![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ben Weyts kan ook niet echt onpartijdig zijn in deze kwestie.
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() Wat dan met BELGISCHE MINISTERS die niet alleen weigeren van Nederlands te praten maar het zelfs niet machtig zijn ?
Daar kraait geen Waalse haan naar ....
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lees misschien wat ik postte in post 160? of bent U iemand die enkel zijn eigen commentaar leest?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 december 2012 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat dit de essentie is van het Belgische staatsconcept, gebouwd op Franstalige dominantie en bestaand bij gratie van Vlaamse onderdanigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou graag horen hoe de Walen Brussel gaan annexeren als Franstalig lebensraum, het is namelijk daarover dat de oorverdovende stilte heerst. Want dat is het probleem "Brussel" in de kern, de Walen krijgen het niet in handen. Leg het gerust uit, ik ben heel nieuwsgierig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien al die zakenlui zeker wel Grieks-Latijnse gedaan hebben op school komen Grieks en Latijn in de eerste plaats in aanmerking.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel me eens wat die ambassadeur gezegd heeft. En nee, niet de leugens van dat pokkewijf dat blijkbaar geen Nederlands kan verdragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o ja, en in rome spreken ze Latijns. was ik vergeten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er valt niks uit te leggen. Als het er opaan komt, vormen Wallonië en Brussel één blok, en wordt uw mantra weggelachen.
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t'is gewoon de realiteit, en dat weet je best ook.
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De realiteit is dat Brussel de Vlaamse hoofdstad is en in Vlaanderen ligt.
En al de truut a la, er zijn er die Frans spreken, of er wonen veel vreemdelingen, zal daar niets aan veranderen. Net zoals de Driekoningenstraat in Berchem, als je daar door loopt dan kan je je in Turkije wanen, en 50 meter verder in Marokko, en nog 50 meter verder lijkt het een Poolse straat, maar als we later die avond in ons bed kruipen, dan is Berchem een Vlaamse stad en dat blijft zo, eender hoeveel vreemdelingen er wonen of welke taal men er spreekt. En al uw Vlaminghaat - zelfhaat, zal daar niets aan veranderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Vlamingen hebben zelf Brussel verwaarloosd en overgeleverd aan Franstaligen. Nu is het te laat, het kalf is verdronken. Tenzij je natuurlijk een "Vlaams leger" vind die Brussel terug gaat heroveren. Bonne chance, zou ik zo zeggen.
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel, je hoopt dat de Vlaming bang en onderdanig blijft, maar ik vrees dat uw anti-Vlaamse tijd voorbij is. Uw "Brussel kwijt" kreten maken geen indruk meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit van de lokettenkwestie van Nols gehoord zeker? Nooit van "la belgique sera latine ou ne sera pas" gehoord zeker? Wel dat laatste gaat zijn eigen bewering nog waarmaken. La Belgique ne sera plus!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eind jaren vijftig woonde ik in Brussel en was de verhouding nog "Fifty-fifty".(ik kon als klein ventje, zonder één woord Frans te kennen, zonder problemen boodschappen voor mijn moeder gaan doen. ) Daarna is het redelijk snel bergaf gegaan.
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |