![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Gay parades... een goede image-building voor Holebi's? | |||
Neen. Het schept een verkeerd beeld van Homoseksualiteit, en is dus ronduit slecht. |
![]() ![]() ![]() |
34 | 58,62% |
Ja. De progressieve aard ervan zorgt voor méér aanvaarding van Homoseksualiteit. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 25,86% |
Geen mening... en steek deze poll waar de zon niet schij_t |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,52% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat jij of wie dan ook met je instrumentarium aanvangt gaat geen mens aan, zolang het de normale werking van een gezonde maatschappij niet in gevaar brengt. Wil je een schaap neuken, of een paard, of een sexgenoot(e), dat is jouw zaak. Maar verwacht niet dat de burger glimlachend blijft toekijken als je regelrechte promotiecampagnes voert voor je afwijking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#163 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk ook dat veel, misschien zelfs de meeste, homo's en lesbiennes een beetje beschaamd zijn in de gay parades. Zij willen net dat ze als normale mensen gezien worden (wat ze uiteraard ook zijn!!) en die verkleedpartijen op de gay parades geven sommige mensen een verkeerd beeld van homoseksuelen, als rare personen die degoutante kostuums dragen en bij wijze van spreken dansen met pluimen in hun gat.
![]() Trouwens, over het feit dat het net hetzelfde is als de love parade: dat vind ik ook, ik vind het allebei even overdreven. Laatst gewijzigd door Manon : 9 augustus 2004 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga volledig akkoord met uw post... Personen zoals hierboven vernietigen in enkele uren wat anderen in jaren hebben opgebouwd... Maar ik kan me natuurlijk vergissen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() Weet je wat het strafste is van alles, als we al jullie posts lezen dan zeggen jullie allemaal dat holebi's gewone mensen zijn die net zijn zoals iedereen en dat die enkelen het imago van de ganse holebi-gemeenschap besmeuren.
En dat terwijl jullie ZELF nochthans zeggen dat holebi's eigenlijk gewone mensen zijn. Dus ondanks die foto's en beelden op 't nieuws. Zien jullie daar zelf de contradictie niet van in? Laat die paar excessen dan toch zijn voor wat ze zijn, laat die 1 keer per jaar zich eens lekker uitleven. De modale holebi blijft toch gewoon wat die is, een modaal, gewoon mens.
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien ik tot die groep zou behoren, ik zou het alleszins niet erg waarderen... Maar ja, tegenwoordig moet alles kunnen... Dus vooruit met de![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Vreemdeling
|
![]() En dan gedenken dat zulke perverse homo's (zoals de foto duidelijk laat merken)kinderen willen opvoeden ... zucht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad: walgelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Is deze stupiditeit besmettelijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als een gehandicapte uitgelachen wordt op straat, verbieden we die gehandicapte dan van op straat te komen, of leren we de mensen dat er niets mis is, of niets belachelijk aan mensen met een handicap? think about it
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#176 |
Vreemdeling
|
![]() dat bijbelgedoe, achterhaald, maar toch waar.
Een homosexueel koppel hoort geen kind op te voeden. daardoor ontneemt ge kinderen de kans op een normale toekomst. Ik moet er niet aan denken dat mijn kind op een verjaardagsfeestje zal komen waar twee leernichten zoals er op die foto bovenaanstaat de ouders zijn. Ik zeg het nog eens, dat soort personen, alsook mensen die met de 'gay pride' mentaliteit deelnemen aan zo'n gayparade, horen thuis in de groep 'fetishisten. ik vraag mij dan af, waar ligt de grens??? er is niemand die een mens verplicht om een (sexuele) relatie aan te gaan met iemand van hetzelfde geslacht. Ik hou bijvoorbeeld van mijn vader, die gelukkig! een man is. Maar dat wil toch niet zeggen dat daar iets sexueels bijkomt? homosexuele gevoelens zijn gevoelens die door de betrokken personen onderdrukt moeten worden. dat heeft helemaal niets te maken met onderdrukking in de alom bekende betekenis van het woord. Feit is dat het een fetish is die in de kast thuishoort. een kind laten opgroeien in zo'n milieu, waar zijn we dan mee bezig?? aub zeg! nogmaals, zij horen thuis in de kast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het zijn dan wel de mensen die dat zien die dat gedrag met homo zijn associeren, en het is daar waar jullie op afgerekend worden. |
|
![]() |
![]() |