![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Digneffe spreekt zich uit in zijn functie als vakbondsafgevaardigde van de ABVV, de mailbox van de privé-persoon Jos Digneffe hiervoor gebruiken lijkt me nog altijd intimiderend en ongepast. Ik verontschuldig me hierbij ook omdat ik niet expliciet alle intimidatie, alle varkens, kalfs-, paarden en schapenkoppen die in de toekomst waar ook ter wereld worden neergelegd heb veroordeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het zou anders zijn, moest ik inderdaad een echt privé mailadres openbaar maken. Dan zou U gelijk hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bezoek zeker geen Amerikaans kerkhof, pakweg Waregem of Plombières, vooraleer een kalmeermiddel genomen te hebben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Neen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... de Walen ... de Walen ... de Walen ... ... de flamins ... de flamins ... de flamins ... ... de joden ... de joden ... de joden ... ... de Marokkanen ... de Marokkanen ... de Marokkanen ... ... de negers ... de negers ... de negers ... ... enz... enz... enz...
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar we hebben hun dat dik en dubbel terugbetaald. Want Europa was lange tijd een wingewest van Amerika. Een lakei, die ook politiek danste naar de pijpen van Uncle Sam. Dat is nu gedaan. Diegene die Amerika nu nog altijd volgt in al zijn dwaasheden en immorele oorlogen, is een oen. Wie nog altijd denkt dat wij moeten opkijken naar Amerika is nog een grotere oen. En u schijnt er zo een te zijn. Laatst gewijzigd door system : 29 oktober 2012 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de geruststelling: gans de EU beschouw ik al als binnenland. Wallonië inbegrepen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het meest serene oorlogskerkhof echter dat ik ooit bezocht, is een Duits kerkhof voor gevallen Duitse soldaten. Een heel eenvoudig kerkhof. Namelijk dat van Vladslo. Dat noem ik nu eens een 'Friedhof'. Laatst gewijzigd door system : 29 oktober 2012 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn al diegenen die aan de profiterende kant zitten er tegen! De vraag is of de meerderheid van de Vlamingen er tegen is, want zij betalen de rekening en krijgen nog stank voor dank! Waarom hebben er nu zoveel voor Dewever gestemd? Om de eenheid van het land te bewaren zoals het nu is? De "confederatie" is maar de eerste stap en daar zitten ze al over te panikeren! Liever blanco cheques �* volonté en zonder controle! Waarom probeert Vlaanderen eens geen referendum over die kwestie? Maar oei! Dat is zelfs verboden zeker? Hoe zou dit komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 29 oktober 2012 om 12:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() Nouja door De Wever uit de politiek te zetten vernietig je 40% van het electoraat. Dat is een verschil met het Cordon waarbij dat electoraat tenminste vertegenwoordigd wordt en potentieel 51% kan en mag halen. Maarja sossen hebben het niet zo hoog op met democratie, dictatuur staat zelfs in de partijstatuten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het: hoe meer werklozen en sukkelaars, hoe sterker de PS. Houden zo voor wat hen betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de andere forumdeelnemers : Ik begin mij in verband met de “krijgsmacht” van mijnheer Jacques ernstig af te vragen of het grapje dat mijn man mij onlangs vertelde eigenlijk wel een grapje was : Un F-16 de la force aérienne belge approche de la base aéronautique navale de Lann-Bihoué. On demande au pilote « Quelle est votre position ? » Le pilote répond : « A l’avant de l’appareil »… |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister-President
|
![]() Ik maak me helemaal geen zorgen om de uitspraken van Digneffe. Dergelijke oekazes van hogerop hebben al lang helemaal geen effect meer op de kiezer. Als men het Blok op die manier niet heeft klein kunnen krijgen dan zal het zeker niet lukken met de N-VA van Dewever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() En waarom verwondert het mij nu niet dat gij sedert vele jaren geen krant meer leest en dat uw TV stuk is. Voor zover ge er dan ooit een had, want dan had ge daar op zijn minst iets van kunnen merken.
Laatst gewijzigd door system : 29 oktober 2012 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het, de vraag is te moeilijk om te beantwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gva
Citaat:
|
![]() |
![]() |