Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2012, 13:35   #161
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Fout.
Homoseksualiteit is een aangeboren diversiteit van normale seksuele beleving, pedofilie is dat echter niet.
Waarom dat zo is werd al toegelicht, nu maar hopen dat u kunt lezen!

Wat een onzin!!!

Homofiele geaardheid is een aangeboren afwijking (door jou liefelijk "diversiteit" genoemd), maar pedofiele geaardheid is dat dan weer niet. Wie zich sexueel aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht is er mee in de wieg gelegd, maar wie zich sexueel aangetrokken voelt tot kinderen is dat niet. Van arbitraire willekeur gesproken!

PS Alice is een vrouw. Veelal zijn vrouwen de ferventste verdedigers van homofilie. Waarom eigenlijk? Is het omdat ze het luisterend oor zijn dat ze bij hun vent niet vinden? Is het omdat ze zo goed zijn in kiezen van de gordijnkleur bij het behang?

Laatst gewijzigd door -Jo- : 26 december 2012 om 13:35.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 13:42   #162
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Te gek om los te lopen, die liberale frustré's. Hun geijver om toch maar gelijk te schakelen wat niet gelijk is, moet iets psychologisch zijn...
Er zijn er zelfs die alles gelijkschakelen aan gepercipieerde uitwassen van het vermaledijde liberalisme. Zou dat ook iets psychologisch zijn?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 14:45   #163
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wat een onzin!!!

Homofiele geaardheid is een aangeboren afwijking (door jou liefelijk "diversiteit" genoemd), maar pedofiele geaardheid is dat dan weer niet. Wie zich sexueel aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht is er mee in de wieg gelegd, maar wie zich sexueel aangetrokken voelt tot kinderen is dat niet. Van arbitraire willekeur gesproken!

PS Alice is een vrouw. Veelal zijn vrouwen de ferventste verdedigers van homofilie. Waarom eigenlijk? Is het omdat ze het luisterend oor zijn dat ze bij hun vent niet vinden? Is het omdat ze zo goed zijn in kiezen van de gordijnkleur bij het behang?
Je kleinerende opmerkingen over vrouwen en homo's spreken boekdelen.
Erg intelligent zijn je opmerkingen echter niet, want inderdaad, homofilie is geen keuze, net zomin als hetero zijn dat is, maar waarom mensen zich aangetrokken voelen tot seksuele selaties met een duidelijk machtsonevenwicht zoals tussen kinderen en volwassenen, is voorlopig nog onderwerp van discussie.
Sommige hypothesen vertrekken van angst voor volwassen relaties, angst voor verwachtingen die daarmee samen hangen, nood aan de kritiekloze acceptatie die kinderen vaak hebben, behoefte aan macht,maar dat ook pedofelie is aangeboren werd nog niet voldoende onderzocht.
Probeer eens debat aan te gaan op basis van argumenten of heb je het te druk met de kleur van je gordijnen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 16:18   #164
nachtwaker
Banneling

Standaard

Citaat:
Fout.
Politici worden verkozen, wanneer ze werkelijk beslissingen nemen waar geen maatschappelijk draagvlak voor bestaat, komen mensen op straat en worden die politici bij volgende verkiezing afgestraft.
Homoseksualiteit is geen deviante sekspraktijk, maar normaal seksueel menselijk gedrag wanneer je niet enkel hetero als norm neemt.
Omdat het aangeboren is, dezelfde ontwikkeling kent dan hetero's, en omdat het gaat over volwassen beleving met wederzijdse toestemming.

IK zie het niet als normaal dat mensen zich uitlaten over homo's zoals u dit doet, dat is afwijkend, en deviant, maar dat heeft met opvoeding te maken.
Die is niet bij iedereen altijd even geslaagd.

