![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat een onzin!!! Homofiele geaardheid is een aangeboren afwijking (door jou liefelijk "diversiteit" genoemd), maar pedofiele geaardheid is dat dan weer niet. Wie zich sexueel aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht is er mee in de wieg gelegd, maar wie zich sexueel aangetrokken voelt tot kinderen is dat niet. Van arbitraire willekeur gesproken! PS Alice is een vrouw. Veelal zijn vrouwen de ferventste verdedigers van homofilie. Waarom eigenlijk? Is het omdat ze het luisterend oor zijn dat ze bij hun vent niet vinden? Is het omdat ze zo goed zijn in kiezen van de gordijnkleur bij het behang? ![]() Laatst gewijzigd door -Jo- : 26 december 2012 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er zelfs die alles gelijkschakelen aan gepercipieerde uitwassen van het vermaledijde liberalisme. Zou dat ook iets psychologisch zijn?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg intelligent zijn je opmerkingen echter niet, want inderdaad, homofilie is geen keuze, net zomin als hetero zijn dat is, maar waarom mensen zich aangetrokken voelen tot seksuele selaties met een duidelijk machtsonevenwicht zoals tussen kinderen en volwassenen, is voorlopig nog onderwerp van discussie. Sommige hypothesen vertrekken van angst voor volwassen relaties, angst voor verwachtingen die daarmee samen hangen, nood aan de kritiekloze acceptatie die kinderen vaak hebben, behoefte aan macht,maar dat ook pedofelie is aangeboren werd nog niet voldoende onderzocht. Probeer eens debat aan te gaan op basis van argumenten of heb je het te druk met de kleur van je gordijnen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik noem een kat een kat, da's alles, van die moderne mode-woorden zoals " gay " en " homo " moet ik niet hebben. In mijne jonge tijd werden die niet gebruikt voor die doelgroep. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maak je niet ongerust, ik heb daar niets tegen, enkel wil ik dat ieder op zijn plaats blijft. Een speciale seksuele voorkeur maakt van u geen uitzonderlijk persoon, waar men " respect " voor moet getuigen . Men mag het tolereren, dat is meer dan genoeg, zolang het om niet bij de wet verboden handelingen gaat tenminste ( pedo, bestialiteit, necrofilie...). En al die zever over trouwen en adopteren hoeft vanzelfsprekend ook niet voor mij, ook al ben ik geen Paus-fan, verre van. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wat maakt het u nu uit of uw buurman liever pijpt dan beft? wat hebt gij er mee te winnen als ge hem verbiedt te pijpen? wi ondervindt er schade? eigenlijk moet elke heterovent blij zijn met homo's. is tenslotte een concurrent minder. fascinerend dat de discussie zich trouwens altijd toespitst op homo's en zelden op lesbo's ![]() of zou nachtwaker dan toch af en toe fantaseren over een trio'ke met 2 schone madammekes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Echte lesbo's hebben trouwens zelden interesse in mannen. Toch degenen die ik ken. En in een wereld leven waar alle mannen homo zijn, behalve jijzelf, met duizenden onbevredigde vrouwen die staan aan te schuiven, dat ga je na een tijdje ook niet meer prettig vinden. Als je totaal afgepeigerd bent, nog 30 kilo weegt, en dat ze daar nog staan te dringen en aan te dringen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je , kun je daar mee leven of knasetand je nog wat verder? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs al was u de laatste man, mogelijk vertikken we het dan nog voor u aan te schuiven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij " hoeven niet op hun plaats te blijven" en evenmin is " tolerantie meer dan genoeg" en het is beledigend, discriminerend om die mensen gelijk te stellen aan bijvoorbeeld necrofelie! Gelukkig deelt de samenleving uw " opvattingen " niet, en kunnen homo's trouwen en adopteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar lees eens de bijbel, vooral dat hoofdstuk over Sodom en Gomorha ![]() Ik denk dat die Omo-trend één van de tekens is dat de wereld binnenkort zal vergaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.google.fr/imgres?q=lesbia...9,r:3,s:0,i:94 Oefff ! Weer eens geluk gehad ! ![]() Laatst gewijzigd door nachtwaker : 26 december 2012 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt nog steeds mijn vraag niet beantwoord : ben je emotioneel betrokken bij deze kwestie ? En ook : de maatschappij is veel minder tolerant als jij schijnt te denken. Of anders leven wij in verschillende werelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de bijbel lag niet onder mijn kerstboom. En ik wil je niet bang maken maar heeft niemand je ooit vertelt dat niet enkel Sinterklaas een fabeltje is maar er ook altijd al homo's waren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
mja, als een 2000J sprookjesboek uw moreel kompas is dan ben je uitgeklapt hé ![]() stap eens in die teletijdmachine richting 2013 enne ,wie dat sprookjesboek als morele leidraad gebruikt wordt meestal afgeraden om zelf te denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Burger
|
![]() Raar om homoseksualiteit te vergelijken met genocide of bestialiteit.
Er is een duidelijk verschil en om het puur bij seks te houden; bij homoseksualiteit komen de rechten van geen enkel van de betrokken partijen in het gedrang. Wat wel zo is bij bestialiteit, pedofilie of genocide... Als je wil argumenteren over de seksuele rechten van tieners, dan wil ik nog wel gaan voor zever dat een cultureel fenomeen is, maar om te beweren dat openlijke acceptatie van homoseksualiteit aanleiding geeft tot openlijke aanvaarding van bestialiteit en pedofilie vind ik wat ver gezocht. Bovendien kun je als pedofiel bvb. geen "extra rechten" inzake uw seksuele praktijken eisen, aangezien deze rechten onwettig zouden zijn. Wel kun je gelijke rechten eisen van de maatschappij, maar als pedofiel heb je dat al. Pedofiel zijn zonder in te leveren aan persoonlijke rechten is perfect mogelijk, zolang je de rechten van een ander niet schendt. |
![]() |
![]() |