![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja en neen. BDW zei ooit in een cynische bui dat VOKA zijn baas was. Deze uitspraak raakt hij nooit meer kwijt. Objectieve waarnemers lachen er mee, maar voor system/het oosten én andere N-VA-haters is het een uitspraak die ze gebruiken met de bedoeling BDW te discrediteren. Echte argumenten hebben ze natuurlijk niet, dus gebruiken ze nepargumenten. Meer is het niet.
Laatst gewijzigd door robert t : 23 november 2012 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze regering is zowat de enige in de Europese Unie die niet zomaar slaafs het destructieve austeriteitsbeleid volgt. Alleen al daarvoor verdient Di Rupo een standbeeld. De Grauwe zei het al: alleen de PS biedt nog weerstand. De afwezigheid van drastische besparingen zou wel eens de redding kunnen zijn van onze economie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Niets gerealiseerd, ze hebben de kans nog niet gehad.
Dit jaar heb ik niet N-VA gestemd, maar in 2014 zal ik dat wel doen Laatst gewijzigd door pintjeeuh : 23 november 2012 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Er zullen velen zoals jij zijn. Ik begrijp dat mensen in oktober lokaal gestemd hebben. Maar in 2014 is het voor Vlaanderen erop of eronnder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Inderdaad: dat ze niet kiezen voor hun eigen welzijn zoals men nu nog steeds doet, maar voor dat van hun kinderen en kleinkinderen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tegen? Oei, jij hebt het nog niet begrepen blijkbaar... Als het verder gaat zoals de voorbije jaren hebben mijn (toekomstige) kinderen helemaal geen vooruitzichten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoewel ik geenszints akkoord ben met de huidige besparingsmaatregelen en zelfs vind dat enkele daarvan quasi onmiddellijk teruggedraaid zouden moeten worden.
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Hun vooruitzichten zullen een pak beter zijn onder het huidige non-beleid dan onder het austeriteitsbeleid dat N-VA voorstaat. Maar ach, eigenlijk zijn 'onze' verkiezingen van geen belang in dit verhaal, het zijn de Duitse verkiezingen die de doorslag zullen geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
laat ons bidden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snap jij het nu dat steeds meer Vlamingen dit hele belgicistisch circus kotsbeu worden ,en daarom de enige standvastige partij met hun stem belonen...
Snap je het nu dat dit aantal er dag na dag steeds groter op wordt.... De Vlaamse traditionele partijen doen zichzelf de das om door met de franstaligen te blijven meeheulen.... Den belziek is passé.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Volgens mij kan ik wat u betreft praten in zinnen met telkens één woord.... Kan ik er wat aan doen dat u té beperkt bent om maar te begrijpen,laat staan er verder over na te denken wat er juist bedoelt wordt... ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |