![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
De politics-pedofiel (rarara... Ik ben benieuwd wat homo-saris Muyters als commentaar heeft op het roze-BIN-initiatief. |
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Fijn nen bos in uwen hof, ! dan kunde inderdaad af en toe wat dichter bij de natuur gaan staan, ... |
|
|
|
|
|
|
#163 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
|
|
|
|
|
#164 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
'k word nog nen echten bosmens...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik versta eerlijk gezegd ook nie goe wat er zo lekker is aan neuken in den auto of in 't bos, ... Als ge uwe rug nie verekt, dan bijt er wel een mier of een ander 6 potig beest in uw lijf... En het risico da ge loopt dat er ineens eene gelijk ikik naast u staat die juist zijn nachtwandelingske aan 't maken is, ... of nog beter de flikken die uw op en neer gaande reet bewonderen in het schijnsel van hunne Mag-Litte... |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
|
een spin in het kruis van mijn vrouw en ik maar likken zekers..... stel je voor in den donkere als het een iet of wat harige spin is zoude nie zo rap door hebben dat je een spin aan het likken bent.... jakkes vies brrrrrr 'k hem gene schrik van spinnen maar der een beffen... jakkes brrrrrrrrrrr
'k zal het wel in het bed doen as het voor jullie hetzelfde is... allez vooral voor mijn vrouw eigenlijk he
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
Dat zouden ze dan een kruisspin noemen he
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
amai en ik zou nogal last krijgen met de Gaia ook. Seks met spinnen, verkrachting nog wel.... tsss tssss
'k zal het maar op de muis van die van mij houden... alhoewel mag dat ook wel van Gaia ? Haar poes dan maar ? Tja ... 'k zal dan maar naar het stadspark gaan zekers... ze maken het ne mens nogal moeilijk...
|
|
|
|
|
#169 | ||
|
Burgemeester
|
Citaat:
En wie ben jij om te oordelen of ik wel of niet mag oordelen? Citaat:
Laatst gewijzigd door Sale-Flamin : 4 augustus 2004 om 16:10. |
||
|
|
|
|
|
#170 |
|
|
Ge haalt mij de woorden uit mijne mond Sale flamin
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
Hoe doet ge dat zo een wit bericht inspreken ?
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Pas op : a dirty mind is a joy forever ! |
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't leven is er nie simpeler op geworden. |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Simpel, ge drukt op snel reageren, daarna sla je op je voorhoofd, goddoemme roepend, gevolgd door... auw, omdat je niets hebt ingevuld. Simpel hé. Laatst gewijzigd door Sale-Flamin : 4 augustus 2004 om 16:14. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ah, zo dus, ...
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 4 augustus 2004 om 16:20. |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
meestal ga je toch wandelen in het park met kinderen, eendjes voederen, luchtje scheppen, voor een ontspannende wandeling... 's nachts blijf je er beter weg uit veiligheidsoverwegingen tenzij je perverse bedoelingen hebt
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 4 augustus 2004 om 16:28. |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Banneling
|
Voorlichting is ool belangrijk en kinderen moge gerust in het park komen en weten hoe het echte leven in elkaar steekt, want holebi zijn is perfect normaal
en misschien ontdekken ze tijdig dat ze ook wel anders zijn. |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik vind holebi niet perfect en nog minder normaal, hetero is mijn standaard als het even nog mag. Ik zal mijn kinderen wel opvoeden zoals ik het wil en niet volgens uw "zeer persoonlijke mening" maar daarom in parken kinderen gaan opleiden of inleiden gaat voor mij één stap te ver !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|