![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Loopt u warm voor de troonswissel? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 9,62% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
94 | 90,38% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is dat een vervalste post. Ik heb dat niet geschreven.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik de reeks linkjes volg, dan lijkt het er toch op dat U een typo hebt gemaakt in 1 van uw Pro Belgische schrijfsels.
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Democratie is de dictatuur van de dommen 3) Waar kan ik zoveel goed bier vinden als in België?
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leopold was de eerste Koning der Belgen omdat zij hem zelf hun kroon hadden aangeboden. Dit heeft nog steeds gevolgen. De Koning der Belgen wordt koning bij de gratie van zijn landgenoten, niet bij de gratie Gods. De koning staat daarmee niet boven België, vandaar dat de koning spreekt over landgenoten en niet over onderdanen. De Koning der Belgen neemt de troon in bezit nadat hij de Belgen heeft beloofd dat hij de onafhankelijkheid zal handhaven[1]. Maar de troon is van de Belgen en niet van de koning in persoon, hij mag de troon gebruiken van de Belgen in ruil voor zijn eed. De koning moet aan zijn landgenoten, vertegenwoordigd in het parlement, verantwoording afleggen. De macht is namelijk van het volk en niet omgekeerd. Uiteraard moet de koning neutraal zijn, hij fungeert als een soort scheidsrechter. Hij kan geen contracten afsluiten in zijn naam, zelfs niet privé. Lijkt me dat men daarvoor niet de straat op hoeft te gaan ... stemmen op een partij of partijen welke liever een republiek zien zou voldoende moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zij hebben deze :http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...r:24,s:0,i:160 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat maakt het beter?
![]() |
#169 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wil ik aan de moderatie vragen om de authenticiteit van die post te controleren ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De lijkt inderdaad wel zo. Dat is de bedoeling van een vervalste post hé: echt lijken...
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dat zijn allemaal dilemma's voor de mensen die hier niet tevreden zijn en weg willen hé...
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag!
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=176
En nog eens een vervalste quote ?..amai..ben eens benieuwd hoe de moderatie dit soort 'vervalsingen' kan aantonen...dat of u liegt de kleren van het lijf |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zou dat niet dùrven!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De post is authentiek. Blijkbaar wel, het zou de eerste keer niet zijn zoals ik al meermaals heb aangetoond. U vergeet wat u zelf post, en u leest uw eigen linken niet die uw gelijk zouden moeten aantonen maar dat net ondergraven. En dat allemaal om te ontkennen dat u een typfout heeft gemaakt. Is het niet eenvoudiger om te zeggen dat u inderdaad ne keer een vergissing hebt gemaakt en Blegië hebt getypt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je dat bewijzen? Zo ja, doe het dan, zo niet, hou je bek.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 19 juli 2013 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Zoveel is duidelijk
Dit is een publiek forum en ik zeg binnen de forumregels wat ik wil en daar zal je je bij moeten neerleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoonlijk moet jij kunnen bewijzen dat er reacties van u vervalst zijn... Het moet iig ne rappe zijn geweest, want een kwartiertje na uw post was de 'vervalsing' er al ![]() U komt nogal arrogant over in dit verhaal...moeite met de waarheid ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=161)
![]() |