![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind ze ook niet achterlijk, maar de gemiddelde Amerikaan is wel maar zeer middelmatig.
![]() |
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef een metser ook maar 20 euro per uur te betalen...maar als hij stenen legt voor 500 euro per uur...tja. Nu, ik zou ook niet blij zijn met dergelijke factuur...maar ik ben nog nooit in het ziekenhuis beland...ik ga sinds ik 16 was niet meer naar de tandarts en toch betaal ik sinds ik werk een dik bedrag per maand aan de ziekenkas wat veel hoger is dan 350 euro. Die tandarts heeft nog gewerkt ervoor...ik betaal gewoon voor lucht momenteel.
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geloof ik niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien hij in de USA had gewoond, had hij zijn huis kunnen verkopen om het te kunnen financieren, want met zijn inkomsten had hij nooit zo'n zware privé-verzekering kunnen betalen. Wat doe je hier eigenlijk nog, je moest allang in Amerika wonen.
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de ontmoetingen ter plaatse.
![]() |
#167 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.thelancet.com/journals/la...lltext?rss=yes Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 18 juni 2013 om 16:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is reeds een genuanceerder beeld. Maar ik kan u verzekeren dat de gemiddelde Europeaan niet veel beter is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus over hoeveel mensen hebben we het dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 18 juni 2013 om 17:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag een bron? Want wat zien we hier? Healthcare spending...ik wil graag de uitleg van de grafieken natuurlijk
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door parcifal : 18 juni 2013 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij vraagt dus wat op de grafiek staat. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 18 juni 2013 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Een van de redenen van de hoge kost voor health care is trouwens de liability mallemolen die zo kenmerkend is voor onze slimme amerikaanse vrienden.
Elke amerikaan kan en zal een medische hulpverlener vervolgen als hij ook maar een pietsje ontevreden is over de geleverde service. Die arme tandarts die bij zipper een vulling plaatste riskeert makkelijk miljoenen dollars aan schadeclaims per jaar en verzekert zich uiteraard, maar zo'n premie kost toch snel maandelijks om en bij de 1000 dollar, en dan heb je nog geen advocaat, van die 350 dollar gaat makkelijk 20% naar legal and insurance fees. ![]() Het gaat zelfs zover dat mensen de personen die hen redden na een carcrash vervolgen omdat ze niet de gepaste training hadden (alexandra van horne, california,2009) of dat verpleegsters weigeren cpr te verlenen aan stervende bejaarden, omdat ze daar niet volledig toe bevoegd zijn en dus niet mogen van het ziekenhuis ( niet gecertifieerd, en toch cpr -> vervolging voor slagen en verwondingen, mogelijk,met de dood tot gevolg). En dus moeten deze verpleegsters toekijken hoe de bejaarden langzaam stikken. http://rt.com/usa/cpr-patient-dead-nurse-819/ Citaat:
![]() Kijk maar eens naar 'good samaritan laws' in de VS en ween. Laatst gewijzigd door parcifal : 18 juni 2013 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Googlen? Moet ik nu al jouw bronnen zelf gaan zoken? ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 18 juni 2013 om 22:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kleine hint: als jouw redenering zou kloppen, dan zou de ziektekost in België hoger moeten zijn dan in de V.S.. Zoals nu toch al wel duidelijk aangetoond is het omgekeerde het geval, en nog geen klein beetje. Je zou denken dat dan je frank valt dat er ergens in je redenering iets is dat vrij spectaculair niet klopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() En waarom zou je dat 'zonder googlen' moeten kunnen?
|
![]() |
![]() |