Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2004, 15:29   #161
Sale-Flamin
Burgemeester

Sale-Flamin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom niet? Sommige mensen vinden het prettig om in open lucht te vrijen...
In een park met een bijzonder kwalijke reputatie, dag Jan. Je moet al verregaand sexueel gefrustreerd zijn om in het Stadspark je ding te doen.

De politics-pedofiel (rarara... ) heeft daar ook geen probleem mee, die noemt dat 'prille liefde' leren kennen.

Ik ben benieuwd wat homo-saris Muyters als commentaar heeft op het roze-BIN-initiatief.
Sale-Flamin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 15:38   #162
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Mijn vrouw kennende ..... neen inderdaad... dan zou ik iemand anders moeten zoeken.. maar ge moet nie in de rij gaan staan want ik zit der nu nie echt op te wachten om in het park te gaan neuken...

kan ik evengoed in vanachter in mijnen hof gaan vrijen, dan vrij ik zelfs niet meer in het park maar in het bos..
Ik denk overigens dat de meeste vrouwen daar nie voor te vinden zijn, ... Allé minaressen is iets anders natuurlijk daar speelt de betrappingsspanning zowiezo al mee, ? niet, ... ?

Fijn nen bos in uwen hof, ! dan kunde inderdaad af en toe wat dichter bij de natuur gaan staan, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 15:40   #163
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sale-Flamin
In een park met een bijzonder kwalijke reputatie, dag Jan. Je moet al verregaand sexueel gefrustreerd zijn om in het Stadspark je ding te doen.
Wie ben jij om daarover te oordelen?

Citaat:
De politics-pedofiel (rarara... ) heeft daar ook geen probleem mee, die noemt dat 'prille liefde' leren kennen.
Ik weet niet over wie je het hebt en wat de relevantie van die opmerking hier is.

Citaat:
Ik ben benieuwd wat homo-saris Muyters als commentaar heeft op het roze-BIN-initiatief.
Is het werkelijk teveel gevraagd om een minimum aan respect op te brengen voor iemand die zich hier niet kan komen verdedigen? Of ben je in de onfortuinlijke veronderstelling dat dit voor humor kan doorgaan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 15:41   #164
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

'k word nog nen echten bosmens...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 15:42   #165
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
godverdorie Herr Flick, kunnen die thuis gene seks hebben zoals ik ? lastige mensen allemaal...
Ze kunnen allemaal nie zo kuis zijn als wij he tegendradigaard, ...

Ik versta eerlijk gezegd ook nie goe wat er zo lekker is aan neuken in den auto of in 't bos, ...

Als ge uwe rug nie verekt, dan bijt er wel een mier of een ander 6 potig beest in uw lijf...

En het risico da ge loopt dat er ineens eene gelijk ikik naast u staat die juist zijn nachtwandelingske aan 't maken is, ... of nog beter de flikken die uw op en neer gaande reet bewonderen in het schijnsel van hunne Mag-Litte...
Oud 4 augustus 2004, 15:45   #166
Tegendradigaard

Standaard

een spin in het kruis van mijn vrouw en ik maar likken zekers..... stel je voor in den donkere als het een iet of wat harige spin is zoude nie zo rap door hebben dat je een spin aan het likken bent.... jakkes vies brrrrrr 'k hem gene schrik van spinnen maar der een beffen... jakkes brrrrrrrrrrr

'k zal het wel in het bed doen as het voor jullie hetzelfde is... allez vooral voor mijn vrouw eigenlijk he
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 4 augustus 2004, 15:45   #167
Tegendradigaard

Standaard

Dat zouden ze dan een kruisspin noemen he

Oud 4 augustus 2004, 15:50   #168
Tegendradigaard

Standaard

amai en ik zou nogal last krijgen met de Gaia ook. Seks met spinnen, verkrachting nog wel.... tsss tssss

'k zal het maar op de muis van die van mij houden... alhoewel mag dat ook wel van Gaia ? Haar poes dan maar ? Tja ... 'k zal dan maar naar het stadspark gaan zekers... ze maken het ne mens nogal moeilijk...

Oud 4 augustus 2004, 15:53   #169
Sale-Flamin
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Wie ben jij om daarover te oordelen?
Ik woon op een kilometer van het Stadspark. Ik kom er elke dag voorbij en zie die vunzigaards tippelen voor een school. Ik woon al zo'n vijfentwintig jaar in Antwerpen en ken de reputatie van het Stadspark en haar vreemde bezoekers goed genoeg om te beseffen dat een normaal mens daar 's nachts niets verloren heeft. Dan nog de verkrachting waarover ik een aantal posts terug over schreef, dat zegt ook genoeg.

