![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Met andere woorden, als hij geen geld heeft, schenk hem een caravan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zou ik wel eens cijfers over wil zien. Hebt u die? Of misschien zou ik beter vragen : bestaan die wel?
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ernstig nu, een werkende persoon kan zich zélf een wooncontainer van 2500 euros aanschaffen, plus een stuk grond ( géén bouwgrond ) om hem op te zetten. Het probleem is dat men het récht niet heeft om zich op deze manier te huisvesten, en het is juist d�*t dat ik zou willen veranderd zien. Waarom mensen huisvesten in ouwe kazerne's, en krothuizen. Breek dat allemaal af, en zet containers in de plaats. Dat is pas ruimtelijke verordening ! Want die verplaats je zoals je wil . Dat zijn geen definitieve installatie's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is altijd de schuld van de maatschappij. Dieven, inbrekers, druggebruikers, alcoholisten, binnenkort nog de pedofielen ... 't zijn allemaal slachtoffers van de maatschappij! Een goedkoop argument ![]() Dacht u misschien dat de mensen die een normaal leven leiden zoals u (dat veronderstel ik tenminste) en ik, geen deel van de tegenslagen krijgen?
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat leegstaande gebouwen zijn, vind ik dat die moeten dienen! Het is wel aan de overheid om er voor te zorgen dat die toegewezen worden aan degenen die er een voordeel aan hebben. Kraken vind ik niet aan te raden. Maar als ik iets te zeggen had in het beleid, zou ik er toch voor zorgen dat die leegstaande gebouwen gebruikt werden, al was het dan niet voor de reden waarvoor ze oorspronkelijk gebouwd werden.
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met een wooncontainerpark zou het probleem blijvend en goedkoop opgelost kunnen worden. Men kan er zo nodig bijzetten, de parkeerplaats kan veranderd worden zo zij problemen schept voor de omgeving onderandere, en de mensen zijn op deftige wijze gelogeerd, in iets nieuw, praktisch en modern ( en spotgoedkoop ). Misschien is het TE gemakkellijk voor een Belgische geest, hier moet alles ingewikkeld zijn, en enkel verkregen na veel wroetten en zweten, afzien, en veel geld betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enne ... u weet duidelijk niet veel, hé! Maar het wordt de laatste jaren aangemoedigd om met de fiets naar het werk te komen, kwestie van minder milieuvervuiling. Voor die mensen zijn er in de meeste kantoorgebouwen kleedruimten voorzien (ze kunnen moeilijk heel de dag in hun lycrapakje rondlopen) en dikwijls zijn die inderdaad met douche. Er zijn in al die gebouwen trouwens WC's en lavabo's dus is een douche heel gemakkelijk bijgeplaatst.
![]() |
![]() |
#171 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus: Ik niet: maar zeker niet alle 'NEP sociale werkers', die hun tijd hier op het 'Forum' verbrassen, in plaats van zich op het 'terrein' gedienstig te stellen!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar waarom wilt u die mensen per se in een caravan steken? Waarom wilt u die op onze kosten allemaal hun eigen stuk grond geven terwijl hardwerkende mensen dat niet krijgen?
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder heb ik het gevoel dat u gewoon een nieuw soort zigeuners wilt creëren.
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() s'Morgens van hetzelfde : kachel aanzetten, en terug onder de dekens tot het warm is. Daarna de koffie opzetten, en mij aankleden. ![]() De rest van de dag was ik meestal niet thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Wat het onderwerp zelf betreft : vroeger bestonden er dakloperkolonies (of hoe heette dat alweer.....). Precies wat iemand hier voorstelde als 'oplossing' van het probleem. Waarom werd dat ook alweer afgeschaft ? """Toen in 1993 de Wet op de Landloperij werd afgeschaft (omdat arm zijn, geen misdaad is), mochten de resterende landlopers vertrekken.""" 'k Zal het er zelf maar aan toevoegen : waarschijnlijk zonder aan de gevolgen voor de landlopers te denken....maar 'k kan mis zijn natuurlijk ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 13 januari 2013 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |