![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Check your facts. Die 10% gaat maar over een deel van de pensioenen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat immers: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 30 april 2016 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry Jan, 't was niet voor jou bedoeld.
Laatst gewijzigd door Garry : 30 april 2016 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na het tweede, na het eerste of het derde, wat doet het er toe. Kinderen krijgen is een vrije keuze vandaag de dag en wanneer je het geeft voor het eerste dan moet die met vier het ook krijgen voor het vierde. Dus schaf het beter gelijk af en geef andere voordelen in de plaats zoals ik heb voorgesteld. Het voorkomt dat het geld aan het verkeerde doel wordt besteed en zij die er geen gebruik van wensen te maken, om welke rede dan ook, die staat het hun vrij. Ook dat betekent een besparing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je, bestraffen? Met mijn voorstel wordt er niemand bestraft. Ik geef ze de mogelijkheid gebruik te maken van de vervangende maatregelen van kindervergoeding, alleen is niemand verplicht er van gebruik te maken. Zoals bv. de arbeiders van firma's zoals BASF gebruik kunnen maken van gratis busvervoer naar en van het werk maar ook niet verplicht zijn om daar gebruik van te maken. Wie zijn eigen wagen gebruikt om zich naar het werk te begeven kan en mag dat maar staat wel zelf in voor de kosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je, bestraffen? Met mijn voorstel wordt er niemand bestraft. Ik geef ze de mogelijkheid gebruik te maken van de vervangende maatregelen van kindervergoeding, alleen is niemand verplicht er van gebruik te maken. Zoals bv. de arbeiders van firma's zoals BASF gebruik kunnen maken van gratis busvervoer naar en van het werk maar ook niet verplicht zijn om daar gebruik van te maken. Wie zijn eigen wagen gebruikt om zich naar het werk te begeven kan en mag dat maar staat wel zelf in voor de kosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gast was niet van de grootste zodat ik over zijn schouder heen kon meetellen wat hij kreeg... En dat was nog met briefjes van 5000 frank... Zo kreeg hij er dertien van uitbetaald,jaja ,u leest het goed,de rest klasseren we onder klein geld... En daar stond ik met mijn checkske van 1800 frank.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer de meerderheid van onze bevolking pleit om de kindervergoeding af te schaffen en te vervangen door maatregelen zoals ik hier heb voorgesteld, dan wordt dat ook afgeschaft. Politici houden namelijk steeds de thermometer van de bevolking in het oog, en als de temperatuur van een of andere maatregel te hoog oploopt, wees dan maar zeker dat ze gaan maatregelen treffen. Het enige waar politici en politieke partijen om bekommerd zijn is bij de volgende verkiezing herverkozen te worden. Dat vult hun portemonnee. Laatst gewijzigd door Garry : 1 mei 2016 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jij wou toch absoluut veel kinderen. Dat daar ook serieus wat kosten bij komen kijken weet toch iedereen? Maar waarom moet iedereen daarvoor opdraaien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Sommigen hebben van natuur een zeer grote kweek passie , en denken dat dit het alles omvattende levensdoel inhoud .. baren ,kweken, .... en doordoen tot hun vagina naar nul is herleid .... alles en iedereen moet eraan geloven want in hun ogen draait het allemaal om de grote kweek ..... ze bestaan ,,
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 1 mei 2016 om 06:49. |
![]() |
![]() |