![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik kan dat ook hoor: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nauwelijks 5% van de belgen is nog kerkgaand of gelovig te noemen, die obsessie is hier toch wel een stuk minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() ik heb daar inderdaad geen problemen mee, so what?
![]() |
#165 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
en amper 6% van de Belgen zijn moslims, zoveel veel 'minder' is dat niet Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 maart 2013 om 22:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Dan wil ik je wel dom en achterlijk noemen, zo rechtuit kan ik nu wel zijn op puur wetenschappelijk oogpunt.
Mooi overzicht van de gevolgen door deze inteelt kun je hier lezen, een beetje minder dom worden zo. http://archief.artikel7.nu/?p=54239 |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dus niet alleen de moslims zijn achterlijk en dom, maar nu ook de nipponezen? (in Nippon is er minder dan 0,1% moslim van de bevolking) of is het eigenlijk elke vreemde cultuur?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 maart 2013 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister-President
|
![]() het is dus eigenlijk niet alleen de nederlands taal die je niet machtig bent, maar nu ook wiskunde?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 maart 2013 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister-President
|
![]() Dat gebruik willen handhaven is effectief een teken van achterlijkheid en domheid. Nu moet men beter weten.
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Elke cultuur die inteelt toelaat en zeker die deze praktijk promoot, lijkt me niet meer dan normaal als je de gevolgen eenmaal kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() voor jou blijkbaar wel..
een duizendtal kinderen in antwerpen zal het procent moslims in België niet zo veranderen. voor 1 procent heb je 110.000 kinderen nodig. of 110 keer de antwerpse moslim kinderen. heb je een rekenmachien bij de hand?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 maart 2013 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Statistiek lezen dus, moet je echt eens leren. Laatst gewijzigd door BonBon : 31 maart 2013 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
België mag niet nagaan hoeveel Belgen ook een andere nationaliteit hebben
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst zat ik in de OCMW wachtplaats (vroeger mooi ingericht met lektuur net zoals een dokterswachtzaal > nu gewoon een paar stoelen voor het loket - waarschijnlijk zullen er een paar moslims gechokeerd zijn met de boekjes waar al eens een vrouw in lingerie opstond), om een paar documenten op te halen, en er was iets vreemds aan het groepje mensen dat zat te wachten (zo'n 10 man). Ik kon er echter niet onmiddellijk de vinger op leggen wat het nu juist was. Plots zag ik wat er mankeerde: een volle vette moslima met een dikke buik. Mijn gedachten waren nog niet koud of er stapte er een binnen. Nu was het plaatje kompleet. Moeten wij daar nu blijven voor betalen ? Maar ja, heeft weer niets te maken met dit onderwerp denk ik. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 31 maart 2013 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() Goed gedacht.
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 april 2013 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eén woordje veranderd. Een wereld van verschil.
![]() |