Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2012, 11:07   #161
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik gok op de gepatenteerde leugens van mevrouw Temsamani, die deze eigenschap als gefaloueerde leugenares reeds vroeger heeft tentoongespreid.
Is er al een verklaring van de ambassadeur zelf?

Ben Weyts kan ook niet echt onpartijdig zijn in deze kwestie.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 11:15   #162
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Wat dan met BELGISCHE MINISTERS die niet alleen weigeren van Nederlands te praten maar het zelfs niet machtig zijn ?
Daar kraait geen Waalse haan naar ....

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 11:43   #163
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Is er al een verklaring van de ambassadeur zelf?

Ben Weyts kan ook niet echt onpartijdig zijn in deze kwestie.
lees misschien wat ik postte in post 160? of bent U iemand die enkel zijn eigen commentaar leest?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 december 2012 om 11:44.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 11:43   #164
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Wat dan met BELGISCHE MINISTERS die niet alleen weigeren van Nederlands te praten maar het zelfs niet machtig zijn ?
Daar kraait geen Waalse haan naar ....
Omdat dit de essentie is van het Belgische staatsconcept, gebouwd op Franstalige dominantie en bestaand bij gratie van Vlaamse onderdanigheid.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 11:51   #165
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal Bekijk bericht
Zegt de geniale leider die Bruxelles terug aan Vlaenderen zal geven zonder dat de kleine franstalligen daar iets kunnen zeggen...
Hoe precies dat zal gebeuren heeft ie toch nooit verklaard.

Ik moet dat niet verklaren, Brussel ligt als Vlaamse hoofdstad in Vlaanderen en gaat nergens heen.

Ik zou graag horen hoe de Walen Brussel gaan annexeren als Franstalig lebensraum, het is namelijk daarover dat de oorverdovende stilte heerst. Want dat is het probleem "Brussel" in de kern, de Walen krijgen het niet in handen.

Leg het gerust uit, ik ben heel nieuwsgierig.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 12:09   #166
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgende keer zal onze ambassadeur dus Engels spreken want er zijn Grieken in de zaal. Goed zo?
Aangezien al die zakenlui zeker wel Grieks-Latijnse gedaan hebben op school komen Grieks en Latijn in de eerste plaats in aanmerking.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 12:12   #167
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zegt de geniale leider die Bruxelles terug aan Vlaenderen zal geven zonder dat de kleine franstalligen daar iets kunnen zeggen...
Hoe kan je nou iets teruggeven dat altijd van jou geweest is? Walen houden er toch soms zo'n rare redeneringen op na
Citaat:
Hoe precies dat zal gebeuren heeft ie toch nooit verklaard.
Er is een dodelijk gif in de maak dat alleen werkt op mensen die een bepaald kultureel superioriteitsgen in hun DNA meedragen
Oud 26 december 2012, 12:13   #168
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik moet dat niet verklaren, Brussel ligt als Vlaamse hoofdstad in Vlaanderen en gaat nergens heen.

Ik zou graag horen hoe de Walen Brussel gaan annexeren als Franstalig lebensraum, het is namelijk daarover dat de oorverdovende stilte heerst. Want dat is het probleem "Brussel" in de kern, de Walen krijgen het niet in handen.

Leg het gerust uit, ik ben heel nieuwsgierig.
Ja, dat zie je en hoor je direct, als je in Brussel toekomt
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 12:13   #169
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Dus die ambassadeur loog?
Vertel me eens wat die ambassadeur gezegd heeft. En nee, niet de leugens van dat pokkewijf dat blijkbaar geen Nederlands kan verdragen.
Oud 26 december 2012, 12:16   #170
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ja, dat zie je en hoor je direct, als je in Brussel toekomt
Als je uitgelachen bent Piet:

Citaat:
Je mag het altijd uitleggen, ik ben heel benieuwd.
Oud 26 december 2012, 12:24   #171
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Aangezien al die zakenlui zeker wel Grieks-Latijnse gedaan hebben op school komen Grieks en Latijn in de eerste plaats in aanmerking.
o ja, en in rome spreken ze Latijns. was ik vergeten.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 26 december 2012, 12:29   #172
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je uitgelachen bent Piet:

Je mag het altijd uitleggen, ik ben heel benieuwd.
er valt niks uit te leggen. Als het er opaan komt, vormen Wallonië en Brussel één blok, en wordt uw mantra weggelachen.
Oud 26 december 2012, 12:32   #173
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
er valt niks uit te leggen. Als het er opaan komt, vormen Wallonië en Brussel één blok, en wordt uw mantra weggelachen.

