Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2013, 22:47   #161
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever Bekijk bericht
Het voordeel van rijk zijn he
Zo is dat.
Dus zet die grenzen maar open.
Iedereen welkom.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 22:57   #162
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Tuurlijk wel, geen enkel probleem met die mensen samen te leven.
Lelijk, agressief en achterlijk zien ze er uit. Stuk voor stuk.
Ik leef nog liever gans op alleen op aarde, dan met deze bende.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 22:59   #163
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Goed he?
Hoe meer, hoe liever, hoe rapper...maar dat begrijp jij nog niet!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 23:01   #164
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Daarvoor word je geband. Of krijg je een GAS boete wegens aanzetten tot geweld.

Ik ben aan het wachten tot men alle zelfverdedigingssporten gaat verbieden.
Je zegt daar zo iets. Kijk naar de geschiedenis van karate : die is ontstaan in Okinawa, onder Japanse bezetting.
Er werd s'nachts getraind, in het geheim, want het was verboden .
De Brazilaanse capoeira was een gevechtstechniek, die de slaven vermomden als een dans.
Verbied iets, en het heeft succes.
Verbied kritiek op moslims & islam bvb.
Oud 18 juni 2013, 23:04   #165
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Nergens staat in dat artikel iets over moslims.
filmke bekeken ? Niks dan hoofddoeken en baardmannen met een kleurtje.
Oud 18 juni 2013, 23:05   #166
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dit al niet "te veel" voor u?
Twee zwarten als gebuur, is héél wat anders als 200 moslims in uw straat. Of 2000 in uw gemeente.
Oud 18 juni 2013, 23:07   #167
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan ik een Jihad strijder onder mijn bed verwachten?
Misschien wel één in uw gat als je niet oppast.
Oud 18 juni 2013, 23:07   #168
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Gedragingen worden heel vaak aan kleurtjes gekoppeld.
Dat zal wel de schuld van de gekleurden zijn zeker, als wij zo een soort koppelingen maken.
Oud 18 juni 2013, 23:12   #169
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Gedragingen worden heel vaak aan kleurtjes gekoppeld.
Heb je het boek " White Dog " gelezen ? Dat gaat over een hond, die door een racist gedresseerd word om zwarten te bijten. Daarvoor huurt hij een zwarte in, die het beest dagelijks komt afranselen.
Waarom haat die hond zwarten ? Omdat hij dagelijks rammel krijgt van hen.
Daarna komt die hond bij een zwarte terecht, die hem her-dresseert, en daarna valt hij nog enkel blanken aan.
Mensen reageren op dezelfde manier : zij haten mensen waar zij gedurend last mee hebben. Als ze een " kleurtje " koppelen aan slecht gedrag, dan is daar een reden voor.
Oud 18 juni 2013, 23:13   #170
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
mmmmm..... anale seks met een m16.

Of hebben die prutsers dat niet?
tegenwoordig lopen ze veel met bazooka's rond.
Oud 18 juni 2013, 23:16   #171
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke waanzin? U droomt misschien van een Vlaanderen zonder geen enkele Franstaligen en allochtonen maar dat is gewoon onmogelijk. Mensen zijn vrij te gaan leven waar ze willen.
Mensen als gij zijn nog erger dan de ergste der allochtonen.
Oud 18 juni 2013, 23:21   #172
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zou mij helemaal niet storen. Ik heb heel lang in Schaarbeek gewoond, ik weet heel goed wat het is met andere culturen te leven en het is zeer verrijkend.
Het is ZO verrijkend dat je er weg bent gegaan. Is je nieuwe buurt ook zo verrijkend ? Ik vermoed van niet.
Oud 18 juni 2013, 23:23   #173
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
verdedig dat crapuul maar tov de onschuldige juf
Beter (of liever: onbevooroordeeld) lezen, Dixie! Ik nam het net op voor de kleuterjuf.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 23:26   #174
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Beter (of liever: onbevooroordeeld) lezen, Dixie! Ik nam het net op voor de kleuterjuf.
Inderdaad, je nam het op voor de kleuterjuf.
De mensen zijn het echter al zo gewoon dat jij multikulti waanzin goedpraat, dat ze jouw berichten verkeerdelijk lezen.
Dat is eigenlijk best wel grappig.

Laatst gewijzigd door Demper : 18 juni 2013 om 23:27.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 23:30   #175
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het wel grappig dat degenen die zelf op het forum regelmatig reacties plaatsen die getuigen van massahysterie hier zo verontwaardigd reageren. Van sommigen ben ik zelfs quasi zeker dat ze de eersten zouden zijn om ook publiekelijk zo te reageren wanneer ze menen dat iemand uit hun omgeving iets werd aangedaan en daar volgens hen niet gepast op werd gereageerd.

Het is overigens bespottelijk om te beweren dat dit eigen zou zijn aan moslims, zoals ik al eerder zei. Denk bijvoorbeeld terug aan de massahysterie (ook met kinderen erbij) bij de aankomst van Martin in het klooster in Malonne. En zo zijn er massa's voorbeelden.

En deze topic toont weer maar eens aan dat feiten totaal onbelangrijk zijn. Over deze zaak is nagenoeg niets bekend, maar uitspraken van forummers worden zonder meer voor waar aangenomen en zo wordt er weer maar eens een eigen verhaal gefantaseerd. Wacht eventjes, is dat ook niet wat men die ouders verwijt?

Laatst gewijzigd door Edina : 18 juni 2013 om 23:41.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 23:53   #176
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...
Denk bijvoorbeeld terug aan de massahysterie (ook met kinderen erbij) bij de aankomst van Martin in het klooster in Malonne. En zo zijn er massa's voorbeelden.
Jawel, dat is ook exact hetzelfde, 'n kleuterjuf - ik weet haar naam niet meer - die beschuldigd wordt van iets - ik kan 't hier niet zeggen, iets in de meisjes steken en 'n kras in de nek van m'n zoon - & Martin.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 23:57   #177
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja waar dan...
Citaat:
Alsof zo'n massahysterische reacties enkel bij moslims voorkomen.

Maakt het daarom niet minder erg. Alles wijst er inderdaad op dat er niets is gebeurd en dat ouders geschrokken zijn van verder doodnormaal kleutergedrag. Ik zou niet graag in de juf haar schoenen staan...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 04:54   #178
toshiro
Vreemdeling

toshiro's schermafbeelding

Standaard Geen woorden voor sommige hun reacties

Ik kon het niet laten om een account aan te maken en te reageren op deze thread. Ik ben zelf van Marokkaanse afkomst en ben zelf ook moslim (ik bezie de Koran niet als een boek met regels die je moet volgen, maar als een boek met richtlijnen die ik op men eigen manier interpreteer) en mijn klein broertje van 5 zit toevallig op die school. Toch ziet u mij niet tussen die mensen staan. Ik wacht wel een onderzoek af en neem dan wel de nodige gerechtelijke stappen (wat ik best vermeld aangezien jullie hier serieuze vooroordelen hebben over Marokkanen). Ik kan jullie ook vertellen dat er over de 300 kinderen op die school zitten waarvan meer dan de helft allochtoon zijn (wat vrij normaal is aangezien het Kiel vooral uit allochtonen bestaat) en toch ziet u misschien maar 50 ouders op dat filmpje, dus zelfs geen 20% van de ouders (ruwe schattig: 50% van 300 leerlingen geeft 150 kinderen met 2 ouders geeft dus 300 volwassenen en stel dat er sommige gescheiden zijn, kom je zelfs niet aan 20% maar we gaan niet moeilijk doen). Ik begrijp dus sommige mensen hun standpunt niet in deze thread. Alle Marokkanen en/of moslims (2 verschillende dingen) slecht praten zonder zelf even na te denken vind ik overdreven idioot. Ik geef toe dat ik zelf als Marokkaan weg wil uit het Kiel en dat is ook het eerste wat ik doe vanaf ik mijn master heb al ben ik hier opgegroeid. Mijn buren zijn autochtoon en hebben in al de jaren dat we hier wonen nog nooit geklaagd over ons. Ze zijn zelfs zo ver gegaan om een cadeautje kopen voor de geboorte van mijn klein broertje paar jaar terug terwijl wij niet eens een feest hebben gegeven, dus de glimlach die ik elke ochtend te zien krijg wanneer ik naar mijn studentenwerk (ik werk al van mijn 16 en betaal mijn eigen studies) of school vertrek is steeds welgemeend. Dat jullie een slechte ervaring hebben gehad met Marokkanen geeft jullie niet het recht om ze zo aan te vallen! Ik heb zelf ook racisme ondervonden (van autochtonen), maar u zal mij nooit iets slechts horen zeggen over Belgen. Een mens is een mens ongeacht de afkomst. Als u dat niet kunt aanvaarden hebt u pech maar dat is nu eenmaal een feit.

Voor de geïnteresseerden: ik heb mijn bachelor industrieel ingenieur chemie al afgemaakt en volgend jaar rond ik mijn master af. Ik heb een blanco strafblad en mijn laatste verkeersboete dateert zelfs van 3 jaar terug. Men ex is een autochtoon (en atheïst) en had ik ook aan men ouders voorgesteld en men ouders hebben daar nooit moeilijk over gedaan, dus ik kan u verzekeren dat wij geïntegreerd zijn. Ik ben tegen terrorisme, extremisme en racisme. Mijn beste vrienden zijn allemaal afkomstig uit verschillende landen (Servië, Suriname, België (autochtoon dus), Rusland en Afghanistan) en we vormen samen een multiculturele groep die al jaren met elkaar omgaan. We hebben nog nooit iemand lastig gevallen, of in aanraking geweest met drugs of wat dan ook en ieder van ons heeft al minstens zijn bachelor. Alle Marokkanen dat ik ken (al zijn dat er maar weinig) volgen mijn gedachtegang dus ik ben niet gewoon een uitzondering.