En wie ben jij om te oordelen of ik wel of niet mag oordelen?

Citaat:
Is het werkelijk teveel gevraagd om een minimum aan respect op te brengen voor iemand die zich hier niet kan komen verdedigen? Of ben je in de onfortuinlijke veronderstelling dat dit voor humor kan doorgaan?
Ik zal even onrespectvol zijn de volgende keer dat we weer een hetero-saris hebben (misschien niet lang meer), 'de politie uw vriend' is niet voor mij bestemd. En ja, dit is humor, maar ja, niet iedereen begrijpt dat natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Sale-Flamin : 4 augustus 2004 om 16:10.
Oud 4 augustus 2004, 15:54   #170
Tegendradigaard

Standaard

Ge haalt mij de woorden uit mijne mond Sale flamin

Oud 4 augustus 2004, 15:54   #171
Tegendradigaard

Standaard

Hoe doet ge dat zo een wit bericht inspreken ?

Oud 4 augustus 2004, 16:08   #172
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
een spin in het kruis van mijn vrouw en ik maar likken zekers..... stel je voor in den donkere als het een iet of wat harige spin is zoude nie zo rap door hebben dat je een spin aan het likken bent.... jakkes vies brrrrrr 'k hem gene schrik van spinnen maar der een beffen... jakkes brrrrrrrrrrr

'k zal het wel in het bed doen as het voor jullie hetzelfde is... allez vooral voor mijn vrouw eigenlijk he
Pas op in uw bed kunde ook spinnen tegenkomen, ... maar gij hebt wel een living imagination hé, jong !

Pas op : a dirty mind is a joy forever !
Oud 4 augustus 2004, 16:10   #173
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
amai en ik zou nogal last krijgen met de Gaia ook. Seks met spinnen, verkrachting nog wel.... tsss tssss

'k zal het maar op de muis van die van mij houden... alhoewel mag dat ook wel van Gaia ? Haar poes dan maar ? Tja ... 'k zal dan maar naar het stadspark gaan zekers... ze maken het ne mens nogal moeilijk...
't is iet hé, ... 't enige wat ge voorlopig nog moogt is de hand aan uw zelf slaan, allé als uw linkerhand dan niet sjaloers wordt of uwe lul u geen proces aandoet voor ongewenste sexuele intimiteiten, ...

't leven is er nie simpeler op geworden.
Oud 4 augustus 2004, 16:12   #174
Sale-Flamin
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Hoe doet ge dat zo een wit bericht inspreken ?

Simpel, ge drukt op snel reageren, daarna sla je op je voorhoofd, goddoemme roepend, gevolgd door... auw, omdat je niets hebt ingevuld.

Simpel hé.

Laatst gewijzigd door Sale-Flamin : 4 augustus 2004 om 16:14.
Oud 4 augustus 2004, 16:20   #175
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ah, zo dus, ...

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 4 augustus 2004 om 16:20.
Oud 4 augustus 2004, 16:27   #176
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

meestal ga je toch wandelen in het park met kinderen, eendjes voederen, luchtje scheppen, voor een ontspannende wandeling... 's nachts blijf je er beter weg uit veiligheidsoverwegingen tenzij je perverse bedoelingen hebt
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 4 augustus 2004 om 16:28.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 16:34   #177
Bloxbuster
Banneling

Bloxbuster's schermafbeelding

Standaard

Voorlichting is ool belangrijk en kinderen moge gerust in het park komen en weten hoe het echte leven in elkaar steekt, want holebi zijn is perfect normaal
en misschien ontdekken ze tijdig dat ze ook wel anders zijn.
Bloxbuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 16:38   #178
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

ik vind holebi niet perfect en nog minder normaal, hetero is mijn standaard als het even nog mag. Ik zal mijn kinderen wel opvoeden zoals ik het wil en niet volgens uw "zeer persoonlijke mening" maar daarom in parken kinderen gaan opleiden of inleiden gaat voor mij één stap te ver !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 16:40   #179
Sale-Flamin
Burgemeester

Standaard

Citaat:

Voorlichting is ool belangrijk en kinderen moge gerust in het park komen en weten hoe het echte leven in elkaar steekt, want holebi zijn is perfect normaal
en misschien ontdekken ze tijdig dat ze ook wel anders zijn.
Als ik zo'n reacties lees dan begrijp ik ook best dat mensen die perverten ineen rammen.
Oud 4 augustus 2004, 16:43   #180
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
ik vind holebi niet perfect en nog minder normaal
Wat jij vindt, interesseert niemand.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be