Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2004, 19:03   #161
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeshua
mensen ik heb een geheim ik houd van schapen. ik wil jullie hartelijk danken dat jullie het geheel oke vinden als ik een schaap neuk,
echt wel rare kweek: 't is de eerste keer dat we zoiets van een fundi te lezen krijgen...

Citaat:
immers het komt in de natuur zovaak voor dat verschillende diersoorten elkaar pakken en het is geheel natuurlijk dus, dat heet seksualiteit.
in welke bochten moeten ze zich nu weer gaan wringen??
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 16:55   #162
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zoek ook hulp. Maar ongelovige psychiaters en psychologen die naast God ook niet in hekserij geloven, die kunnen me toch niet helpen.
She's a witch! A WITCH!

headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 19:19   #163
Jeshua
Schepen

Standaard

?
Jeshua is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 20:56   #164
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
?
Ik zette me maar even op uw niveau qua absurditeit...
Hekserij??? Jesus, in welke schizofrene fantasiewereld ben jij beland?

Pas maar op of ik tover je om in een Bourka. Hahahahaaaaaaa

Ik ben namelijk de grote duistere heksenmeester die een plot smeedt om de hele wereld te veroveren en de mensen in kalkoenen te veranderen. Hahahahaaaaaaa.....

Ow, man... gij zijt te veel gewoon...

Laatst gewijzigd door headinajar : 21 december 2004 om 20:59.
Oud 22 december 2004, 10:17   #165
Jeshua
Schepen

Standaard

fijn dat ik je aan het lachen maak maak het is helaas reeel net zoals demonen en omdat het reeel is bestaat het ook al zo lang.
Oud 22 december 2004, 11:08   #166
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
fijn dat ik je aan het lachen maak maak het is helaas reeel net zoals demonen en omdat het reeel is bestaat het ook al zo lang.
En hoe herken je die demonen en heksen dan en wat moet je ermee als je er zo eentje tegenkomt? Als je er 3 tegenkomt en je hebt een boek kaarten bij de hand kun je dan misschien een potje wiezen bvb?

Laatst gewijzigd door headinajar : 22 december 2004 om 11:09.
Oud 22 december 2004, 12:12   #167
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Homofobie : gewelddadig en God keurt dit af!!!
Oud 22 december 2004, 12:51   #168
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kom eerst eens zelf in de realiteit, voordat je hier begint te lullen over koetjes & kalfjes.
Oud 22 december 2004, 13:15   #169
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Kom eerst eens zelf in de realiteit, voordat je hier begint te lullen over koetjes & kalfjes.
Koetjes en kalfjes, koetjes en kalfjes, blijf maar schoon hier met dien extremistische zever

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 14:30   #170
Jeshua
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
En hoe herken je die demonen en heksen dan en wat moet je ermee als je er zo eentje tegenkomt? Als je er 3 tegenkomt en je hebt een boek kaarten bij de hand kun je dan misschien een potje wiezen bvb?
de eerste zijn in de rgeel niet zichtbaar maar sommige mensen voelen hun aanvallen-anderen wijten al hun ziektes en ellende naar doktersverklaringen terwijl het demonen zijn. heksen herken je helaas meestal niet, gelukkig zegt de Heer:vader vergeef het hen want zij weten neit wat zij deden.
Wapenene kan je door voor God te kiezen, de Heilige Geest wil ook weleens wat zeggen erover.
Oud 22 december 2004, 14:40   #171
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
de eerste zijn in de rgeel niet zichtbaar maar sommige mensen voelen hun aanvallen-anderen wijten al hun ziektes en ellende naar doktersverklaringen terwijl het demonen zijn. heksen herken je helaas meestal niet, gelukkig zegt de Heer:vader vergeef het hen want zij weten neit wat zij deden.
Wapenene kan je door voor God te kiezen, de Heilige Geest wil ook weleens wat zeggen erover.
Dat ruikt naar dat geval van die gebedsgenezers die voor de rest van hun leven (hopelijk) in den bak zitten omdat ze mensen deden geloven dat ze genezen waren waarna ze een langzame en pijnlijke dood stierven door gebrek aan medicatie. Zeker dat ge niet door een van uw heksen 700 jaar vooruit in de tijd getoverd zijt?

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 22 december 2004, 14:42   #172
Jeshua
Schepen

Standaard

nee ben ik niet zeker van. hoezo beoordeeld worden naar de maat waarmee je oordeelt? je richt je tegen genezers!!!
als je zonodig wat te klagen wilt over christenen, richt je dan liever op degenen die moorden in naam van het geloof alvorens je je richt op gebedsgenezers! er zijn al verscheidene mensen in mijn kerk genezen van kanker op zo snelle wijze dat de doktoren sprakeloos waren.
Oud 22 december 2004, 14:44   #173
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
nee ben ik niet zeker van. hoezo beoordeeld worden naar de maat waarmee je oordeelt? je richt je tegen genezers!!!
als je zonodig wat te klagen wilt over christenen, richt je dan liever op degenen die moorden in naam van het geloof alvorens je je richt op gebedsgenezers! er zijn al verscheidene mensen in mijn kerk genezen van kanker op zo snelle wijze dat de doktoren sprakeloos waren.
Hoela! Dat is dan ongetwijfeld goed gedocumenteerd en die bron kunt u vast vermelden en dan kunt u ons nog vaster bekeren tot wat u hier pleegt te zeggen. Met dank.

Oud 22 december 2004, 14:47   #174
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent zeker fan van gebedsgenezeres Jomanda.
Oud 22 december 2004, 14:51   #175
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Kun jij soms aanvallen van demonen voelen en heksen herkennen? En kun je hier eens een voorbeeld van geven... Ik ben erg nieuwsgierig hoe ik me dat moet voorstellen.

Laatst gewijzigd door headinajar : 22 december 2004 om 14:52.
Oud 22 december 2004, 14:56   #176
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Kun jij soms aanvallen van demonen voelen en heksen herkennen? En kun je hier eens een voorbeeld van geven... Ik ben erg nieuwsgierig hoe ik me dat moet voorstellen.
The Exorcist.

Laatst gewijzigd door Andro : 22 december 2004 om 14:57.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 15:00   #177
Jeshua
Schepen

Standaard

ga 3 pages terug naar het topic waarom de god van jezus waar is, zal je 2 sites vinden met elk genezingswonderen. heks? mijn ma is heks. demonenaanvalleen voel ik soms door mijn eigen gedachten die de andere richting lijken opgestuwd worden of dingen die ik in mijn hart voel.
Oud 22 december 2004, 15:12   #178
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Oh Goth! Zitten jullie nog steeds over filatelie te ouwemoeren?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 15:16   #179
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Oh Goth! Zitten jullie nog steeds over filatelie te ouwemoeren?
Het is in ieder geval wel leuk lachen met Jeshua!
Oud 22 december 2004, 15:28   #180
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Het is in ieder geval wel leuk lachen met Jeshua!
Ik vraag me terloops af of er geen DVD uitkomt met 'The Best of Jeshua'? Ik zou mijn broer die cadeau willen geven voor Kerst.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be