![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verkiezingsuitslagen op 13 juni was een klindende overwinning voor het Vlaams Blok, de UF in Vlaams Brabant
![]() Dus ik verschiet er helemaal niet van deze benoeming... Mattongé feest en de Brusselse Vlaming treurt ! In Brussel is het nog erger... daar is bij de PS en zelfs SPa meer dan de helft van de verkozenen een nieuwe belg. le nouveau beaujolais komt later in oktober... en die vind ik soms ook te zuur. De ontnuchtering komt altijd te laat... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() "ze" moeten zich toch enkel en alleen maar aanpassen , dus waarom het treuren ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu geef je teminste toe dat ze mogen blijven. Anders beweer je steeds dat het blok alle vreemdelingen uit ons land weg wil. Het heeft lang geduurd, maar het doet me plezier dat je af en toe toch eens de waarheid post. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Je levert het bewijs met je stelling dat het Vlaams Blok inderdaad nog zwaar het gedachtengoed van de Nazis aanhangt. Hoe welvarend en 'groots' was Duitsland nog in 45? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Schepen
|
![]() Mattongé feest en de Brusselse Vlaming treurt !
Mooi gezegd. Wederom een trieste stap in de richting van de diepe kloof die multicultuur het |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |