![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() namaste Forum tijgertjes met jullie lange witte cyber tandjes,
Ik had net mijn toetje broederlijk gedeeld met Wieroe, de hindoe kat uit delft kennisstad, lekkere hollandse griesmeel pudding, en nu likt Wieroe nog de restjes uit het kommetje als krenterig Hollands beest he, zoals zijn voorouders al eeuwenlang deden tijdens lange hongerwinters, met taaie dode ratten, gevangen tijdens barre sneeuwstormen na volle dagen jagen in de bittere ijzige kou. Maar goed, hier een slimme opmerking van Wieroe: Wieroe zei: 'Kijk Dewanand, wij zijn het er allemaal mee eens in heel Europa dat islam en alles van moslims een verarming zijn hier en absoluut geen verrijking, in de ruimste zin des woords.' 'Ok, maar moeten wij niet hetzelfde zeggen over homo's of LGBTers op Europese bodem? In jouw theorieen noem je hen Gamma rassen, die seksen met hetzelfde geslacht of afwijkend zijn in seksueel opzicht tov de normale dominante hetero seksnorm (mannetje boven wijfje en voortplanten, kleintjes maken in bed dus zoals god het heeft ingestamd in Eden). ' 'Moet er nou gezegd worden van net als die moslims zijn de Gamma rassen een totale verarming en verloedering voor heel Europa, en absoluut geen verrijking?' Hypothese: Stel nou dat Europa honderd procent islamitisch zou zijn morgen, dan betekent dit gewoon dat Europa morgen al niet meer bestaat want een moslim kan geen Europeaan zijn en voelt zich ook nooit Europeaan. Dit impliceert dan deze volgende hypothese: 'Als morgen honderd procent van alle mensen in Europa opeens tot het Gamma ras zouden behoren, dus het homoras, dan is de hele Europese bevolking binnen maximaal honderd jaar totaal uitgestorven, omdat er dan geen nageslacht meer zal zijn, en dit is in absolute zin een verarming voor Europa, dus hieruit kan afgeleid worden dat Gamma rassen een verarming zijn voor Europa, net als moslims.' Rechten geven aan Gamma rassen is hierom volgens deze hypothesen even fout als deze verlenen aan moslims.' Bewijs geleverd dus, Hebben Wieroe en ik gelijk of niet? Dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten uit delft kennisstad delft, holland planet of the intelligent apes Laatst gewijzigd door dewanand : 13 juni 2013 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Natuurlijk ... lekker hypocriet. Ge zijt gewoon onzeker van uw eigen seksualiteit. Luister wat twee mannen samen doen moeten ze vooral zelf weten. Dat laat mij koud. Als het u niet koud laat, zegt dat meer over uw geaardheid dan die van holebis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is Nietzsche nu niet bepaald een homofoob, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
1/ Holebis kunnen wel degelijk kinderen krijgen. Wie heeft u wijsgemaakt dat zoiets niet zou kunnen? Geloof me vrij dat in een 100% holebiwereld nog altijd een kinderwens zal bestaan, en dat mensen er alles aan zullen doen om die te vervullen. 2/ U ziet moslims de facto als een verarming. Waarom? 3/ u ziet het uitsterven van europeanen als een absolute verarming? Voor eiken, wolven, gras is dat een absolute verrijking. 4/ U gaat ervan uit dat deze 100% holebistelling relevant is. Zulk een scenario is compeet onrealistisch en kan niet als argument gebruikt worden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Ok. 3: Wat is dit nu weer voor onzinnig geneuzel... Het punt is juist dat die twee met elkaar zodanig verbonden zijn dat je ze niet los van elkaar kunt zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Realiseer je dan hoe idioot je hypothese was en praat in het vervolg wat minder met je kat. Dat beest is duidelijk aan het dementeren.
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie jij spoken ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan ook het punt niet. Als je het over "hersenen" hebt dan is neurowetenschap gewoonweg het meest betrouwbaar. Simpelweg omdat die wetenschap er het meest mee in aanraking komt. 2: Mijn god.... Ik weet serieus niet of ik hier om moet lachen of om moet huilen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is "redelijk"? En waarom zeg je hierboven dan het omgekeerde?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |