![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zowel de zwakke punten als de sterke zijn mij toegenegen. Maar als er zaken van buiten te zwaar binnenshuis gaan wegen, dan moet er iets gedaan worden om het geheel intact te houden. Een politieke partij die dat aandurft, geniet mijn voorkeur. En van mijn part als trouwe spa stemster tot voor de laatste stemming mag BDW nog meer het been stijf gaan houden. En dat heeft niks te maken met fascisme. Zo kinderachtig om die zware termen er altijd bij te halen, waarschijnlijk bij gebrek aan inhoudelijke argumentatie. Die kan je ook nooit hebben. Allochtonen kunnen nooit mensen van hier worden. Nooit. Er is een hemelsgroot verschil in denkwijze alleen al. En allochtonen hebben hier geen voorhistorie, ze spreken geen dialect dat hier eeuwenlang gecultiveerd werd. De finesse is er niet. Het wordt nageäapt maar dat is om bij te huilen. En we zijn dan nog zo vriendelijk om dat allemaal te slikken; om moeilijke woorden te vervangen door simpele woorden, om trager te spreken, om... ik doe het niet meer. Als jij dat fascisme vindt, dan zeg ik 'Frankly, my dear, I don't give a damn.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=cAHk7-RK1JM |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Diegenen die zoiets beweren hebben meestal zelf nooit iets nuttigs uitgevoerd. Rechtse rakkertjes hebben meer oog voor de verdiensten van linkse werknemers om te zorgen voor de inkomsten van werkgevers. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De conclusie van de dag is eerder dat rellen niet meer door de vingers gezien wordt en men liever proactief optreedt, dan dat men later de gesneuvelde ruiten gaat vervangen. Misschien bent u wel zelfstandig ramenmaker en dan kan ik het natuurlijk wel verstaan dat u graag hebt dat dat uitschot gaat rellen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 14 januari 2013 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 14 januari 2013 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() Zie het zoals het is, de zoveelste reclamestunt van Bartje.
En wat de anarchie betreft, overal waar rechtse kapitalistenrakkertjes zitten lokken ze het zelf wel uit. Verdeel en heers en verdien daar zoveel mogelijk aan en geef de schuld aan anarchisten en communisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en gezien het tegenpruttelen denk ik dat die boodschap héél goed is aangekomen in de gekoloniseerde districten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 januari 2013 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het resultaat van die revoluties doet er niet toe. Mijn punt was dat als men betogen wil men dat zal doen ongeacht de tegenstand. Ook hier in België. En ook tegen keizer Bartholemeus. Welke latijnse spreuk zou hij na de fata morgana-betoging geformuleerd hebben. Veni, vidi, vici?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Morgen Laatst gewijzigd door Jakko : 14 januari 2013 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
De PVDA gelooft, en vooral dan Zohra Otman, dat ze de allochtone stem kan recuperen, -al was dit maar tijdelijk-, in afwezigheid van een nieuwe islamitische formatie. Het is niet dat ik het hen niet gun, ze zijn een objectieve bondgenoot tegen Vlaamse autochtone Antwerpenaren, maar het is hen niet gelukt in het verleden (lijst resist) en het zal hen nu ook niet lukken.
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Je gelooft me misschien niet, maar er leven en werken hier een massa blanke allochtonen, waar ik nooit iets over hoor van jullie, maar dat is waarschijnlijk omdat ze voor 5€ per uur langs Duitse malafide uitzendkantoren om, voor rechtse rakkertjes werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben we veel last met bvb inwonende Italianen, Amerikanen, etc?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
![]() Er wordt hier, in navolging van enkele belanghebbenden (pvda+ die dan ook nog durft spreken in naam van de Borgerhouters die ze kent, die allicht gematigden zijn - de echte Islamist waarvoor men moet vrezen, daar heeft niemand contact mee, ook geen pdva+er, maar die leeft volledig geïsoleerd van onze samenleving. Beanstigend dat extreem-links dat niet doorheeft en op basis daarvan zich vermeend veilig voelt en uitspraken doet die het land in gevaar kunnen brengen (doordat er in werkelijkheid grote onveiligheid is waardoor een staat van paraatheid geoorloofd is)...
gekakeld dat er geen oproep tot betognig geweest zijn. Echter: Krant van 11 januari: Citaat:
Citaat:
... Waarom de pvda+ daarvoor moet liegen, of is ze werkelijk zo naïef om te denken dat ze goede contacten hebben met de Islam en ook de meest extremistische takken daarvan (waarmee ze eigenlijk de hele Borgerhoutse Islam beledigt, want schijnbaar scheert men iedereen over dezelfde kam), is me een raadsel...
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de PVDA+ zonder allochtone stemmen niet kan overleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Echter, de pvda+ in diezelfde krant (een krant die ze beledigt en schoffeert voor onjuiste journalistiek), over het ingevoerde samenscholingsverbod:
Citaat:
Waarom die discriminatie? Als er iemand gaat betogen omdat mohammed zogenaamd geschoffeerd zou zijn geworden door een ongelovige, dan zouden dat toch de Imams moeten zijn zou ik denken? ![]() Maar wat hebben jongeren (vaak nog zoveelste generatie) daar nu mee te maken? Interpreteren jongeren de Koran plots strikter dan de oudere generaties ofzo? Hebben die jongeren overigens ooit een Koran gezien? ![]() Of geeft de pvda+ toe wat wij allang weten: dit heeft niets te maken met Islam, maar alles met een bende ontspoorde jongeren die ieder excuus aangrijpen om op gelegitimeerde wijze (want autoriteiten doen niets) winkelruiten en buurten aan diggelen te slaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Gouverneur
|
![]() Een burgemeester die verneemt dat er mogelijk rellen zouden kunnen voorvallen, heeft de verdomde plicht om deze te voorkomen.
Het zou mij trouwens niet verwonderen indien de PVDA knokploeg dergelijke potentiële rellen orkestreert met politiek gewin in het achterhoofd: PVDA roept via valse profielen op tot rellen en wacht de reactie van de burgemeester af. - Ofwel gaat de burgemeester niet in op dergelijke lichte geruchten. PVDA zendt de knokploeg de straat op, stookt de relschoppers op samen met hun vrienden uit moslim- extremistische hoek en kan vervolgens trots verklaren dat Bart De Wever een zwakke burgemeester is die, ongeacht de gemaakte verkiezingsbeloften, de veiligheid overduidelijk niet kan garanderen. - Ofwel gaat de burgemeester wel in op de geruchten en neemt hij maatregelen. De PVDA knokploeg wordt vervolgens koest gehouden en PVDA kan Bart De Wever vervolgens een facist noemen die provoceert en fel overdreven acties onderneemt. Altijd prijs voor de extremisten. Laatst gewijzigd door Wimpeus : 14 januari 2013 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |