![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen is welkom in Antwerpen ik heb enkel scherp gereageerd om twee redenen
1.moest ik elke keer een topic openen omdat ze me vies bekijken om mijn huidskleur dan kan ik dat hier dagelijks doen. Volgens mij zit er dus meer achter deze topic (de autochtoon en vooral de vlaams kiezer in een slecht daglicht plaatsen) 2.ben ook in mijn gat gebeten als antwerpenaar ... ik vind dat niemand van een andere stad op deze stad moet afgeven zoals jij dat doet. Daar hou ik me ook niet met bezig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben mijn ouders eeuwig dankbaar dat ze me door geen enkele religie lieten contamineren. Godsienst is slecht voor de geestelijke gezondheid: daar zijn moslims het levende bewijs van. Een christen kan gelukkig zijn godsdienst een plaats in z'n persoonlijk leven geven en heeft geleerd tijdsgebonden te interpreteren. Da's het verschil met moslims. Die zijn nog niet toe aan daden van individueel denken. Hun verlichting moet nog beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zeg me eens ben je gedoopt? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#169 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als je inderdaad daar woont en regelmatig gebruik maakt van de tram dan weet je heel goed dat Antwerpen onleefbaar is geworden dank zij de Arabische mensen,je hoort mij niet zeggen dat er geen goede zijn,alleen die zie je niet he,die komen niet op straat,die leven juist hun leven maar ontkennen dat er een hoop rotzakken tussenzitten is hetzelfde als de de duitsers die achteraf zeiden" ich hab es nicht gewüst" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
En het is andermaal een leugen dat wij zouden ontkennen dat er geen problemen zouden bestaan. Alleen zinnen de oplossingen van het racistische Blok ons niet. Wij zeggen: "Haal de boefjes er van tussen en laat de rest (het overgrote deel dus) met rust." Het racistische Vlaams Blok zegt: "Gooi iedereen buiten, te beginnen bij de criminelen en de werklozen en waar we zullen stoppen, dat vertellen we jullie later wel."
"Islam is the sword the left is using to slit the throat of America." Charlie Kirk social media post, 8 September 2025 Laatst gewijzigd door thePiano : 27 juli 2004 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat ergert de mensen tegenwoordig mateloos! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gelijke kansen, op alle niveau's zou al een hele stap vooruit zijn.
![]() |
![]() |
#176 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Tegendradigaard]
Ik trek mij daar niks van aan hoe dat de mensen mij bekijken. en ik maak wekelijks mee dat mensen mij niet alleen kwaad bekijken, maar mij ook nog eens achternalopen om mij eens mijn vet te geven (mondeling dan meestal) ik maak regelmatig mee hoe heelder troepen mensen mij uitschelden voor alles wat lelijk is. De blikken die ik regelmatig moet bekijken vol woede en afschuw... Gebaren, middelvingers, heel de santenboetik, Blikken van alle soorten mensen, vrouwen, mannen, volwassen, kinderen, ach moest ik iedere keer een forum openen omdat ik kwaad bekeken werd.... ik zou hier misschien alle weken wel een forum kunnen openen..... QUOTE] Begint eens met je dagelijks te wassen hé. Wekelijks kwaad bekijken en achternalopen ... heelder troepen mensen die je uitschelden ... Blikken vol woede en afschuw, gebaren ... van alle soorten mensen als ik het zo herlees, 't is verdoeme litteratuur ! Een modern gedicht !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#180 | |
Vreemdeling