![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Harrie, je bent al twee keer Zijn leeftijd.
Verwacht je twee keer te worden gekruisigd ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de laatste keer ga ik definitief naar de hemel. Daar veranderen alle spijkers in goud en kan ik daar mooi mijn schilderijen aan ophangen. Alle zonden zijn dan vergeven en doe ik de hemelpoort open voor allen die alsnog in Mij willen geloven. Zo niet, dan schop ik ze naar beneden om alles nog eens goed te overdenken. Mijn geduld is eindeloos. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 15 augustus 2013 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben de microwezentjes dikke tetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Harrie ik heb het gevonden. Je gaat het maken man.
Als Harrie ... Hoste ! 2 keer 50 minuten, 3.500 € Hegel en Houtekiet voor de pauze, dan Microwezentjes en Atoomtheorie Ik schrijf de show en we doen de winst 50-50 Maar JIJ moet op de planken ! Toertje v e zaal of 40. Wat denk je ? Heb Hoste al gebeld. 25% en we mogen de naam gebruiken Laatst gewijzigd door Knipp : 15 augustus 2013 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat doe ik al op de fora. En voor geld, nee, dat vindt God vast niet goed. Bedenk iets anders alsjeblieft..... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 15 augustus 2013 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Imams : clowns. Rabbijnen : clowns. Tibetaanse monniken : clowns on fire. Buddha : als je z'n schedel zou lichten : kompleet circus ! Idem voor filosofen. Big big jokes ! Behalve Hegel. Je hebt de verkeerde uit de mand gepakt ... Laatst gewijzigd door Knipp : 15 augustus 2013 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als straks de wereld onder gaat, dan is plotseling de Big Joke verdwenen. Hadden we harriechristus maar geloofd. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Hola ! Changement du discours ?
Ben je nu ook al ondergangsprofeet ?? Dus je komt de wereld redden ? Daar komt het op neer ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() het openen van persoonlijke topics over forumdeelnemers (5 bp)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit van het laatste oordeel gehoord? Hier is ie dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Namelijk de nieuwe Bijbel van de atoomtheorie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans is ook een kleine waarschuwing op zijn plaats:
Deze wereld zal onder gaan aan haar totaal verkeerde en goddeloze visie van de wetenschap, voor wie het leven geen diepere zin heeft. Dit heeft geleid tot mateloze onverantwoordelijkheid en heeft de deur geopend voor de mateloze hebzucht van het kapitalisme. Nu: het gevolg is het economische bankroet van de westerse wereld: Europa en Amerika. Dondert Europa straks in elkaar dan kan dat het voorspel zijn van een algehele wereldcatastrofe en een derde wereldoorlog als gevolg. Ik ben echt niet de enige die zo denkt, want velen hebben daar al een datum op geprikt: december 2012 zal de wereld onder gaan volgens de Maya kalender. Dat is natuurlijk kolder, want de Maya's wisten echt niks van onze moderne problematiek, en ook zijn zulke precieze datumvoorspellingen wel eens eerder gedaan. Maar wel is het juist dat deze wereld vroeg of laat onder zal gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door openeye : 16 augustus 2013 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Allez Harrie ??
Meen je dat nu ? Dus de nakende ondergang is de schuld van goddelozen en wetenschappers en het westers kapitalisme ? En de intelligentie van de microwezentjes gaat ons niet kunnen redden ? Integendeel , we krijgen het Armageddon van onze Scheppertjes finaal ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst moeten we orde op zaken brengen op onze eigen planeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De mens heeft ook een eigen verantwoordelijkheid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De wereld wordt bedreigd door Satan, en dat is de mateloze hebzucht der mensen, die steeds rijker en rijker willen worden en van geen ophouden weten. Dit is overigens ook te wijten aan de moderne wetenschap die de basis is van de techniek, die in dienst staat van het kapitalisme om de mensheid eindeloos te blijven voorzien van allerlei mogelijke luxe, grotendeels rotzooi die we helemaal niet per se nodig hebben. Oorzaak: groeiende overbevolking in de derde wereldlanden, die ook allemaal rijk willen worden als wij. Dan milieuvervuiling door veel te veel afval: de oceanen zitten al vol met plastic afval die er niet meer uit te halen is en waaraan de vissen sterven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Wat zou je doen Harrie ?
Als je Tiran van Holland was, met heel veel macht. |
![]() |
![]() |