![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Kan de minster van onderwijs een homo zijn ? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
26 | 40,63% |
Ja. Dat mag toch geen rol spelen !! |
![]() ![]() ![]() |
41 | 64,06% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 17,19% |
Liever niet. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 25,00% |
Ja. Zelfs als hij het voor klein mannen heeft. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,94% |
Ik heb hier geen mening over. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,38% |
Prins Laurent for President ! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 21,88% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 64. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in hoe iemand incompetent zou zijn omdat hij zelf geen schoolgaande kinderen heeft? Waarom zou dat in deze functie belangrijk zijn? Zijn leraars zonder kinderen dan slechte leraars? Laatst gewijzigd door JBM : 19 februari 2014 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar waar gaat jouw voorkeur uit ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 februari 2014 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geslacht, leeftijd, seksuele orientatie, gezinssituatie enz. spelen voor mij geen enkele rol. Het gaat er om hoe goed de persoon in kwestie zijn of haar job uitoefent. Zoals in de privé wil ik dat ambtenaren en dus ook leerkrachten periodiek opgevolgd worden en bijgestuurd worden waar nodig. Indien bijsturing niet blijkt te helpen volgt uiteindelijk onvermijdelijk een ontslag. Laatst gewijzigd door JBM : 19 februari 2014 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goede leerkracht is meer dan iemand die zijn job goed uitoefent. Als je dat niet erkent dan heb je andere waardeoordelen dan ik. Wat jou uiteraard van harte gegund is.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 februari 2014 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er volgens jou juist homofoob of debiel aan de vraag ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 februari 2014 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal het anders proberen: waarom stel jij je deze vraag? Wat wil je met deze debiele vraag/discussie eigenlijk aantonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op voorwaarde dat u op heldere wijze verduidelijkt 1) hoe en 2) waarom u mij op die manier kwalificeert, mag u mij eender wanneer ánders willen kwalificeren dan aan de hand van het criterium 'hoe goed oefent "djimi" zijn/haar job uit?'. Ga uw gang!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar we dwalen af, ik zie nog altijd niet in waarom het noodzakelijk is kinderen te hebben om minister van onderwijs te kunnen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet mogelijk om aan jou mijn punt duidelijk te maken omdat voor jou het niet in vraag kan gesteld worden. Dat is mijn punt dat ik met dit topic wou maken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 februari 2014 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Staatssecretaris
|
![]() Het zou wel in vraag gesteld kunnen worden. Als daar een reden voor zou zijn. Ik zie ze niet. Maar jij duidelijk wel. Dan moet je toch kunnen zeggen wat of niet soms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarmee onderlijn je nog eens extra het punt dat ik wou maken. Er heerst een sociale druk in onze samenleving die conservatieve standpunten in zake onderwijs onderdrukt.
![]() |
![]() |