Mannen hebben ook vaak last van irrationele angst,het zelf bekeken worden als lustobject door andere mannen maakt hen bang, en dan komen ze tot uitspraken over rugridders en shocoboeren,met toegeknepen aars bang voor homo's...zielig he?
Zet die ploat af, z'is al zotgedroaid...
Ik noem een kat een kat, da's alles, van die moderne mode-woorden zoals " gay " en " homo " moet ik niet hebben.
In mijne jonge tijd werden die niet gebruikt voor die doelgroep.
nachtwaker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 16:20   #165
nachtwaker
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat heb ik altijd één van de beste gevonden vanwege de homolobby!

"Wie kritiek geeft op de permissieve benadering van homofilie, is eigenlijk zelf veelal een homo." Zo klinkt het. Laten we die "redenering" even doortrekken...

Wie kritiek geeft op druggebruikers, is eigenlijk zelf veelal een druggebruiker.
Wie kritiek geeft op vreemdelingen, is eigenlijk zelf veelal een vreemdeling.
Enz
...

Te gek om los te lopen, die liberale frustré's. Hun geijver om toch maar gelijk te schakelen wat niet gelijk is, moet iets psychologisch zijn...
Godverdomme , misschien ben ik wel een Marrokkaan !
Oud 26 december 2012, 16:27   #166
nachtwaker
Banneling

Standaard

Citaat:
Je kleinerende opmerkingen over vrouwen en homo's spreken boekdelen.
Erg intelligent zijn je opmerkingen echter niet, want inderdaad, homofilie is geen keuze, net zomin als hetero zijn dat is, maar waarom mensen zich aangetrokken voelen tot seksuele selaties met een duidelijk machtsonevenwicht zoals tussen kinderen en volwassenen, is voorlopig nog onderwerp van discussie.
Sommige hypothesen vertrekken van angst voor volwassen relaties, angst voor verwachtingen die daarmee samen hangen, nood aan de kritiekloze acceptatie die kinderen vaak hebben, behoefte aan macht,maar dat ook pedofelie is aangeboren werd nog niet voldoende onderzocht.
Probeer eens debat aan te gaan op basis van argumenten of heb je het te druk met de kleur van je gordijnen?
Ik vraag mij eigenlijk af waarom jij zo in de bres springt voor de homo's ? Ben je emotioneel betrokken ? Zelf ééntje die liever verse mossels dan hotdogs lust ?
Maak je niet ongerust, ik heb daar niets tegen, enkel wil ik dat ieder op zijn plaats blijft. Een speciale seksuele voorkeur maakt van u geen uitzonderlijk persoon, waar men " respect " voor moet getuigen . Men mag het tolereren, dat is meer dan genoeg, zolang het om niet bij de wet verboden handelingen gaat tenminste ( pedo, bestialiteit, necrofilie...). En al die zever over trouwen en adopteren hoeft vanzelfsprekend ook niet voor mij, ook al ben ik geen Paus-fan, verre van.
Oud 26 december 2012, 17:45   #167
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
"Wie kritiek geeft op de permissieve benadering van homofilie, is eigenlijk zelf veelal een homo." Zo klinkt het. Laten we die "redenering" even doortrekken...
De hamvraag is waarom gij het persé moet gelijktrekken met verkrachting, pedofilie en andere misdaden. ook hier trekt ge weer de link met criminaliteit
wat maakt het u nu uit of uw buurman liever pijpt dan beft?
wat hebt gij er mee te winnen als ge hem verbiedt te pijpen?
wi ondervindt er schade?

eigenlijk moet elke heterovent blij zijn met homo's. is tenslotte een concurrent minder.

fascinerend dat de discussie zich trouwens altijd toespitst op homo's en zelden op lesbo's .
of zou nachtwaker dan toch af en toe fantaseren over een trio'ke met 2 schone madammekes?
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 17:57   #168
nachtwaker
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
De hamvraag is waarom gij het persé moet gelijktrekken met verkrachting, pedofilie en andere misdaden. ook hier trekt ge weer de link met criminaliteit
wat maakt het u nu uit of uw buurman liever pijpt dan beft?
wat hebt gij er mee te winnen als ge hem verbiedt te pijpen?
wi ondervindt er schade?

eigenlijk moet elke heterovent blij zijn met homo's. is tenslotte een concurrent minder.

fascinerend dat de discussie zich trouwens altijd toespitst op homo's en zelden op lesbo's .
of zou nachtwaker dan toch af en toe fantaseren over een trio'ke met 2 schone madammekes?
Dat ga ik niet aan uw neus hangen .
Echte lesbo's hebben trouwens zelden interesse in mannen. Toch degenen die ik ken.
En in een wereld leven waar alle mannen homo zijn, behalve jijzelf, met duizenden onbevredigde vrouwen die staan aan te schuiven, dat ga je na een tijdje ook niet meer prettig vinden. Als je totaal afgepeigerd bent, nog 30 kilo weegt, en dat ze daar nog staan te dringen en aan te dringen.
Oud 26 december 2012, 23:05   #169
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nachtwaker Bekijk bericht
Zet die ploat af, z'is al zotgedroaid...
Ik noem een kat een kat, da's alles, van die moderne mode-woorden zoals " gay " en " homo " moet ik niet hebben.
In mijne jonge tijd werden die niet gebruikt voor die doelgroep.
Dan kunnen we vaststellen dat uw plaat oud, grijs en verslaten is, wakker worden, homo's worden geen kat meer genoemd maar gewoon medemens.
Wat denk je , kun je daar mee leven of knasetand je nog wat verder?
Oud 26 december 2012, 23:07   #170
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat ga ik niet aan uw neus hangen .
Echte lesbo's hebben trouwens zelden interesse in mannen. Toch degenen die ik ken.
En in een wereld leven waar alle mannen homo zijn, behalve jijzelf, met duizenden onbevredigde vrouwen die staan aan te schuiven, dat ga je na een tijdje ook niet meer prettig vinden. Als je totaal afgepeigerd bent, nog 30 kilo weegt, en dat ze daar nog staan te dringen en aan te dringen.
tJA...daarom zijn het ook lebische vrouwen, wist u dat niet?
En zelfs al was u de laatste man, mogelijk vertikken we het dan nog voor u aan te schuiven!
Oud 26 december 2012, 23:12   #171
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vraag mij eigenlijk af waarom jij zo in de bres springt voor de homo's ? Ben je emotioneel betrokken ? Zelf ééntje die liever verse mossels dan hotdogs lust ?
Maak je niet ongerust, ik heb daar niets tegen, enkel wil ik dat ieder op zijn plaats blijft. Een speciale seksuele voorkeur maakt van u geen uitzonderlijk persoon, waar men " respect " voor moet getuigen . Men mag het tolereren, dat is meer dan genoeg, zolang het om niet bij de wet verboden handelingen gaat tenminste ( pedo, bestialiteit, necrofilie...). En al die zever over trouwen en adopteren hoeft vanzelfsprekend ook niet voor mij, ook al ben ik geen Paus-fan, verre van.
Uw mening vind ik die van een gefrustreerde vetlap, alsof je lesbisch moet zijn om te vinden dat die mensen gelijke rechten hebben.
Zij " hoeven niet op hun plaats te blijven" en evenmin is " tolerantie meer dan genoeg" en het is beledigend, discriminerend om die mensen gelijk te stellen aan bijvoorbeeld necrofelie!
Gelukkig deelt de samenleving uw " opvattingen " niet, en kunnen homo's trouwen en adopteren.
Oud 26 december 2012, 23:51   #172
nachtwaker
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan kunnen we vaststellen dat uw plaat oud, grijs en verslaten is, wakker worden, homo's worden geen kat meer genoemd maar gewoon medemens.
Wat denk je , kun je daar mee leven of knasetand je nog wat verder?
Mee leven zal best lukken. Tot nu toch.
Maar lees eens de bijbel, vooral dat hoofdstuk over Sodom en Gomorha
Ik denk dat die Omo-trend één van de tekens is dat de wereld binnenkort zal vergaan.
Oud 26 december 2012, 23:54   #173
nachtwaker
Banneling

Standaard

Citaat:
tJA...daarom zijn het ook lebische vrouwen, wist u dat niet?
En zelfs al was u de laatste man, mogelijk vertikken we het dan nog voor u aan te schuiven!
Zeker van ? Heb ik geen enkele kans ?
http://www.google.fr/imgres?q=lesbia...9,r:3,s:0,i:94
Oefff ! Weer eens geluk gehad !

Laatst gewijzigd door nachtwaker : 26 december 2012 om 23:59.
Oud 27 december 2012, 00:02   #174
nachtwaker
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw mening vind ik die van een gefrustreerde vetlap, alsof je lesbisch moet zijn om te vinden dat die mensen gelijke rechten hebben.
Zij " hoeven niet op hun plaats te blijven" en evenmin is " tolerantie meer dan genoeg" en het is beledigend, discriminerend om die mensen gelijk te stellen aan bijvoorbeeld necrofelie!
Gelukkig deelt de samenleving uw " opvattingen " niet, en kunnen homo's trouwen en adopteren.
Komende van u zal ik dat maar als een complimentje opnemen.
Maar je hebt nog steeds mijn vraag niet beantwoord : ben je emotioneel betrokken bij deze kwestie ?
En ook : de maatschappij is veel minder tolerant als jij schijnt te denken. Of anders leven wij in verschillende werelden.
Oud 27 december 2012, 00:05   #175
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeker van ? Heb ik geen enkele kans ?
http://www.google.fr/imgres?q=lesbia...9,r:3,s:0,i:94
Oefff ! Weer eens geluk gehad !
We , jongetje, gaat niet over lesbo's maar over vrouwen die mannen leuk vinden, behalve wanneer ze te dom zijn om hooi te eten, dan staat er niemand in de rij.
Oud 27 december 2012, 00:06   #176
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Komende van u zal ik dat maar als een complimentje opnemen.
Maar je hebt nog steeds mijn vraag niet beantwoord : ben je emotioneel betrokken bij deze kwestie ?
En ook : de maatschappij is veel minder tolerant als jij schijnt te denken. Of anders leven wij in verschillende werelden.
Inderdaad verschillende werelden, gelukkig maar!
Oud 27 december 2012, 00:09   #177
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat die Omo-trend één van de tekens is dat de wereld binnenkort zal vergaan.
Met die mening kun je altijd naar een psychiater.
En de bijbel lag niet onder mijn kerstboom.
En ik wil je niet bang maken maar heeft niemand je ooit vertelt dat niet enkel Sinterklaas een fabeltje is maar er ook altijd al homo's waren?
Oud 27 december 2012, 01:02   #178
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
de bijbel?
mja, als een 2000J sprookjesboek uw moreel kompas is dan ben je uitgeklapt hé
stap eens in die teletijdmachine richting 2013

enne ,wie dat sprookjesboek als morele leidraad gebruikt wordt meestal afgeraden om zelf te denken.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2012, 01:04   #179
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
enne ,wie dat sprookjesboek als morele leidraad gebruikt wordt meestal afgeraden om zelf te denken.
Hoezo?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2012, 15:10   #180
goebezig
Burger

Standaard

Raar om homoseksualiteit te vergelijken met genocide of bestialiteit.

Er is een duidelijk verschil en om het puur bij seks te houden; bij homoseksualiteit komen de rechten van geen enkel van de betrokken partijen in het gedrang. Wat wel zo is bij bestialiteit, pedofilie of genocide...

Als je wil argumenteren over de seksuele rechten van tieners, dan wil ik nog wel gaan voor zever dat een cultureel fenomeen is, maar om te beweren dat openlijke acceptatie van homoseksualiteit aanleiding geeft tot openlijke aanvaarding van bestialiteit en pedofilie vind ik wat ver gezocht.

Bovendien kun je als pedofiel bvb. geen "extra rechten" inzake uw seksuele praktijken eisen, aangezien deze rechten onwettig zouden zijn. Wel kun je gelijke rechten eisen van de maatschappij, maar als pedofiel heb je dat al. Pedofiel zijn zonder in te leveren aan persoonlijke rechten is perfect mogelijk, zolang je de rechten van een ander niet schendt.
goebezig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be