![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, gewoon het verkiezingsprogramma. Ik kende het al uit een andere gemeente. Elke gemeente kon er zijn eigen specifieke invulling aan geven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121105_007 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is de meest degoutante speler in gans het Antwerpse verhaal Marc Van Peel. Deze cynische mandarijn heeft blijkbaar als enig doel de vorming van een nieuw stadsbestuur o.l.v. N-VA koudweg te saboteren. Hoog tijd dat er op deze opgeblazen kikker meer druk wordt gezet.
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kunnen we kijken of Bart weer niet te veel water in de wijn gedaan heeft, zoals in 2010. Want uiteindelijk heeft 55% van de Antwerpenaren duidelijk rechts gestemd, en die hebben recht op een doordacht, dynamisch en progressief rechts beleid.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#168 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Vandaar dat hij zijn "belofte" zo hard blijft maken. Omdat ze irrelevant is.
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pech voor degenen die middels hun naïeve wensdromen in de waan verkeerden dat De Wever door het al bij al onbetekenend groene partijtje “voor het blok” was gezet…. |
|
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel het al aan sedert mijn geboorte: ik zit samen met alle andere Vlamingen in een nog grotere val, b. genaamd.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De redactie be nota De Wever |
|
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als N-VA in Antwerpen met Groen in zee gaat dan gaan ze er zwaar electoraal op achteruit.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#173 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gedoogsteun van zowel Vlaams Belang en CD&V of Sp.a is voor deze laatste twee partijen electorale zelfmoord. Niet dat ze te beroerd zijn om electorale zelfmoord te riskeren. Daar moet echter serieus wat voor op tafel komen. Ik heb BDW nog niets op tafel zien leggen. Citaat:
Citaat:
Dat is niet het geval. BDW heeft geen absolute meerderheid. Hoe langer hij wacht, hoe meer eisen dat een coalitiepartner zal stellen. BDW is echter niet van gisteren in de politiek.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|||||
![]() |
![]() |
#174 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De samenvatting door de standaard toont alvast een interessant document. Uiteraard is het centrum rechts, niemand kan verwachten dat hij een links document zou voorleggen. Zeer sterk is bv zijn voorstel voor mobilitiet. Het verknippen van straten begon stilaan dramatische proporties aan te nemen. Ook een realistische kijk op parkeerplaatsen in de stad was dringend nodig. Integratie : lijkt me normaal te zijn. Kinderopvang, niks op aan te merken. En een prioriteit voor wie werkt is eigenlijk normaal. Hij blijft voorzichtig om de moslims niet te hard tegen de schenen te schoppen, het niet langer faciliteren van onverdoofde slachting zal een dode maatregel blijven. Toch is het belangrijk om een signaal te geven dat dit eigenlijk een anachronisme is. Het is zeer zeker geen vlaams blok-light document, met stadslijst zie ik geen onoverkomelijke problemen, nu nog groen afdeling antwerpen die door hun nationale leiding tot meer realsime moet worden aangezet en we kunnen vertrekken. Geef hen het schepenambt van stadspleintjes bv , dan zullen ze blij zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heeft Brinckman in de standaard nu ook gezien. Maar sommigen hier op het forum dromen nog van sprookjes met coalities/gedoogsteun van het VB. Naar't schijnt zouden de onderhandelingen hierover al zeer ver gevorderd zijn ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De stad ondersteunt het proces van integratie en vertrekt daarbij van de volgende uitgangspunten: 1° gelijkwaardigheid van eenieder; 2° respect voor ieders eigenheid, competenties en ambities; 3° aandacht voor differentiatie; 4° migratie als potentiële opportuniteit voor de samenleving; 5° aandacht voor antidiscriminatie en racismebestrijding; 6° actief burgerschap van eenieder; 7° empowerment van de bijzondere doelgroepen; 8° een goede kennis van de omgevingstaal. Op maat geschreven om Groen én PVDA+ aan boord te krijgen. Nog progressiever als het "rechten en plichten" discours van Patrick Janssens. Bart De Wever is finished.
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sterk in de nota vind ik voor een stad als Antwerpen de nultolerantie voor geweld en het oog voor een economisch leefbare stad. |
|
![]() |