips (dus zonder commentaar) |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis mijn bewegend tekstje onderaan
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() Om misbruik te vermijden bij de forumquiz [size=1]en ook bij andere topics natuurlijk[/size] (eh ja, weer een K&K request, maar ik spreek voor velen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Nu nog zwarte tekst ![]() Waarom werkt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Nog niet gelezen berichten kun je annuleren via de berichten tracker. Alles over pb's op http://forum.politics.be/faq.php?faq..._vb_pm_explain |
|
![]() |
![]() |