Of, hoe simpel het leven toch kan zijn.
Oud 26 december 2012, 12:35   #174
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Of, hoe simpel het leven toch kan zijn.
t'is gewoon de realiteit, en dat weet je best ook.
Oud 26 december 2012, 12:42   #175
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
t'is gewoon de realiteit, en dat weet je best ook.
De realiteit is dat Brussel de Vlaamse hoofdstad is en in Vlaanderen ligt.

En al de truut a la, er zijn er die Frans spreken, of er wonen veel vreemdelingen, zal daar niets aan veranderen.

Net zoals de Driekoningenstraat in Berchem, als je daar door loopt dan kan je je in Turkije wanen, en 50 meter verder in Marokko, en nog 50 meter verder lijkt het een Poolse straat, maar als we later die avond in ons bed kruipen, dan is Berchem een Vlaamse stad en dat blijft zo, eender hoeveel vreemdelingen er wonen of welke taal men er spreekt.

En al uw Vlaminghaat - zelfhaat, zal daar niets aan veranderen.
Oud 26 december 2012, 12:53   #176
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De realiteit is dat Brussel de Vlaamse hoofdstad is en in Vlaanderen ligt.

En al de truut a la, er zijn er die Frans spreken, of er wonen veel vreemdelingen, zal daar niets aan veranderen.

Net zoals de Driekoningenstraat in Berchem, als je daar door loopt dan kan je je in Turkije wanen, en 50 meter verder in Marokko, en nog 50 meter verder lijkt het een Poolse straat, maar als we later die avond in ons bed kruipen, dan is Berchem een Vlaamse stad en dat blijft zo, eender hoeveel vreemdelingen er wonen of welke taal men er spreekt.

En al uw Vlaminghaat - zelfhaat, zal daar niets aan veranderen.
dan hadden ze er maar moeten blijven wonen, ipv massal naar "den buiten" te trekken om een fermetteke te bouwen.
Die Vlamingen hebben zelf Brussel verwaarloosd en overgeleverd aan Franstaligen. Nu is het te laat, het kalf is verdronken. Tenzij je natuurlijk een "Vlaams leger" vind die Brussel terug gaat heroveren.
Bonne chance, zou ik zo zeggen.
Oud 26 december 2012, 13:00   #177
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dan hadden ze er maar moeten blijven wonen, ipv massal naar "den buiten" te trekken om een fermetteke te bouwen.
Die Vlamingen hebben zelf Brussel verwaarloosd en overgeleverd aan Franstaligen. Nu is het te laat, het kalf is verdronken. Tenzij je natuurlijk een "Vlaams leger" vind die Brussel terug gaat heroveren.
Neenee Piet, dat is al te simpel. Volgens uwen uitleg is Benidorm Vlaams grondgebied omdat er zoveel Vlaamse gepensioneerden wonen, want de Spanjaard had er maar moeten blijven wonen. Oh, en Borgerhout is Marokkaans grondgebied - lol!

Ik weet wel, je hoopt dat de Vlaming bang en onderdanig blijft, maar ik vrees dat uw anti-Vlaamse tijd voorbij is. Uw "Brussel kwijt" kreten maken geen indruk meer.
Oud 26 december 2012, 13:01   #178
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ha ? u noemt dat verwaarlozen en overleveren?

Nooit van de lokettenkwestie van Nols gehoord zeker? Nooit van "la belgique sera latine ou ne sera pas" gehoord zeker? Wel dat laatste gaat zijn eigen bewering nog waarmaken. La Belgique ne sera plus!

Oud 26 december 2012, 13:09   #179
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ha ? u noemt dat verwaarlozen en overleveren?

Nooit van de lokettenkwestie van Nols gehoord zeker? Nooit van "la belgique sera latine ou ne sera pas" gehoord zeker? Wel dat laatste gaat zijn eigen bewering nog waarmaken. La Belgique ne sera plus!
Nu spreekt u van +/- 1970. Veel Vlaamse Brusselaars trokken al richting platte land vanaf begin jaren vijftig.
Eind jaren vijftig woonde ik in Brussel en was de verhouding nog "Fifty-fifty".(ik kon als klein ventje, zonder één woord Frans te kennen, zonder problemen boodschappen voor mijn moeder gaan doen. ) Daarna is het redelijk snel bergaf gegaan.
Oud 26 december 2012, 13:22   #180
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu spreekt u van +/- 1970. Veel Vlaamse Brusselaars trokken al richting platte land vanaf begin jaren vijftig.
Eind jaren vijftig woonde ik in Brussel en was de verhouding nog "Fifty-fifty".(ik kon als klein ventje, zonder één woord Frans te kennen, zonder problemen boodschappen voor mijn moeder gaan doen. ) Daarna is het redelijk snel bergaf gegaan.
juist ja. En als antwerpen in 2050 arabisch zal zijn, dan hebben we dat ook zelf gewild natuurlijk.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be