![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nep
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe klonk het alweer in mijn kleutertijd in Schoten? 'Weggegaan is plaats vergaan' of zoiets? |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe klonk het alweer in mijn kleutertijd in Schoten? 'Weggegaan is plaats vergaan' of zoiets? |
|
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zich wel maar in het artikel gaat het net over een groep die deze moordenaars terug naar hier wil halen... Dat is net 't gene dat er te gek is.
Zelfs ze hier in de gevangenis steken is een ramp want dan steken ze hun medegevangenen nog aan om dezelfde toeren uit te halen. |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, wat moet je met zo'n gederailleerde wezens doen? Was het publiek zwembad en de bieb zo ver dat ze er niet konden geraken? Waren er geen scouts en geen giro in loop afstand tijdens hun jeugd? Waren er geen betaalbare jeugdkampen tijdens de schoolvakanties? Waren er onvoldoende plezante cultuurevenementen in de stad waar ze opgroeiden? Waren er geen gratis fietsen te leen of fietsen voor een prijsje te huur, was er geen vrijwilligerswerk voor jongeren in dierenasielen of elders? En nergens was er een jeugdwerking voetbal, en nergens waren er kooklessen of knutselclubs. Alléz zeg! Hier klopt iets niet. Het klopt allemaal wel dat je ergens iemand die je niet eens kent en die weerloos op de grond ademt, in samenspraak de keel oversnijdt. En dat is de geïsoleerde opvoeding die die gasten krijgen van hun ouders waar de vrouw in haar broek piest als iemand van hier haar aanspreekt om de weg te vragen. Het subtiel gijzelen van een vrouw dat ze zo vervreemd raakt van de straat en wat 'buiten' leeft, wordt door de overheid wel aanvaardt. Ik vind het een anomalie. Ik heb zo een buurvrouw en ik ben ervan overtuigd dat ze haar kinderen niet kan opvoeden. En de man die volledig in een mannenwereld leeft, ook niet. Zo zijn er duizenden gezinnen, hé. Als die kinderen niet vasthouden aan het de school en het onderwijs is alles om zeep. En dan kan je alles verwachten. Omdat het contrast tussen 'binnen' (het huis en de familie) en 'buiten' (wat er leeft aan initiatieven en mogelijkheden) TE GROOT IS. Het obstakel is de islamleer zelve. |
|
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() [quote=AnarchoChristophe;6670588]Een minder goede oplossing als ze ter beschikking van de wetenschap stellen of dwangarbeid laten verrichten. Al moet je ze daarvoor ook opsluiten natuurlijk. Maar dat betreft mensen die hier moorden begaan.
Maar het betreft hier wat moslims die het niet kunnen laten elkaar een kopje kleiner te maken, ver hier vandaan. Dat is eigenlijk niet zo'n groot probleem, de wereld kan het gerust met wat minder geweldadige religioten doen. Men moet er gewoon voor zorgen dat ze België niet terug binnen geraken.[/QUOTE] Maar die komen terug binnen. Al die illegalen, hoe komen sommigen van hen altijd terug? |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry voor het vermelden van de tijger in die context. Dat beest doodt in de natuur veel efficiënter en heeft zelfs geen mes nodig. Ik heb het prachtige dier ietwat in diskrediet gebracht. |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat wisten de omstanders-belagers ook want anders zouden ze niet gezegd hebben zijn voeten vast te houden. Als je een dode of halfdode kip de keel wilt oversnijden, hoef je de poten niet meer bijeen te houden. Enfin. Het doet me een beetje denken aan een vuurdoop, waarbij je geen keuze hebt. Discussie en twijfels zijn niet meer mogelijk. Wie aarzeling vertoont gaat er van langs krijgen. Het is een test om te zien wie niet nadenkt en wie wel. En in die situatie toon je best dat je helemaal niet nadenkt. Dat is zo oud als de eerste grote oorlog waar die ook was. En ervoor en erna zullen wel cocktails geserveerd