Ben benieuwd welke argumenten sommige van jullie gaan gebruiken om mij af te breken. Ik moet wel toegeven, op het moment vind ik het grootste deel van de gebruikers die in deze thread reageren idioten en dit is niet gebaseerd op hun afkomst, maar op de inhoud van hun reacties.
toshiro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 05:20   #179
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toshiro Bekijk bericht
Ik kon het niet laten om een account aan te maken en te reageren op deze thread. Ik ben zelf van Marokkaanse afkomst en ben zelf ook moslim (ik bezie de Koran niet als een boek met regels die je moet volgen, maar als een boek met richtlijnen die ik op men eigen manier interpreteer) en mijn klein broertje van 5 zit toevallig op die school. Toch ziet u mij niet tussen die mensen staan. Ik wacht wel een onderzoek af en neem dan wel de nodige gerechtelijke stappen (wat ik best vermeld aangezien jullie hier serieuze vooroordelen hebben over Marokkanen). Ik kan jullie ook vertellen dat er over de 300 kinderen op die school zitten waarvan meer dan de helft allochtoon zijn (wat vrij normaal is aangezien het Kiel vooral uit allochtonen bestaat) en toch ziet u misschien maar 50 ouders op dat filmpje, dus zelfs geen 20% van de ouders (ruwe schattig: 50% van 300 leerlingen geeft 150 kinderen met 2 ouders geeft dus 300 volwassenen en stel dat er sommige gescheiden zijn, kom je zelfs niet aan 20% maar we gaan niet moeilijk doen). Ik begrijp dus sommige mensen hun standpunt niet in deze thread. Alle Marokkanen en/of moslims (2 verschillende dingen) slecht praten zonder zelf even na te denken vind ik overdreven idioot. Ik geef toe dat ik zelf als Marokkaan weg wil uit het Kiel en dat is ook het eerste wat ik doe vanaf ik mijn master heb al ben ik hier opgegroeid. Mijn buren zijn autochtoon en hebben in al de jaren dat we hier wonen nog nooit geklaagd over ons. Ze zijn zelfs zo ver gegaan om een cadeautje kopen voor de geboorte van mijn klein broertje paar jaar terug terwijl wij niet eens een feest hebben gegeven, dus de glimlach die ik elke ochtend te zien krijg wanneer ik naar mijn studentenwerk (ik werk al van mijn 16 en betaal mijn eigen studies) of school vertrek is steeds welgemeend. Dat jullie een slechte ervaring hebben gehad met Marokkanen geeft jullie niet het recht om ze zo aan te vallen! Ik heb zelf ook racisme ondervonden (van autochtonen), maar u zal mij nooit iets slechts horen zeggen over Belgen. Een mens is een mens ongeacht de afkomst. Als u dat niet kunt aanvaarden hebt u pech maar dat is nu eenmaal een feit.

Voor de geïnteresseerden: ik heb mijn bachelor industrieel ingenieur chemie al afgemaakt en volgend jaar rond ik mijn master af. Ik heb een blanco strafblad en mijn laatste verkeersboete dateert zelfs van 3 jaar terug. Men ex is een autochtoon (en atheïst) en had ik ook aan men ouders voorgesteld en men ouders hebben daar nooit moeilijk over gedaan, dus ik kan u verzekeren dat wij geïntegreerd zijn. Ik ben tegen terrorisme, extremisme en racisme. Mijn beste vrienden zijn allemaal afkomstig uit verschillende landen (Servië, Suriname, België (autochtoon dus), Rusland en Afghanistan) en we vormen samen een multiculturele groep die al jaren met elkaar omgaan. We hebben nog nooit iemand lastig gevallen, of in aanraking geweest met drugs of wat dan ook en ieder van ons heeft al minstens zijn bachelor. Alle Marokkanen dat ik ken (al zijn dat er maar weinig) volgen mijn gedachtegang dus ik ben niet gewoon een uitzondering.

Ben benieuwd welke argumenten sommige van jullie gaan gebruiken om mij af te breken. Ik moet wel toegeven, op het moment vind ik het grootste deel van de gebruikers die in deze thread reageren idioten en dit is niet gebaseerd op hun afkomst, maar op de inhoud van hun reacties.
In deze draad gaan heel wat forummers niet akkoord met de wijze waarop protest gevoerd wordt tegen een kleuterjuf.
Jij beschrijft jezelf als iemand die niet op die wijze protest zou voeren tegen een kleuterjuf.
Maar je vraagt je wel of hoe sommige forummers jou zouden afbreken.

Overigens gefeliciteerd met je behaalde bachelor en straks master; en met je vijfjarig broertje waar je toch bezorgd om bent.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 05:23   #180
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Er is helemaal niets aan de hand hoor.
Het gaat gewoon om moslims met een overschot aan vrije tijd.
U weet en blijkbaar alles van.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be