zijn van een mix van drugs en medicamenten (al dan niet verlopen). Zoals die gastjes in Liberia enkele jaren geleden. die empirisch de anatomie van ledematen van jongen en oud leerden. Zoals er nu nog van die fratsen gebeuren (ja, nu) in Oost-Kongo. Of je nu iemand de keel oversnijdt met een bot mes of een vrouw of een kindmeisje penetreert met een stok of de loop van een geweer ... what's the difference? Ach ja, de homo homo sapiens. Het 'sapiens' mag je van mijn part weglaten. |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat wisten de omstanders-belagers ook want anders zouden ze niet gezegd hebben zijn voeten vast te houden. Als je een dode of halfdode kip de keel wilt oversnijden, hoef je de poten niet meer bijeen te houden. Enfin. Het doet me een beetje denken aan een vuurdoop, waarbij je geen keuze hebt. Discussie en twijfels zijn niet meer mogelijk. Wie aarzeling vertoont gaat er van langs krijgen. Het is een test om te zien wie niet nadenkt en wie wel. En in die situatie toon je best dat je helemaal niet nadenkt. Dat is zo oud als de eerste grote oorlog waar die ook was. En ervoor en erna zullen wel cocktails geserveerd zijn van een mix van drugs en medicamenten (al dan niet verlopen). Zoals die gastjes in Liberia enkele jaren geleden. die empirisch de anatomie van ledematen van jongen en oud leerden. Zoals er nu nog van die fratsen gebeuren (ja, nu) in Oost-Kongo. Of je nu iemand de keel oversnijdt met een bot mes of een vrouw of een kindmeisje penetreert met een stok of de loop van een geweer ... what's the difference? Ach ja, de homo homo sapiens. Het 'sapiens' mag je van mijn part weglaten. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dus ongewenst gezelschap hebt dan heb je verschillende opties: a) weg ermee maar ze komen terug b) weg weg ermee (berechting en opsluiting en er voor betalen) c) je slaat juridisch een andere weg in en houdt de zaken heel transparant en windt er geen doekjes om dat bepaalde mensen beter kunnen vertrekken, ook al zijn het Belgen. Eerste stap is dus de mogelijkheid scheppen om de Belgische nationaliteit af te nemen. Daar ga je al een lawine-effect mee hebben. Dat gaat van mond tot mond. En zo zijn er nog kleine dingetjes die je perfect mogelijk kan maken. Ligt uiteindelijk niet de hele wereld aan iemand zijn voeten? Enkele referenda voor mensen van hier zijn ook mogelijk. Als je een aanwezigheid niet wenst binnen je territoria, dan geef je eerst duidelijke signalen. Dieren begrijpen die taal veel beter dan wij. We kunnen ervan leren. Als ik een kat niet in mijn tuin wil, dan hoef ik dat dier niet te kwetsen of te doden. Dat zou grosso modo de basis van mijn strategie zijn om een oplossing te bieden. Ivm een kat in je tuin: eerste vereiste is: geef het geen eten. Er zullen heel veel dingen moeten veranderen, tegen de wil in van de V.N., maar wat stelt dat nog voor? En Europa (en wat stelt Europa nog voor?) |
|
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze ''koene'' strijder zal ook wel geweten hebben wat doodsangst is.
Maar in tegenstelling met dieren mocht hij eerst nog bidden en tegen zijn 72 maagden zeggen dat hij op komst was. ![]() http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...dt-gedood.aspx Laatst gewijzigd door daiwa : 12 juni 2013 om 01:08. |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af door wie en hoe je dochter opgevoed werd mevrouw.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
De Belgische overheid heeft de islam van 'profeet' mohammed met zijn 'jihad' niet uitgevonden. Als er iets verantwoordelijk is van al die rotzooi dan is het de islam en niks of niemand anders.
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk dat die vrouw daar gewoon gevangen zit, mee doen tot ze kans ziet om te ontsnappen of gewond raakt. |
|
![]() |
![]() |
#177 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 |
|